30 yaşından sonra da temiz kalmak gibi bir seçeceğimiz sanki olamazmış gibi ya da değer kaybediyormuş gibi bir algı ne hakla olabilir
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kadın 40 yaşına kadar çocuk yapabiliyor sonra yapamıyor. Bu sebepten sanırım kadınların erken evlenmesi tavsiye ediliyor. Hem çocuğuyla vakit geçirsin hem de çocuk sahibi olsun diye
Ama böyle berbat dünyaya çocuk getirmenin bir mantığı mı var? Söylediğimi yutmak zorunda kalmam diye düşünüyorum ama cidden bizden öncekiler de çocuk sahibi oldu ne oldu? Mutsuz, fakir, berbat nesiller ortaya çıktı. Anca zenginlerin, Koçların çocukları bir eli yağda bir eli balda oldu.
01 Yorumla
Soran+1 yılŞu ekonomide katılıyorum para pul daha da öncelikli hale geldi
En İyi Cevaplar
Biyolojik yaşımızın geçtiğini düşündükleri için diye yorumluyorum evlenmemizi isteyenlerin çoğu daha sabahına ee ne zaman bebek sevecez diye baskı kurmaya başlıyor yani açıkcası evliliğin yaşı olmaz olması gerektiği zamanda en güzel şekilde olmalı çocuk sahibi olamazsak dahi evlat edinme diye bir şey var anne olmak sadece doğurmakla olunmaz bunu bi milletimize anlatabilsek ve herşeye burunlarını sokmamaları gerektiğini anlasalar yeterli aslında
00 Yorumla
+1 yılOnu genelde hem bekar hem de her konuda iyi bir adam bulamazsın anlamında söylerler. Hiç evlenemezsin anlamında bir durum söz konusu degil. Toplumda saygın bir yerin olursa azınlık olan kaliteli kesimin ilgisini cekebilirsin. Aynı şey erkekler için de geçerli sadece kadınlara söylenmiyor. Erkekler de eğer kendilerini çok iyi inşaa etmemişlerse 35 yaşından sonra genç ve güzel kız bulmaları zor.
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Orta doğu kafasına göre yaşarsan 25 e kadar evlenir 30 olmadan boşanırsın. Üstüne bir de kucağında bebekle kalakalırsın. Evlenmek için evlenenlere bak patır patır boşanıyorlar. Cahil insanlara göre değil kendine göre hareket et.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
29
Cevap
27Cevap
+1 yılBu cümlem bir kadın için de geçerli;
Yanlış kişiyle yaşım geldi diye evlenip ömür boyu mutsuz olacağıma, doğru kişiyi bejlemeyi tercih ederim.
Kadınlara extra şunu söyleyebilirim, doğurganlık özelliği olduğu için kadına kadın diyenler o özelliği kaybettiklerinde kadınlara hizmetçi olarak bakıyorlar. Bu da ne kadar yobaz ve geri kafalı insanların olduğunun göstergesi.
Evlenmenin, sevmenin yaşı olmaz. 18'ini geçen her birey, eğer ki sorumluluklarını taşıyabilecekse evlenebilir bence35 Yorumla
Soran+1 yılDoğru söylüyorsunuz da çekiciliğimizi her geçen gün kaybederken de maalesef bu durum geçerli
- +1 yıl
Çekicilik fizik değildir sadece. Kimi zaman bir bakış, bir cümle, bie duruş seni çekici yapar. 20 sene sonra değişecek bir şey seni çekici yapmaz. Çekicilik kişinin gördüğü şeylere göre değişir. Bir kadın karakteriyle çekicidir benim nazarımda
Soran+1 yılSizin gibi düşünen insanlar daha fazla olsa keşke
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Söylenecek daha çok söz var aslında ama kısa tuttum
Ben en geç böyle 24 e kadar taraftarım çünkü ondan sonra insan kendine ayırıyor okul falan muhabbeti olmayacak kendi parasını kazanıp yiyicek birine bağlı kalmak diye de bir şey var o da baş gösterecek özgürlüğüne düşkün olacak aileyi çok dinlemeyecek yani ben o yaşta olsam böyle olurum tabi ileride görücez ama bence bundan dolayı yani o yaşa kadar oldu oldu olmadı ipin ucu kaçar eski usül görücülüğe başvurulur saçma sapan evde kaldın muhabbetleri hiç çekilmez
14 Yorumla
Soran+1 yılGörücü de erkekler soruyor kız tarafı sormuyor ki
Soran+1 yılKız bakıyoruz diye soruyorlar etrafa. Aynısını kızın ailesi uygun oğlan arıyoruz diye soramıyor
+1 yılaynen katiliyorum onlarin yüzünden stresse giridm biri dediki 30 kadar herkezl yatmistkr kadin ulan erkekler onune gelenle yatioyr yatmamis kadin istiyorlar 30 kadar evlenemeden kadini evde kalmis görüyorlar ilgileri azaliyor hepsi 16-28 kadar ilgi göster millet sapik ve irenc oyüzden turkiyede insanalrdan uzak duruyorum böyle zihniyetcilerden
