Kadın helvacıda işe başvuruyor ve işe alınmıyor. Bunun üzerine sinirlenip mekana gidiyor ve tek tek tüm masalara tükürüyor fdhgdfjhgdh

Kadın helvacıda işe başvuruyor ve işe alınmıyor. Bunun üzerine sinirlenip mekana gidiyor ve tek tek tüm masalara tükürüyor fdhgdfjhgdh

Karşılığı, çoğu zaman işe yaramazlık psikolojisiyle örtüşen ruh bir hâli olsa gerektir.
Kısa zamanlı olursa daha sağlam bir baslangıç yapmasına olanak sağlayabilir ve sümkürerek tükürebilirdi.
Uzun süreli bir durum söz konusu ki, bu da majör depresyona yol açmış olabilir.
Tabiki, herhangi bir kişi veya kuruma borcu olmayan kişinin de düşebileceği ağır bir psikolojidir.
Anhedoni gelir; anksiyete, antidepresanlar, ani duygu değişimleri birbirini izler.
Hayat kişi için tek bir renge bürünür.
Hay skeyim böyle ülkeyi der 'manik depresif', yurtdışına çıkmak için fırsat kovalar.
Bakar ki, o da parası olanlar içindir; ne içinde yaşayabilir ne de dışarı çıkar.
Ben bu pagam üzerinden bile Tanrı'yı reddedebilirim, biliyor musunuz?
anhedoni, anksiyete, antidepresanlar, ani duygu değişimleri, m'anik depresif haller. hayatın resmen tek renge bürünmesi. (bkz: gri) hay * böyle ülkeyi diyip yurtdışına çıkmak için bir fırsat kovalarsın. bakarsın ki o da parası olanlar içindir. ne içinde yaşayabiliyorsun ne dışarı çıkabiliyorsun.
Ne kadar işe alınmazsam bile efendice çıkarım oradan saygı duyarım... Şansımı başka yerde ararım.. Yaptığı kötü bir şey ve ırkçı davranmış... O kişi
Ya hiç hoş hareketler değil bunlar, bilmiyorum komikte değil bana göre. İşe alınmayan kadın masalara tükürsün, işe alınmayan adam sandalyeye işesin, ohooo nereye varacak böyle bu işler.
Ben sinirlenince kendi halimde en fazla evde bardak kırar sonra höküre hönküre ağlarım ya da otobanda hız yapıp Kıraç açarım.
Cevap
54Cevap
Ben bu tarz bir şey yapmazdım Saygısızlık
Lisedeyken son ders zili çalıpta sınıf boşaldıktan sonra, çöpü alıp tüm masalara döküyorduk. Bir arkadaşımızın bacaklarından tutup yukarı kaldırıyor ve tavanda yürütüyorduk. Sabah ilk ders herkes şaşkınlık içerisinde, tavanda yürünmüş, çöpler saçılmış, camlar açılmış..
Bu ne iğrençlik rezillik böyle cahillerin varlığın dan bıktım artık işe kabul edilmedin diye böyle mi yapmak gerek onlardan ne kalır yanın oldu şimdi hiç hoş değil
İşyeri bu zararın altından nasıl kalkacak acaba :D Ben önce bağırır küfredip bardakları fırlatıp kırarım eğer yeterince hıncımı alamazsam her yeri tekmeler yumruk atarım
Biraz bağırıp, sonra da sessizce ağlıyorum. Bir süre sonra kendime teselli verip insan içine çıkıyorum.
Gerçekten artık devletin el atması lazım biz gençler hep işsiziz artık yeter yani psikolojimiz bozuldu herkes kendi adamını alıyor.
Bu nedir ya. Doğru bir tercih yapmış iş yeri sahibi. Kadın müşteriler ile sorunu olduğunu düşünsenize, helvalara tükürür artık
Iyi ki almamışlar. Buna maası gec verdiğini düşünsene. Veya müsterilerle tartışma yaşadığını. Dükkanı batırır bu.
bu işe alınsa müşteriye sinirlenincede yemeğine tükürürdü kşr şrfsiz işte kadını erkeği yokki şrfsiz heryerde kansız şrfsiz işte
Başvuru formunu ısırmıştım sinirden. Çünkü bayan çalışan almıyoruz demişlerdi. Sebep ise erkek işiymiş
Daha açıklayıcı olmaya çalışıyorum ama bu ne terbiyesizliktir yahu hiç edep adap denilen bişey kalmamış
😅 inşallah kadında Covid yoktur 🙈
Sinirlenince ya patlarım ya da kabuğuma çekilip herkesten uzaklaşıyorum
Kadın gerçekten garip davranmış 😅 ben bu tarz durumlarda sessiz kalmayı tercih ediyorum sinirimi, öfkemi genelde içimde yaşarım.
böyle yapmam. ama memleketimin insanı bazen böyle gariplikler yapabiliyor.
İsyeri sahibi bi kere daha doğru karar verdiğini düşünmüştür
İşe almayan kişi ne kadar doğru karar verdiğini görmüş
Kalite tesadüf değildir. Davranışlarınız sizi yansıtır net.
Bu ne saçmalık ya rezalet hiçbir şey yapmam ben sakin insanım
Lama mısın sen ablacım ya 🙄 tükürmek nedir iğrenç
Biraz fazla iğrençleşmiş olsun kırmızı plakanın keyfi yerinde
Bence çok saçma bir tutum. Herkes kabul etmek zorunda değil. Keyifli geceler.
Ise almamakla dogru karar oldugu kanitlanan bir olaydir
Ahahah ayy ya 😆 ben sinirlenince en fazla ağlıyorum
Alınmamakla ne kadar doğru bir karar verdiğini anlamıştır iş sahibi.
Edepsizlik yemin ederim dovsen kadına şiddet olur adı
Saygısızlık iğrenç kalitesiz demek ki seni o ise uygun görmemişler

