Kafe ve restaurantlarda neden yalnızlar için masa yok 🥲?

Ne yani illa yanımızda birisinin mi olması gerekiyor? Ben belki tek takılmaktan hoşlanıyorum. Lütfen yalnız takılmaktan hoşlananları da düşününüz.

Kafe ve restaurantlarda neden yalnızlar için masa yok 🥲?
Kafe ve restaurantlarda neden yalnızlar için masa yok 🥲?
Cevapla