24 Yorumla
Soran+1 yılEn düzgünü bile burada büyüdüyse kesinlikle özünde kadınları 2. Sınıf görerek büyütülüyor. En elit ve hatta ünlü diye bildiğimiz çevredekiler bile böyle
- +1 yıl
farkettim acun özcan deniz tamer vs okadar cok erken kendinden yasca genf kadin almis ki 30 yasinda genc kadini 50-70 yasinda erkekler istiyor cogu erkekn18-20 istiyor serefiz pislikler turkiyede erkeklerden adam olmaz herkes ayni en iyisi seni seven Allah korkusu olan dinini bilen birini bulmak gerisi cidden bos bn yurtdisi kaliyorum burdakiler özgür herseyi yapiyorlar
Soran+1 yılAvrupa’da kadın 1. Sınıf prensler bile kendisinden büyük ya da aynı yaşta sevgilisiyle evleniyor burada böyle bir şey göremezsin
- +1 yıl
türkler araplar kendisnden yasca cok kücük kizla evleniyorlar neymis 10 yas normalmis kizlarida kandirmislar 18 kizi 50 yasinda erkek kacirmis kizlarda cogu yasli erkeki olgun göruyor aldatmaz saniyor
Gizli Üye(36-45)+1 yıl35imde evlendim hemde mühendis kocayla ("Euzu bi kelimâtillâhi't-tâmmeti min kulli şeytanin ve hammetin ve min külli aynin lammeh." "Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım.")
00 Yorumla
+1 yılBu eskilerde kalmış/kalması gereken bir düşünce yapısı. Zaten artık insanlar okulu bitirene, iş bulana, belirli alanlarda uzmanlaşana ve hayatını oturtana kadar 30 oluyor. Daha sonra ancak evliliğe çocuğa sıra geliyor. Ayrıca yazıdaki "temiz kalma" ibaresini çok sıkıntılı buldum.
15 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef ön yargı oluşuyor o şekilde sanki o yaşa kadar evlenmediyse bir şeyi vardır gibi kötü bir zihniyet
- +1 yıl
Bazen elalemin ön yargılarına çok da kulak asmamak gerek. O ön yargılara uygun yaşamaya devam edersek hiç bitmeyecekler.
Soran+1 yılAma uygun olanın ben de bu olduğunu düşünüyorum. Bazı şeylerin özel ve kutsal kalması gerekmesi gibi o nedenle daha çok bu sanki bu dönemde özellikle yap ama çaktırma felsefesi daha işe yarıyor gibi evlilik için de özellikle
- +1 yıl
Eğer evlenmeden önce cinsellik yaşamayı doğru bulmuyorsanız yaşamazsınız benim demeye çalıştığım bu değil. Sizin için evlenmeden cinsellik doğru değilse ve siz yapmıyorsanız başkasının sizin hakkınızda öyle mi böyle mi sevgilisi mi var onunla mı seks yapmış o yüzden mi evlenmiyor diye düşünmesi önemli olmamalı. Nasıl istiyorsanız öyle yaşayın elalemin ne düşündüğünü de boşverin. Öyle hayat geçmez.
Soran+1 yılKesinlikle öyle ama zaman geçtikçe gitgide de zorlaşıyor istediğini yapmak Özgür kadın olmak
Aile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı. Yaş ilerledikçe insan daha mükemmeliyetçi oluyor, kusurlar gözüne daha çok görünüyor. Erken yaşlarda beklenti düşük öncelikler farklı oluyor. bence bu sebeplerle yaş ilerledikçe evlenecek moda gelmek daha zorlaşıyor.
00 Yorumla
+1 yılÇünkü 30 dan sonra evlenmenin mantıklı tarafına bakıyor olacaksın, ayakların daha yerine basıyor olacak, belki de evlenmek bile istemeyeceksin. Bu yüzden baskı yapıyorlar.
10 Yorumla
+1 yılEvlenmekte nasipdir bekarlikta nasiptir dağın altında olsan nasipin seni bulur milletin lafına bakma
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle ama insnaın elinde biraz da
Ne alakası var bence sende yaş kompleksi var. Benim çevrem aksine 30 dan önce evlenme diyor. Çevreni değiştir güzelim
14 Yorumla
Soran+1 yılÖyle derler de sonra arkandan konuşurlar. İnsanlara ve erkeklere güvenmemek gerek onlar da öyle derler sonra genç güzel kızları tercih ederler
Soran+1 yılBizde hoş karşılanmaz evlenmeden olan münasebetler sebep bu
Kendini geliştiren kadınlar hariç diğerlerinin cinaellikten başka verebilecek hiç bir şeyi yok. Yaşlandığınız için bu kanı var
13 Yorumla
Soran+1 yılGeliştirenlere de aynı baskı var hiç merak etme biz okuyoruz diye daha geç yaşlanmıyoruz
Soran+1 yıl30 olunca bekleyebilirler gibi
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. 😂😂 desenize resmî olarak şurda 2 aya kadar “evde kalacağım..”
