
Kendimi bildim bileli çorap giyiyorum. Annem ablama da bana (erkek kardeşime bile) hep çorap giydirerek büyüttü. Şimdi sanki kodlanmış gibi çorap giymeden edemiyorum. yatarken bile giyiyorum. Bundan nasıl kurtulabilirim.

Kendimi bildim bileli çorap giyiyorum. Annem ablama da bana (erkek kardeşime bile) hep çorap giydirerek büyüttü. Şimdi sanki kodlanmış gibi çorap giymeden edemiyorum. yatarken bile giyiyorum. Bundan nasıl kurtulabilirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Nesi sağlıksız olsun. Asıl ayakları üşütmek sağlıksız. İyi yapıyorsun bence sıcak tutarak. Sadece uyurken çoraplarımı çıkarıyorum. Onun dışında ben de senin gibi dört mevsim evde çorapla gezerim.
yatarken giymem ama genelde giyerim terleme içinde bambu çorap keşfettim hiç terletmiyor asla kokmuyor missss
neden sağlıksız?
benim ayaklarım sürekli üşüdüğü için giyiyorum yazın bile yoksa karnım ağrıyor