Genelleme yaptım evet ama gördüğüm kadarıyla eğitimli kadınların çoğu çok çocuğu olmaz illaki vardır ama korelasyon var çok eğitimli kadınların çok fazla bebek yapmadıklarını korelasyonu.
Çünkü öyle gelişmemiş ülkelerde ve gelişme çağında ülkeler çok bebek yaparlar sırf ego için halbuki benim için alt kademe kadını çünkü kendini geliştirmiyor çalışmıyor doğru düzgün evde çocuk bakıyo ve fark ettiğim çok çocuklu kadınlar gereksiz insanlar oluyor ve çocuklarda çoğu canım çıkıyo zaten dünyada çok insanız doğa katliamı yapıyorlar sırf değişik amaçlar için.
Doğa katliamı ve gördüğüm çok çocuklu kadınların çoğu pek eğitimli değil fazla bilgili değiller durumlarıda çok iyi değil çok çocuk yapıyorlar içlerinde itin kopuğu çıkabiliyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tek başına yapmiyolar sonuçta erkeklere ne denmeli?
Haklısın o konuda çok çocuğu olan erkek muhtemelen poligami ve sigma erkeği benim için gelişmemiş ülkelerin çoçuğudur.
Bunun gelişmekte alakasi ne
İstatistiklere bakarsan hem türkiye için hem dünyada diğer ülkeler için anlarsın.
sız kac kardesınız
@okan24okan sanane
Kadınlar dogurmayi ister 3-4 çocuk istiyorum bende ne var bunda.
Her kadın değil en azından aydın kadınlar senin gibi düşünmüyorlar.
Paran yoksa çok çocuk saçma. Bakabilecek kadar olmalı
Aynen ya ama hikmetse durumu iyi olmayanlar bebek makinesi.
Ne alaka lan çevremle yığınla tek çocuklu çiftler ver ve çoğu üni mezunu bile değil
Her çocuğu olan aydın kadınlar demedim ama çok çocuğu olan kadınlar ister üni okumuş olsun fikrim değişmez
*her çocuğu az olan lafın başı
Bunun aydınlıkla ilgisi yok aklı olan herkes tek çocuk yapıyor bunlar eskide kaldı çok cocuk yapmak
Olması gereken bu zaten ya 1 ya da 2 bu devirde.
Ozaman aydınlık insan felan karıştırmıycan
Genelleme yaptım evet ama gördüğüm kadarıyla eğitimli kadınların çoğu çok çocuğu olmaz illaki vardır ama korelasyon var çok eğitimli kadınların çok fazla bebek yapmadıklarını korelasyonu.
Ne alaka neden varoş olsunlar
Çünkü öyle gelişmemiş ülkelerde ve gelişme çağında ülkeler çok bebek yaparlar sırf ego için halbuki benim için alt kademe kadını çünkü kendini geliştirmiyor çalışmıyor doğru düzgün evde çocuk bakıyo ve fark ettiğim çok çocuklu kadınlar gereksiz insanlar oluyor ve çocuklarda çoğu canım çıkıyo zaten dünyada çok insanız doğa katliamı yapıyorlar sırf değişik amaçlar için.
Bizene.
Bizenesi yok uzun vadede bütün insanlara ilgilendiriyor ve kötü etkiliyor.
kutsal ana
Çok çocuğu olan kadınlara gram saygım yok.
neden
Doğa katliamı ve gördüğüm çok çocuklu kadınların çoğu pek eğitimli değil fazla bilgili değiller durumlarıda çok iyi değil çok çocuk yapıyorlar içlerinde itin kopuğu çıkabiliyor.
sız kac kardessınız
Benim bir ablam var
ne guzel ıste