Kız kardesim 27 yasinda 45 yaşındaki biriyle buluşup evine gidiyor.. neredeyse hergun. Bunu bildigimizi bilmiyor. Ama biraz baskı yapınca ve yaptığına engel olmaya çalıştığımız zaman bizi şikayet ediyor polise. İfade verdik kaç kere. Sırf o adamla görüşmek icin bunları yapiyor. Siz olsanız ne yapardınız.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
27 yaşındaki biri kendisi için doğru ve yanlışı ayırt etmek sorumluluğunda. Siz bildiğiniz doğru ile uyarıyı tatlı dille yapmışsınızdır, baskı kurmuşsunuzdur dahada tepkiye gerek yok anlamak isteyen anlar bırakın kendi bildiğine göre kursun hayatını. Baskı, polis derken dahada kötü şeyler olabilir
e o zaman benim evimde yaşasın evin içinde huzursuzluk çikartsın bizi köle niyetine kullansın. çocuğunu üzerimize atsın gitsin. çocuğuna bakmıyor bile. ve elin insanıyla fing atsın. bende karişmayayım öyle mi. böyle geniş biri değilim
Bunları bilmiyordum ki. Bir evde yaşıyorsan o evin kurallarına olduğu kadar uyman gerek tabiki o zaman ona diyeceksin ki " bu evin kuralları bu şikayetin varsa karakolda değil kendine bir ev tutarak çöz " diyip kestirip atacaksın. Galiba evlenip boşandı bilmiyorum duygusal boşluk mu yaşıyor da 45 yaşındaki bir adama gidip çocuğuna bakmıyor onuda çözemedim. En çok çocuğa üzüldüm şu an. Onun psikolojisine dikkat edin ilerde çevreye kötü bir birey olmasın. Allah iki tarafa da sabır versin
başka bir ev olur muki. bu kız güvenilir değil. o evde kim bilir neler yapacak
İşte bende diyorum ya bırak kendi yoluna elbet pişman olacak ama şu an bu gösterdiğiniz baskı onu dahada yanlışa iter, inat eder yani insanın içinden gelecek bir şey. Kendi evine çıkması konusunda tek kötü yan çocuğa ne olacak bakmiyorsa çok sıkıntı yine. Sizde dava açma konusunda bir konuşma yapın çocuğuna bakmadığına dair velayet davası gibi korkutun biraz belki ilgilenir bir şey olur diycem ama içinden gelmiyorsa yine nafile ya
çocuğu yuvaya verecekmiş. kendisi de sığınma evine gidecekmiş sonra da işe girecekmiş. biraz araştırma yaptım. uzun zmanadır bu adamla görüşüyor ve benim bildiğimi bilmiyor. sürekli sorun çıkartıp adamın yanına koşuyor ama açığa çıkmış haberi yok.
katınıtm yok ama gözlemlerim şu bu çocuk bu görüştüğü adamdan. amacı o adamın yanına gidip çocuğu da ona götürmek. bizden saklıyor yani.
bunlardan bu kadar nasıl eminsin dersen eğer cvp da şu. onu takip etmesi için adam tuttum. fotograf ve videolarım var. adamla buluşup köydeki evine gidiyorlar.
telefon dökümanı alıp en çok görüştüğü numaradan adamı buldum. ismini adresini vs.
sadece geriye bunu nasıl çözmem gerekiyor ona karar veremedim. bide burası doğu sayılır. bunda rezillikde var
Daha önce evlilik yaptı mı?
Çocuk kaç yaşında?
Ben herkes için empati kurmaya çalışırım belki bahsettiğin kardeşinin de bir durumu vardır günahını almak istemem ama çocuğuna bakmayan bir kadın için değil de o günahsız çocuk için gözlemlemen iyiliği için uğraşman güzel ne olur olmaz kanıt topla derim zararı olmaz bı ses kaydı kavga aninda, ya da bı fotoğraf falan. O çocuğu dediği gibi yuvaya Verse bundan iyidir Allah'tan çocuğun başında siz varsınız
eğer cocuğu yuvaya verirse bir şekilde onu oradan aldırırım ben. kocasıyla birlik olurum en kötü.
