Telefon vermemek de ısrar neden eder ki bir insan içinde bir şeyin olmasını söylüyor kız yok kesinlikle diyor ama telefon vermem kesinlikle diyor ve sebebi de bütün sosyal medya hesaplarını bende oldu ve arkadaşları ile olan bütün mesaj larını görüp samimi oldumuz arkdaslara söyleyip onlar da eşlerine eşleri de eşime benim eşlerin anlattım söyleyip kışkırtımışlar ama şimdi herkes kulanıyor ama neyse vermem diyor yani elini değemesin diyor ne den yani niye şüphe beni öldürü diyorum napayım şüphelenme içinde bir şey yok diyorum diyor ama yaşatmadı şey kalmadı nasıl bu konu da güvenecem ben fikir verin
Ya birde biz bunlar boşanma davası açtık ama barışmak istiyor bende istiyorum seviyorum ama güven yok bende ona karşı sadakatsiz ama barış olmaz ise konuşmam mahkeme de sıkıntı olur mu güzel güzel karı koca gibi herşeyi konuşuyoruz başıma iş açılırmı bide ben eşimin mehir konusunda sesini kaytıa aldım bu suç mu ay çok soru oldu neyse inşallah cvp veren olur billllaqmmm
Ya birde biz bunlar boşanma davası açtık ama barışmak istiyor bende istiyorum seviyorum ama güven yok bende ona karşı sadakatsiz ama barış olmaz ise konuşmam mahkeme de sıkıntı olur mu güzel güzel karı koca gibi herşeyi konuşuyoruz başıma iş açılırmı bide ben eşimin mehir konusunda sesini kaytıa aldım bu suç mu ay çok soru oldu neyse inşallah cvp veren olur billllaqmmm
Güncellemeler
+1 yıl
Veriyordu şimdi boşanma yolundayız barışmak istiyor ama telefon kesinlikle yok diyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer