Eşimle güzel bir evliliğimiz var. Biyolojik olarak anne olamadım. Tüp bebek tedavi sürecini de denedik. Sebepsiz infertilite dedi doktorumuz. her şey bir normal ama olmadı. Biz eşimle aldığımız kararla tüm tedavi kapılarını kapattık ve KİZ BEBEK EVLAT edinmek istiyoruz.
Burada duygularımı zaman zaman paylaşıyorum ve tüm erkek KS üyeleri inanılmaz meraklı.
Kimden sebep olmuyor?
Size ne?
Ben bunu sorgulamiyorum ki?
Biz aile ortamında sevgiyle büyütüp eğitimini tamamlatmak istediğimiz, bir kiz bebegi evlat edinmek istiyoruz.
Neden bizim toplumumuz bu kadar üzerine vazife olmayan konuları merak edip, illa öğrenmek istiyor?
Özelden mesajla rahatsız ediyor?
İnsanca muamele yaptıkça ısrarcı oluyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 