Hep bakiyorum çevremde kimse baba tarafını sevmiyor ya da anne tarafını daha çok seviyor. Hep bir kopukluk oluyor baba tarafıyla. Bunun nedeni ne olabilir?
Sülalede en çok baba tarafını mı anne tarafını mı seviyorsun?
Herkese mesafeliyim ben. Onların beni zorladığı dünya görüşünü reddettim, sevdiğim herhangi bir taraf yok. Tek anneannemi severdim o da gitti maalesef.
İki tarafı da severim ama anne tarafım daha makuldür. Baba tarafımla pek anlaşılmaz. ''ebelüğeğelülele'' farklı bir dil konuşurlar, 26 yıldır aynı tarikattanım ben de çözemedim daha
Genelde anne tarafı tabi ki de çünkü anne tarafı tutar her zman, babalar çokta sallamaz :Daile ilişkilerini
2
5 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Evliyim eşimin tarafını da sevmem mesela uzağım elimden geldiğince , eltimle de konuşmuyorum sürekli bir kıskançlık küsüyordu her şeye sildim gitti :D hayatımıza zarar vereni hayatımızdan çıkarmak en iyisi
3 oldu artık yeter dedim çünkü sıkıntısı benimle nedense :D eşi ile sıkıntıları var sağdan soldan çıkarıyor :D 30 yaşına gelip te böyle küçük hesaplar küsmeler peşinde koşan insanlarla işim olmaz