EVLAT EDİNMEK İSTİYOR OLMAMİZ NEDEN BU KADAR MERAK KONUSU?

Eşimle güzel bir evliliğimiz var. Biyolojik olarak anne olamadım. Tüp bebek tedavi sürecini de denedik. Sebepsiz infertilite dedi doktorumuz. her şey bir normal ama olmadı. Biz eşimle aldığımız kararla tüm tedavi kapılarını kapattık ve KİZ BEBEK EVLAT edinmek istiyoruz.

Burada duygularımı zaman zaman paylaşıyorum ve tüm erkek KS üyeleri inanılmaz meraklı.

Kimden sebep olmuyor?

Size ne?

Ben bunu sorgulamiyorum ki?

Biz aile ortamında sevgiyle büyütüp eğitimini tamamlatmak istediğimiz, bir kiz bebegi evlat edinmek istiyoruz.

Neden bizim toplumumuz bu kadar üzerine vazife olmayan konuları merak edip, illa öğrenmek istiyor?

Özelden mesajla rahatsız ediyor?

İnsanca muamele yaptıkça ısrarcı oluyor?

EVLAT EDİNMEK İSTİYOR OLMAMİZ NEDEN BU KADAR MERAK KONUSU?
Cevapla