Devlet memuruyum, kendi amirime hediye alsam yanlış anlaşılır mı?

Arkadaşlar ben devlet memuruyum, kurumda amirime hediyelik yiyecek bir şey alsam sadece ona ama yanlış olur mu sizce, bunlar 3 amir çalışıyorlar sadece kendi amirime alsam mesai arkadaşlarına falan almasam yanlış olur mu?

Devlet memuruyum, kendi amirime hediye alsam yanlış anlaşılır mı?
Cevapla