
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
uykum gelmemişti Günaydın
Günaydın o uykular nereye kaciyorsa kimse yakalayamiyor 😀
Evet çok iyi kaçıyorlar bulunmuyor çünkü :D
Dün gecede bı arkadaş koyunları sayarken 1 tanesini kaybetmişti ben ödünç verdim hala uyuyor galiba geri vermedi @iyiinsanlarhalavar😂😂😂🙄🐑🐑
:D :D :D iyiymiş yardım sever insanları görmek güzel, rakun varsa bende bir tane rakun alabilirim
Rakun sayani ilk defa gördüm 😂😂
İşte daha önce denenmediği için uyku getirir 😂😂
Kokarca olsun bari direk narkoz etkisi yaratır 😂
Ben rakun derken şirinlik kastetmiştim 😂
Yıllık izindeyim, keyfini çıkarıyorum. Gece takılmayı özlemişim resmen 😋
Kendini çok alıştırmada izin bitince zorluk yaşarsın sonra
Off evet yaa en kötü şey pazar gecesi uyuyamamak 😀😀 Seninde başına gelmiş galiba daha önce:))
Evet şu an çalışmıyorum ama gerçekten zor oluyor şimdi kim işe gidecek arasalarda bugün herkes oruçlu açlık grevinde yemek yapmana gerek yok gelme deseler diye dua ediyordum 😂😂
Hahahah Aşçı mısııııınnnn? Ne güzel yemekler yapıyorsundur sen ya😍😋😋
Evet güzel yemek yaparım aşciydim şimdi sadece evime yemek yapıyorum çalışmıyorum
Anladım, en güzel yaptığınız yemek nedir peki? 😊
Sini köfte mercimek çorbam fırın sütlaç süper olur evde İskender içli köfte hamur işleri tatlı aslında hepsi güzel olur yemekte el lezzeti diye bişey var el lezzetin iyiyse her yemeğim lezzetli olur tabi yaktigim ve tuzunu fazla kaçırdıklarım hariç 😬😐
Hahaha tabi öyle ufak tefek iş kazaları olabilir:)) valla okurken ağzım sulandı ne güzel yapıyorsundur kim bilir. Bi kaç tanesinin tarifini alabilirim senin için bi sakıncası yoksa 😊 Bende yıllık izindeyken evde denemiş olurum
Yani şöyle aslında tarif üzeri yapmıyorum göz kararı nişanlımada ilk zamanlar tarif veriyordum ama sonuç hiç iyi olmuyordu senin verdiğin tarifin ben... mk... diyip saydiriyordu😂😂 şimdi beraber yapıyoruz sorun kalmadı ama mesala salata konusunda hiç iyi değilim nişanlımda salatayı mükemmel yapar tuz yağ limon gibi görünüyor sadece ama aynı malzemeyle ben yapsam nişanlımın yaptığı salatanın lezzetini vermiyor
Hahaha ne güzel birbirinizi tamamlamışsınız 😀
Evet ya yemekler benden salatalar ondan hadi koçum aslanım evimin direği seni şöyle mutfağa alayım diyorum amanda aman salatami yaparmış malzemelerle nekadar da uyumluymus benim koçum derim 😂bak dalga geçme valla bırakır çıkarım mutfaktan yapmam diyor sus lan önüne bak elini kesicen şimdi salata bana kalicak diyorum atışa atışa yapıyoruz işte
Hahaha muhabbetiniz de iyiymiş 😀😀
İyi ya ruh eşimi buldum çok şükür şimdi yaprak sarma sarıyor bana yarın getirecek biraz büyük oldu bişey olur mu diyor sorun değil pişirmeyi unutma yeterli dedim😀
İşlerim var bugün 4 saatlik uykuylayım🥱
İnşallah gününü sıkıntısız atlatırsın
Teşekkür ederim 😊
İlacımı içmeyi unuttum. Sabahlıyorum maalesef
Yaa çok dikkat edilmesi gerekiyor gerçekten saati gectimi insanı kötü etkiliyor
Uykum yok. Telefon bekliyorum. 🤤
Arayanların çok olsun ozaman
Dün gece psikolog videosu izlerken uyumuştum
Çok izleme bence çok kafanı karıştırır çünkü hepsi farklı şeyler söylüyor bire bir git yardım al bence
Cuma günü gittiğim özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinde gideceğim
Hakkında hayırlısı olsun inşallah yardım alman işe yarar
Elbette bu kız beni çok üzdü gerçi bende onu üzdüm
Gayet güzel uyuyordum o saatte :))
Size günaydın ozaman 😊
Günaydınlar teşekkür ederim...
Sİzlerde uykunuzu alamamışsınızdır kesin.
Yok maalesef uyku pek mümkün olmuyor burada
Neden mümkün olmuyor?
Hastanede hastam var ilaç serum hemşire personel doktor derken uyku bölünüyor rahat uyuyamiyorum
Dünyanın en kutsal Mesleğine sahip olan bir hanımefendi...
Allah kolaylık versin işiniz çok zor.
Ama eve gitme vakti geldi sanırım :))
Yok refakatciyim kızımın yanında kalıyorum 25 gündür burdayım
Çok çok geçmiş olsun... Neyi var? ( umarım sağlığına kavuşmak üzeredir )
Teşekkürler yürüme problemi var tedavi oluyoruz Rabbim nasip ederse birgün inşallah tekrar yürüyecek benim prensesim 🤲😍
Cani yürekten dua edeceğim inşallah sağlıklı bir şekilde hastaneden çıkarsınız.
Çok ama çok geçmiş olsun.. Allah yardımcınız olsun en güzel en sağlıklı günleri dilerim...
