bu durumda ben boşuna kira odemiş olmuyormuyum? üstelik kira sözleşmesi noter tasdikli değil sadece emlakciyla yapilmis. bankalarda vs. sıkıntı yaşıyorum adresimi kayit ettiremediğimden dolayı? evde yeni falan değil çoktan mesken olarak bildirmesi gerekmiyormuydu ev sahibi.
ev sahibime yazdim ama bakalim ne diyecek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kaçak kat çıkıp iskan mı almamışlar böyle bir durum yaşanmaması gerekir normal değil bu durum
Ev sahibinizle görüşmeniz en doğrusu olur
Sen ne uğraşıyorsun ev sahibi uğraşsın
ben mecburum ama o ugrasmamis belliki bu zamana kadar
Ama sen ne yapabilirsin ki kendi gitmeli
evet bende bugün öğrendim ama dediğim gibi yazdım bakalım ne cevap verecek. yani kira ödemesem sonucta beni dava etse ortada mesken yok adamdaki rahatliga bak
Hangi şehir de bu ev