kardeşim kötü biri arkadaş. erkek heveslisi eskiden beri. bilirim ben
Rezillik var diyorsan öyle bir algı varsa doğuda olur zaten görülecek rezillik sana ait değil bunu bil öncelikle. Adamla görüşmesini geç çocuğuna bakmaması büyük bir rezillik. Bir avukatla görüş 27 yaşındaki bir kadının düşüncelerini yapacaklarını değiştirmen zor, olmaz ama günahsız bir çocuğun hayatını iyi yönde değiştirebilirsin bu senin elinde. Git avukata bir danış yuva konusunu sor, velayet falan. Sonra kanunen de bildiklerini kardesinin yüzüne vur kanıt da olduğu için koz senin elinde olur diye düşünüyorum. Sen böyle kanunen bir yöntem uygulayınca konusunu açınca o adamla evlenecek mi çocuğunu alacak mı yanına ne yapacaksa yapsın. Çocuğu yuvaya verecekmiş falan belki o kadar da değildir demek istiyorum sizi korkutmak içindir. Bu dediğim şekilde yaparsan belki olacakları hızlandırmış olursun evleneceklerse evlensinler de ne onlar için ne sizin için zorluk olmasın
olabilir fikrin güzel. bide benim bir fikrim daha var o da adamla yüzleşip bu kızı almasını söylemektir. çünkü bu kızla öyle dolaş dolaş almamazlık olmaz. biz laz larda böyle bişey yoktur
Benim dolaşma falan o konudaki yorumum tabi dolasırlar görüşürler ama bunu yaparken çocuğunu bırakıp da yapmazsın yani vicdan denen sorumluluk denen bir şey var. Hem 27-45 yaşında insanlarsınız evlenmeye engel olan bir şey de yok ki. Eğer senin o adama gönlün varsa önce kardeşine dediğim gibi söyle sonra bir iki zaman geçsin "ikinizde gelin buluşalım anlaşalım evlenin gerekirse kaç yaşında insanlarsınız böyle olması sizin içinde hoş değil " de kavga çıkarmadan sakince konuşmaya çalış. Kavga, baskı asla çözüm değil karşındaki insan seni anlamak isterse anlar anlamaya çalışması bile yeterli bir yerde bu kadar basit. Kavga dövüş o çocuğu da kötü etkiler eline de bir şey geçmez aksine bi dava falan olsa aleyhine kötü de olabilir kullanırlar falan " bu adam şiddete yatkın " gibi insana belli olmaz yani. Ha baktın evlenmiyorlar aç davayı al cocugu kurtar bu işin bir adı olsun. Evlenirler de çocuga adam akıllı bir yuva yaparlar umarım. Hayırlısı olsun
akşam 7 de geldi. çocuğunlailgilen dedik. çocuk altını ıslatmış çocuğu verdik altını temizle ve ilgilen diye. sabaha kadar odadan çıkmadılar. sabah annesi uyuyorken çocuk uyandı sabah kapıyı açtı geziyor evin içinde sabah 8. çocuğun altı değişmemiş. aynı elbiseler ve gene ıslak. dünya da o adamdan başka hiçbir şey gözüne gözükmüyor. çocuk 2 yaşında olmak üzere. ve çok sevimli
Oof of çok yazık o çocuğa. Bunlar evlense dahi o çocuğa bakabilir mi hiç bilmiyorum ya insan bı 5 dakikalık işi yapmaz mı? Böyle diyince hani direkt velayet davası aç diyecek duruma geldim çocuğu anneden ayırmamak lazım da annelik yapmıyor. Velayet davası açsan sizde bakabilecek var mı eşin varsa o falan?
bende evleneceğim eşim istermi bilemem ama en kötü babaya gitsin bu çocuk. o davayı açacağim kardeşimi de evden kovacağim o gidecek yer bulur kendine. en kötü adama gitsin. zaten gitmeyi çok istiyor ya. ama öncesinde bir uyarı yapacağim
Eşinin istemesi zor babasının bakabilecegini düşünürsen annesinden iyidir. Kardeşini evden kovmadan bu olayları başlatmadan önce son defa da olsa al karşına tatlı tatlı konuş ha olmuyorsa bitmiştir. Doğru düzgün konuşmana rağmen hala gitme arzusu varsa anlarsın, yol verirsin. Sakin kalmaya çalış, kavgaya baskıya hiç gerek yok. Sağlam bı avukat bul görüş sonra kardeşini al karşına dene şansını kanunen kesin sonucu bilgilerle konuş kardeşinle ki güzel bir uyarı olsun bu çocuğuyla ilgilenmesi için
yani bildiklerimi mi söyleyeyim
Şimdi şöyle önce bir avukatla görüşür durumu anlatır elindeki fotoğraf varsa ses kaydı (olursa çok iyi olur bence) bunları gösterir ve dava açarsan falan ( velayet davası ) sonucu ne olur ya da çocuğun babasına verilmesi için elindeki kanıtları davaya sunsan ve şahit olarak seninde adın bulunsa babasına verilir mi velayeti bunları bir görüş eğer velayeti babası alsın dersen avukat da babasının alması yönünde olumlu konuşursa babasıyla bir buluş bakalım istiyor mu sonuçta babası belki iyidir bilemiyorum. Herşeyi ayarladıktan sonra son defa al kardeşini karşına belkide tehtit, " bak şu an cocugun babası bı velayet davası acsa çocuğunu kaybedersin " ya da kendi adına söylersin bunu. Kanunen elin güçlü olduğunda sağlam bir konuşma yaparsın sonuç olarak güzel bir uyarı olmuş olur bu. Çocuğunu kaybedecek olmasına rağmen hala inadı inatsa o ne tertemiz çocuğu hakediyor ne de başka birşeyi.
ben yaptıklarını anlatırım ve ona bir şans verecek gibi konuşurum yok burnunun dikine giderse çocuğun babası ile görüşürüm zaten çocuğu almak istiyor. elimdeki bilgileri ona paylaşırım kardeşim neye uğredığını şaşirir. ama eğer bu çocuk eski kocasından sa tabi.
çünkü onunla evliyen bu davranışlara başlamıştı. sonra bi mazeretle boşandı ve aynı şekilde devam ediyor. eskiden kocasına belaydı şimdi bize
Çok zor çok. Ama mahkemede şahitlik yaparsan iyi olur diye düşünüyorum olumlu yönde etkiler kararı aynı evde yaşıyorsunuz sonuçta. Çocuğa bakıp bakmadığını en iyi sen bilirsin. Allah hepinize sabır versin inşallah o çocuğa da güzel bir gelecek.
teşekkür. seni de çok yordum
Yok yorulmadim ama inşallah durumlar düzelir ya
Bana takip atar mısın. Birkaç güne bu konuştuklarimizi yapacağım. Sana yazmak icin