Çıldırırım
İste bos bulunup işe alsa 1 hafta sonra farkedip cikarayim dese. Devlet baba bu kadinin arkasinda durup o helvaciyi batirana kadar mahkemelerde suründüruyor.
Ne sabırlı insanlar var. O masaları tek tek yalatmak lazım gelirdi ona
Yürürüm genelde, balkonda kum torbası var hava iyiyse ona vururum.
Erkeklere sallarlar bide kadinlarin gucu olsa bizim kadar guclu olsalar kadinlar daha zalimdir 10 kat kotu seyler yaparlar
Bende sinirlenirrdim hayira alisik degilim kimbilir hangi kendini bilmeze egolu cinslere denk geldi kadincagiz
Kendimi çimdikliyorum. Sonrada bağıra bağıra ağliyorum
Sonrada niye kabul edilmedi diye triplenir. Bu davranış bozukluğu olan tabi ki de alınmaz.
Bazen duvara yumruk atiyorum
Sinirlendiğimde genelde canım ya derim ama tükürmek ne be? Hangi mağaradan gelmiş söylesin de gitmeyelim
Kısmet degilmiş diyorum tevkkul edip üzerinde durmuyorun vardır bi hayir.
Adam almamakta haklıymış..
Sakin olmaya çalışıyorum.
adanada sıradan bir gün daha.
Benim mental sağlık ektedir;
Mesela böyle geri bir davranış yapmıyoruz
Kalitesizce bir hareket..
Ben ağlıyorum direkt ahshs
haklı olmak terbiyesizlik yapma hakkı tanımaz
Dahada kimse almaz aferin ona
İyiki işe almamışlar manyakmış
Engellememisler mi? Çok ilginç bir durummus 😂
Ne tuhaf bi zamandayız.
Ben kendi kendime zarar veriyorum 😄
işe almamakta haklı olduklarını kanıtlamış işte
Midem kalktı ya ben sinirlenince ağlıyorum sjfjdj
G. tüme baka baka gidiyorum 😆
Herkes delirdi gerçekten tek normal insan yok.
Bu nasıl bir nefret arkadaş 😱
Bizzat dalgayı çıkarıp işiyorum
Yakında bende böyle olacağım ahahsfdgd
Ben sağı solu kırıyorum
Ben sinirlenince ağlarım
Abi adana da ne duysam şasırmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?