Akrabalarımın hiçbirini düğünüme çağırmadım. Bana sitem ediyorlar. Hakları var mı?

Bir kere bile evimize gelmeyen anca bayramlarda seyranlarda gelip onda da havasını atıp giden akrabalarım yani.
Annemi kaç defa hastaneye kaldırdık babam kaç defa kaza yaptı işten atıldı hiç birinde sormadılar biz de hastayız dediler.
Bende evlenirken kimseyi davet etmedim sadece çekirdek ailem ve 3- 5 arkadaşım vardı.
Güncellemeler
+1 yıl
@asuca öne cikardigin tesekkur ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için teşekkür ederim.
Akrabalarımın hiçbirini düğünüme çağırmadım. Bana sitem ediyorlar. Hakları var mı?
Cevapla