Sokakta tedirgin olmadan, rahatça yürüyebiliyor musun?
Bugün sağolsun biri ödümü kopardı. Sokakta rahat yürüyemeyecek miyiz? 😒😒😒
#mutlugünler
:) :) :)
Sokakta tedirgin olmadan, rahatça yürüyebiliyor musun?
Bugün sağolsun biri ödümü kopardı. Sokakta rahat yürüyemeyecek miyiz? 😒😒😒
#mutlugünler
:) :) :)
Ben rahatça yürüyebiliyorum da kadınlar için aynı şey geçerli değil ama.
Tek tedirginliğim oluyor özellikle akşamları. Sakın bir sokakta bir kadın önümde tek başına yürüyorsa acaba rahatsız ediyor muyum ister istemez korkuyor mu gibisinden düşünceler içerisine giriyorum bazen. Bu durumda da hızlı adımlarla önümdeki kişiyi geçip rahat bir şekilde yürümesini sağlıyorum.
Cevap
16Cevap
Evet yürüyebiliyorum ama kimseye güvenmiyorum
Neden rahatça yürüyemim ki kimseyi rahatsız etmediğim sürece kim bana ne yapsın
Kadın için öyle olmuyo maalesef
Öyle sandım ama değilmiş yine de çok korktum
Çok kalabalık bir şehirde yaşıyorum kadın erkek herkes rahat yürüyor çevremde
Sana öyle geliyodur
Oturduğun bölgeye göre değişiyordur.
Ne yaşadın ki
Haber izlemiyor musun kalabalık yerde bile adam bıçaklayıp kaçırıyolar 🤔
Kötü olaylar oluyor dünyanın her yerinde
Bomba bile patlıyor… ben Farklı algıladım söylemini… ALLAH korusun herkesi
Amin inş
Yürüyorum. Ne kadar it kopuk varsa onların arasında büyüdüğüm için sorun olmuyor
Ne olacak yaa genelde millet benden kaçıyor :D
Yerine zamanına göre değişir. Sokaklar pek güvenli değil
bende yürüyemiyorum kilzari anladım ben - den örnek vereyim adım köpek gece gece eve gitmeye korktum okadar saldırgan köpek varki serseri si iti kopuguda cabasi
Yürümüyorumki motorun üstündeyim hep 😂
Aman ne güzel 😒
Biri eksilemiş 🥹
Misafirmiş bu misafirler de yeni türedi
Benim misafirim değil o zaman seninki 😬
O zaman gidim bi çay koyayım ikramsız gitmesin
Yürüyebiliyorum, ama etrafımdaki insanlara fazla güvenmeden yürüyorum; çünkü bu devirde insanın başına nerede ne geleceği belli olmuyor.
Yok ben köpeklerden korkarm 🤣
Bazen iki ayaklı oluyolar 😏
Onlar da var
Ben hiç sokakta yürümem ki
Şu ksde bi seni merak ediyorum gerçekten. Ailen sana baskı mı yapıyo napıyolar
Tedavi olabilirsin çaresi var sonuçta
Tedavilik bir durum yok çocukluğumdan beri böyleyim demekki bu benim mizacım ve kişilik yapımdan kaynaklı ve değişmiyor sonuçta hiç değişemedim belki de çocukluk ya da en geç ergenlik döneminde bazı şeyleri aşmam lazımdı ama aşamadım hiç açılamadım bu da yetişkinliğimi olumsuz etkiledi çaresizlik gibi bir durum anlatsam kimse anlamaz adım atmaya çalışsam atamam atsam da gerisi gelmez böyle bir yaşam döngüsünde kaldım
İşte tedavi tam olarak böyle şeyler için gerekli bazen tek başımıza halledemeyiz bir destek ararız. Eğer etrafımızdakiler yetersizse uzman desteğine ihtiyaç duyarız ama sen ölmeyi bekliyor gibi herşeyi hemen kabullenip kabuğuna çekilmişsin.
Ben okula gittim lise bitirdim askere gittim sınavlara girdim hatta 20'li yaşlarımda 2 kere de işkur programına katıldım ama bulunduğum her ortamda sessiz pasif içime kapanık çekingen güçsüz yetersiz asosyal uyumsuz kaldım kendimi hiç aşamadım diğerleri gibi olamadım hâlâ aynıyım 10 15 sene öncesine kadar dışarı çıkmak benim için bu kadar sorun değildi ama son 10 senedir kendimi çok fazla kapattım hayatım tamamen evden ibaret oldu gerçi ergenlik döneminde de genellikle eve kapalı asosyal biriydim ama az çok çıkıyordum gençliğim tamamen evde geçti insanlardan kaçıyorum utanıyorum çekiniyorum öz güvenim yok sosyalleşmek benim için çok zor hiçbir ortama giremiyorum bu yaşıma kadar istesemde hiç açılamadım şu bir gerçek ki içe dönük bir kişilik yapım var bu da doğuştan gelir genetik ve kalıtsal olduğundan eminim şöyle bir durum da var çocukluk ve ergenliğimde bazı şeyleri aşamadım o dönemlerde öz güvenim gelişmedi sosyal ve iletişim becerilerim gelişmedi çekingen ve utangaç kaldım bu da yetişkinliğimi tamamen olumsuz etkiledi ve hayatın dışında kaldım o aşamadığım şeyler sabitlendi açıkcası bunun değişeceğini sanmıyorum bu yaşa gelmişim daha hayatımda bir kızla bile yakınlık kuramadım maalesef çok ilerlemiş bir çekingenlik utangaçlık var destek alsam da bir faydası olmaz
Kendini çok güzel ifade ediyorsun ama ben yine de çaba göstermediğini ve ailenin de sorumsuz olduğunu düşünüyorum. Sen bir insansın bunu kendine layık göremzsin
Uzmanlar o sınırı aşman için var neden denemiyorsun? Yuva kurup mutlu olmak senin de hakkın değil mi
Haklısın da bilmiyorum ben hep böyle çaresizlik içinde yaşadım hiç destek almayı denemedim bile çünkü zamanla düzelirim sandım ama zamanla daha da içime kapandım kendimi daha da kapattım zaten hiç maddi imkanım olmadı öyle destek almak için ayrıca ben ona da utanırım çekinirim burada kendimi yazarak ifade etmek kolay ama gerçekte yüz yüze kendimi ifade etmek benim için çok zor olur
Tenha ve karanlık bir sokak degilse evet yürürüm
Valla yürüyemiyorum her taraf köpek dolu
Nıye koptu
Biri takip ediyo sandım
Anladım takip ediyim seni
Gayet rahatım.. 😄
Altımda tayt varsa yürüyemiyorum:)
Yürüyorum
Evet
Hayır
Yürüyorum kardeş
Hayır
hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?