
Hayır, edinemiyorum
Nadiren ediniyorum
Genellikle
Sık sık
Her zaman
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aslında çok sosyal biriyim birisiyle tanıştım mı hemen kaynaşabilirim yani. Kolay arkadaşlıklar edinebiliyorum bu sayede. Başkalarının güvenini de çok hızlı kazanırım mesela. Yani birinin arkadaş olması isteyeceği biriyim kısaca. Böyle olduğum içinde arkadaş edinmekte falan hiç yorulmuyorum. Çok hızlı bir şekilde edinebiliyorum.
Arkadaş edinmekte genelde zorluk çekmeyen biriyim ama asıl önemli olan doğru arkadaşlar edinebilmek. Bu sebeple arkadaş olunacak kişiyi seçerken dikkatli olunmalı. Hele özellikle insanlardan çabuk etkilenen biriyseniz arkadaş seçiminiz daha da önemli oluyor çünkü arkadaşınız kötü niyetli ise sizi yanlış yönlendirebilir.
Evet
Evet ama hiç yakın arkadaşım yok
Cevap
13Cevap
İstersem edinebilirim ama kafa dengi olması lazım oda bulunmuyor pek
Arkadaş edinmeyi pek tercih etmiyorum çünkü bir dostum var o bana yetiyor
İçim ısındıysa, arkadaş olurum. Samimiyyetsiz, yapmacık olduğunu hiss edersem, olmam arkadaş. Yani benim arkadaş olmam karşımdaki kişinin enerjisini sevip sevmemle alakalı
Genelde insanlarla çabuk anlayabilen bir yapım var ve bu nedenle de çabuk arkadaş ediniyorum Ewt ama arkadaşının çok ya da az olması bir şey ifade etmiyo samimi ve tamiz kalpli insan bulmak zor...
evet ama bu samimi olduğu anlamına gelmez. bir dostum dediğin ciddiyet verdiğin arkadaşlar vardır. birde öteki arkadaşlar. kolaylıkla edinirim ama herkesle arkadaş olamam
Çok nadir yeni arkadaş edinirim. Fazla seçiciyim, bir de samimi, içten, yakın olmayanı arkadaştan saymıyorum ondan her halde. 🙄
Laf soka soka hemde. bi insana laf sokarken samimiyet kurulurmu dersin?
İşte ben tamda öyle yapıyorum.
Arkadaş edinmeyede bayiliyorum. hirsiz mis uckagitciymis dolandiriciymis mafyaymis farketmiyor samimi olsun yeter
Ben her türlü arkadaş olurum
Hayır, kolaylıkla arkadaş edinemem. Arkadaş edinmeyi pek sevemiyorum. Yalnızlığı bir insanın varlığından daha çok seviyorum.
Kolaylıkla anlaşırım ama arkadaş olmak başka bir durum. Hemen arkadaş olamam.
Hiç edinemiyorum. Sadece 1 tane arkadaşım var onunla da iş yeri aracılığıyla arkadaş olmuştuk, normalde iş ortamındaki insanlarla bile arkadaş olamıyorum
Öyle arkadaş edinecek ortamım olmadığı için edinemiyorum.
edinebilirim ancak aşırı seçiciyim sanırım. o yüzden yanaşmam pek.
Seçici biriyim bu yüzden kolay arkadaş edinemem az olsun öz olsun
Ben genelde her zaman kolay kurabiliyorum farklı insanları tanıyıp kişilikleri test etmeyi öğreniyorum
Edinemiyorum, ben hayatimda iyi insanlar istiyorum ve cok seciciyim tum arkadasliklarimda kazik yedim bununla ilgili galiba
Yeni arkadaş edinsem bile kafa dengi olmuyor,
Kafa dengi insanlar nerede yaşıyor acaba?
Her türlü ortamda çok kolaylıkla edinirim
İnsanlar muhabbetimi sever. 😊
Nadiren tanışmak isteyen olursa 😊
Evet iyidir arkadaşlıklar
Genellikle kolay edinirim sıcakkanlıyım zaten.
İstemiyorum yeni insanlar hayatımda
Evet istersem edinirim.
Çok kolay arkadaş ediniyorum
Hayır bir ortama bile zor giriyorum
Nadiren. Fazla seçiciyim arkadaş konusunda.
Kimse hiçbir şeyim değil
evet edinirim
Nadiren olabiliyorum
Edinmem.
Her ortama ayak uydurma gibi bir yeteneğim var 😅
Nadir
Ben çok çabuk isinirim
Çok kolay ediniyorum ama kazık yemeye doymuyorum
Hayır
Fazla arkadaşa gerek yok
Ben de şeytan tüyü varmış. Öyle derler
Hayır
Evet edinebilirim
Hayır
Hayır edinemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?