Bir erkek ne den telefon vermemek de ısrar eder?

Telefon vermemek de ısrar neden eder ki bir insan içinde bir şeyin olmasını söylüyor kız yok kesinlikle diyor ama telefon vermem kesinlikle diyor ve sebebi de bütün sosyal medya hesaplarını bende oldu ve arkadaşları ile olan bütün mesaj larını görüp samimi oldumuz arkdaslara söyleyip onlar da eşlerine eşleri de eşime benim eşlerin anlattım söyleyip kışkırtımışlar ama şimdi herkes kulanıyor ama neyse vermem diyor yani elini değemesin diyor ne den yani niye şüphe beni öldürü diyorum napayım şüphelenme içinde bir şey yok diyorum diyor ama yaşatmadı şey kalmadı nasıl bu konu da güvenecem ben fikir verin

Ya birde biz bunlar boşanma davası açtık ama barışmak istiyor bende istiyorum seviyorum ama güven yok bende ona karşı sadakatsiz ama barış olmaz ise konuşmam mahkeme de sıkıntı olur mu güzel güzel karı koca gibi herşeyi konuşuyoruz başıma iş açılırmı bide ben eşimin mehir konusunda sesini kaytıa aldım bu suç mu ay çok soru oldu neyse inşallah cvp veren olur billllaqmmm
Güncellemeler
+1 yıl
Veriyordu şimdi boşanma yolundayız barışmak istiyor ama telefon kesinlikle yok diyor
Bir erkek ne den telefon vermemek de ısrar eder?
Cevapla