Namaz kılarken her secdeye vardığımda eksik kıldığımı hissediyorum. Bu neden oluyor?

Ya fazla ya eksik olduğunu düşünüyorum. İçime kuşku düşüyor. Mutsuz oluyorum. Nedeni ne?
Namaz kılarken her secdeye vardığımda eksik kıldığımı hissediyorum. Bu neden oluyor?
Cevapla