Çok teşekkür ederim Amin inşallah 🤲 iyi günler dilerim 😊
Rica ederimmmm sizede :)
Bu gece uykum yok bende anlamadım
Arasıra sorun değilde sürekli olursa sıkıntı
Uyu problemim var uyuyamıyorum
Uyku problemi çok kötü yardım alınması gerekiyor yoksa bütün gününü mahfediyor insanin
Valla aşko 4-5 uyuyorum ne zaman kalkarsam artık
daha o saate var :)
Gün döndü ama😀
Bu soruyu bekliyodum şimdi uyumaya gidiyorum
İyi geceler tatlı rüyalar ozaman 🤗
kafamda deli sorular dırırırım dırırıııırırırım :D
Sor bakalım belki cevabını biliyorum dur ben 😄😄
şimdi birinden hoşlanıyorum ama o beni bir çocukmuşum gibi seviyor, mesela yanaklarımı sıkıyor falan :D hoşlanma ihtimali nedir niye düşünüyorum haftalardır
Şimdi yaş farkı var mı iletişimin hangi düzeyde onunla
az yaş farkı var, iletişimimiz daha çok o bana bişiler aktarıyor bende dinliyorum. bazen tartışıyoruz arada temas ediyorum kola omza böyle
Biseyler aktarıyor derken sosyal paylaşım mi yoksa mesai arkadaşı filanmi
sosyal paylaşım, iş arkadaşım değil
Yani şimdi biraz uzaktan izle özellikle kızların bulunduğu ortamlara gidiyormu ya da sor üstü kapalı çok güzel anlaşıyoruz burç bahane et ya da özelliklerden bahset sohbet farklı konulara çek herzaman konustiklarindn farklı mesala sosyal medyayı hiç acma ogun acaba paylaşımlar olmasa biz yinede iyi anlasirmiydik zaten hoşlanma varsa konu farklı olunca oda belli eder kendisini
bilemiyorum ki, tatlı buluyor olabilir ama arkadaşça temas ediyor olabilir ama erkekler arkadaşça temas pek etmezler de bilmiyorum
Ya ozaman açık açık sor belkide cesaret edemiyordur belki senin ters tepki verip seni büsbütün seni kaybetmek istemediği için de söylemiyor olabilir
sanırım hayatında biri varmış öyle de bir durum söz konusu
Ama okadar yakinsan mutlaka söylerdi sana bence ortak arkadaşlarınız varsa onlar üzerinden senin hakkındaki düşüncelerini öğrenmeye çalış
ortak kimsemiz yok sadece onun hareketleri var benim hareketlerim var hepsi bu
Uyku yok, akşamdan çok uyudum
Çok uykum var yorgunum ama uyuyamıyorum
Neden ki
Tedirginlik hastam var serumu ilacı hemşire personel doktor derken uyku bölünüyor rahat uyuyamiyorum
Refakatçisin yani, geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
Evet kızımı bekliyorum teşekkür ederim amin inşallah 🤲
Çok önemli bir durumu yoktur umarım
uzun süredir ilk kez bu saate kaldım
Koyun sayıyorum
Kaçıncı siradasin 100 ulastiysan geriye doğru say 😀😀
99 da kaldım 1 i yok çıldırıcam🤣🤣
Dur bekle kız benden bitane göndereyim sana hemen bak 2 gönderdim sakın kaybetme yedekte dursun 🐑🐑😂😂
Çok iyisin asko
Hee iyiyimdirde geri vericen demi koyunlarimi bana😀
Lazm 😂😂
Gelin kuzucuklarim annenize gelin evinize geri dönün 🐑🐑😂😂😂
Valla kafam bozuk intihar mı edecem napacam bilmiyorum
E yuhhhh bu saatte olmaz dur sakin derin nefes al camı pencereyi aç kafanı soğuk suyun altına sok gözlerini kapatıp sorununa odaklan analiz yaptikca sakinlesiceksin
Abla yok mk annem babam amcamlar teyzemler çatlak yaşamaya ne hacet
Çatlaklar her ailede var ya pes eder seni böyle delirtmelerine izin verirsin ya da ben buyum deyip arkanı döner eyvallah çekersin bitti bukadar seçim sen yaparsın sadece
Yok ya abla evlat ben evlat boşanma gerekçesi sunuyorlar
Sokaklarda yaşadım ben 1.5 ay
Rabbim yardımcın olsun inşallah tek başına hayat kurma imkanın yokmu peki kendine güvenin olunca daha güçlü daha dik durursan sorunlara daha kolay çözüm bulabilirsin
Ölsem nasıl
Buyr gel çay var
Çayı çok seviyorum günlerdir sallama çay içiyorum hiç bir tat yok mecbur idare ediyorum
Sana niye ulaşamıyorum
İçim sıkılıyor çünkü
Ilık duş temiz hava iyi gelir bende öyle oldum dışarı çıktım hava alıyorum
Deneyeceğim... Temiz hava alırken genelde bir sigara yakıyorum hava temiz olmuyor pek..
Yaa o bendede var maalesef arada mentollü içiyorum öyle olunca biraz daha iyi geliyor
Keyif yapiom
Güzelmiş iyi dinlenmeler ozaman
Teşekkürler
Grip yüzünden sen neden
Geçmiş olsun Rabbim şifa versin ben hastanede refekatci kalıyorum
yks2023 ...
@sananenapacan12 annene at
ne olduu
Rabbim kolaylıklar versin başarılar dilerim 😊
teşekküür ederim ablacım<3
Rica ederim canım 😊
Uyku yok
Uykum gelmiyor
Gelmeyince insan deli oluyor ya
Kesinlikle :(
Keyifsizim
Yataktayım
Uykusuzluk
Uzmandan yardım almayı denedinmi
kafa mesgul
uykuya gerek yok