Kiraladığım ev inşaat olarak görünüyor. Nüfus müdürlüğünde adres kayıt yaptıramıyorum, ne yapacağım?

bu durumda ben boşuna kira odemiş olmuyormuyum? üstelik kira sözleşmesi noter tasdikli değil sadece emlakciyla yapilmis. bankalarda vs. sıkıntı yaşıyorum adresimi kayit ettiremediğimden dolayı? evde yeni falan değil çoktan mesken olarak bildirmesi gerekmiyormuydu ev sahibi.

ev sahibime yazdim ama bakalim ne diyecek.

Kiraladığım ev inşaat olarak görünüyor. Nüfus müdürlüğünde adres kayıt yaptıramıyorum, ne yapacağım?
Cevapla