Ne yani illa yanımızda birisinin mi olması gerekiyor? Ben belki tek takılmaktan hoşlanıyorum. Lütfen yalnız takılmaktan hoşlananları da düşününüz.

Ne yani illa yanımızda birisinin mi olması gerekiyor? Ben belki tek takılmaktan hoşlanıyorum. Lütfen yalnız takılmaktan hoşlananları da düşününüz.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bence de yalnızlar yani benim içinde masa olmalı. etraf zaten cıvık cıvık sevgili olanlar ile kaynıyor...
Aynen
Yalnızları birleştirmek için masalar olması lazım aslında. Sosyal alanda ne diye yalnız oturuyorsun. Çık cafe den bankta otur o zaman.
Açık alan da nasıl oturalım soğuk
Genel konuşuyoruz şurada :D
Eyy kafeciler artık tekler içinde masa koyunuz! 😊😊
Koysunlar 🥲
😢
Valla olsun olmasın kafa esince yanlız da gidiyorum banane banane 😂😂😂🦋
Ooo çok güzel 🍀
🦋
Keşke olsa milleti öpüşürken el ele görünce kalbim sıkışıyor
Cıvıklık hoş değil. Heves etme öyle şeylere
Cıvıklıkla ne alakası var
İsteyen tek gider yani kimse zorla biriyle git diyen yok ki
Ama masalar tek kişiye özel olsun 🥲
Çünkü genel kullanım alanlarında kişiye rezervasyon yapılamıyor. Boş bulduğun yere çöküyoruz
Gözyaşı pıt 🥲
Duble pıt
Yalnızların toplumda yeri yok çünkü, soyutlanıyorlar hemen... 🚬🚬
Ben de bu duruma sinir oluyorum.. Tek sandalyeli masalar istiyoruz, işletmelere duyurulur..
Aynen ama bazı yerlerde nadiren vardır. Olmazsa bile istediğim yere otururum sorun yok 😂
Birde basitçe bir pazarlama ve maddi konularla ilgili de olabilir
Yalnızların ne işi var kafede
Kahve ve pasta da mı yemeyelim
Beraber gidek
Var ki, hani senin şu kısmet ne oldu
Hiç sorma ya 🤷🏼♀️
Sordum anlatmak istersen bakarız
Ah tc erkeği ahh🤦🏼♀️
Haha bizlik bir şey yok bak, sadece sordum
Teşekkür ederim
Metronun koltukları gibi bişey lazım
Dolmuş vslerde bile yalnız koltuk tercihim
İşletme için pekte kulağa hoş gelmiyor
Aynen bu konuya yıllardır takığız😏
Japonyada var jsjsjsj
Ee ben oraya gideyim o halde
Konniçivaa hshshha
Adı üstünde yanlızız :(
Yalnız
Aynen yalnız:)
Aynen ya
🥲🥲
Bu emoji ne ağlıyor mu gülüyor mu hiç anlamıyorum bu emojiyi
Hem mutlu hem de ağlıyor. Kına gecesinde ki gelin hanım gibi.
😄aklıma gelmedi bak bu nedense
Keşke olsaymış.
Neyse ben paylaştım. İşletmesi olanlar görüp yapsın.🤷🏼♀️
Evet bu büyük bi ihtiyaç bence
Olmalı
koymuyirlar
Olduuu öyle yapacaklar bıde 😀