Gururum kırıldı, kendimi çok kötü hissediyorum ne yapacağım?

Merhaba arkadaşlar, ben lise son sınıfım , bizim dershanede bir kız var, kız tam bir gıcık , laf sokuşmuştuk sınıfta falan kızla , kız bir anda telefondan tartışırıken dayılanmaya başladı bana senin ağzını burnunu kırarım, sen kimsin falan dedi , kızın da boyu 1.55 falan ama balık etli hafif iri yani bende tamam cüce falan dedim dalga geçtim neyse dershane öncesi kızla karşılaştık tartışırken itişmeye başladık kavga çıktı aramızda kız kavgada önce diz kapağıma tekme attı ben acıdan eğilince beni itti yere düştüm kız resmen üstüme kapandı ve tokatlar atmaya başladı , kız ağır dediğim gibi kalkamadım sonra ayırdılar ama dudağım kanadı hafif biraz da yanağım kızardı ama bunlardan kötüsü herkes gördü kavgayı , sizce rezil olmuş muyum? Nasıl kurtulurum bu psikolojiden

Gururum kırıldı, kendimi çok kötü hissediyorum ne yapacağım?
Cevapla