herkes evlenecek diye bi şey yok.. hayırlı huzurlu insanla olmadıktan sonra olacak gibi olmasındansa olmamasını tercih ederim…00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKusura bakma ama bunu kadinlar kendisi yapiyor ben bir cok örnegini gördüm off 30 olcam artik yaslaniyorum yok bunu yapamam ben 30um cocuk deilim gibi cümleler cok duydum kimse degil kendisi yapiyor
07 Yorumla
Soran+1 yılBen 27 yim şimdi bile eskisi gibi canlı heyecanlı hissetmiyorum
Soran+1 yılHala gencim ama olgunlaşmaya başladık sonuçta 30 tam olgun gibi
Cevap sahibi+1 yılKuzum 27 bisi degil 37 oludnda dicen ki ayy ben meger simdi yaslaniyorum 10 yil önce gencmisim hatta 47 oldunda ise aha yaslilik buymus 37 de gep gencmisim dicen
Soran+1 yılÇok doğru kesinlikle böyle de şimdi okullar bitti yeni konu bu olunca insan karamsar düşünüyor siz kaçsınız ☺️
Cevap sahibi+1 yılBen 23üm ama etrafimdakilerden biliyprum böyle düsündüklerini bu bana ders oluyor cünkü ben insallah öyle demicem her yasin ayri bi keyfi vardir ve tadini cikarmayi düsünüyorum, hayat evlilik cocuk ve işden ibaret degil, evlenemeyince aha yasim geciyor vs oluyor bu olmamali
Soran+1 yılSenin kadarken benim aklımın ucundan bile geçmez öyle düşünen arkadaşlarıma ne saçma dertler var diye bakardım şimdi anlıyorum farkına varıyorum
Cevap sahibi+1 yılBen empati kurarim o sekilde anliyabiliyrum karsidakni ama biri evlenmek istiyosa bu gercekten 30 dan önce olmali cünkü kadinlar cok secici olabiliyor bide alisiyor bu hayata
+1 yıl2003lüler evde kaldı hemeeenn evlensinler recep baloğlu kendisini 2003 kere klonladı herkese yetecek kadar recep baloğlu var hadi durmayın evleniiiinnn kardeşim evleniiinnn
00 Yorumla
+1 yılÇevre kimin umrunda. Ailen ne diyor sen ona bak. Asıl görüşü önemli olan onlar olmamı bence. Zaten artık herkes saçmalamaya başladı iyice.
02 Yorumla
Soran+1 yılAilem gayet modern dışardan fakat tek bir hassas noktaları bu konu o sebeple de evlenmeden ayrı eve falan çıkacağımı da çok sanmıyorum
- +1 yıl
😒
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlilik işini çok abartiyorlar. İster evlenir ister evlenmez. Yanlış evlilik yapmaktan iyidir. Zaten insan en iyi 30 yasinda olgunlaşır ne istediğini bilir. Milletin dediğine bakma
11 Yorumla
Soran+1 yılDoğru evlilik var mı ki? Türkiye gibi bir toplumda genç ve güzel de bir kadınsa kişi bir de , bekar hayatını doya doya yaşaması çok zor ne toplum ne kızın ailesi ne de erkekler izin verir buna zaten
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılDoğum yapma ile ilgili bir şey olabilir mi? Kadınlar arasında var bu dediğin birde çocuk sahibi olmak isteyen erkeklerde de olabilir.
00 Yorumla
+1 yılSaçma bir algı bu toplumun okuma oranı o kadar düşük ki kendilerini Filozof zannediyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yıl25 ten sonra doğurganlık azalmaya başlar kitapta yazıyor
+1 yılSen temiz kal varsın olmasın temiz kalan her kadın değerlidir tamam aksini iddia edenler boş ver
010 Yorumla
Soran+1 yılEvde kalınıyor bu şekilde yalnız
- +1 yıl
Sevişmeden evlenmem mi diyorlar sana? illaki karşına çıkar biri hiç iyi birsey değil bakma haram tatlı geliyor millete adını modernlik koymuşlar aile yapısı yok oluyor farkindamisiniz seks hersey değil hepsinin zamanı var sen evlenmek işte yeter ki helalinden kaç kişi sıraya girer boş ver
Soran+1 yılÖyle demiyorlar da yaşım ilerlemeye başladıkça öyle olma ihtimali artıyor o yüzden
- +1 yıl
Mahalledeki teyzelerin günlerine katil bak ciddiyim kadınların arasına karis seni oğluma torununa alayim diyen olmazsa gel yüzüme tükür bu kadar netim
Soran+1 yılBenim ailemin öyle çevreleri yok anne baba avukat benim
- +1 yıl
Mahallede hiç mi kadin yok arkadaş yanlarına gidip halini hatırını sor yine olur sen iste yeter ki
Soran+1 yılMahalle kültürü yok ki rezidansta oturuyoruz
- +1 yıl
Bulmak isteyen bir şekilde bulur şurada yaz soru sorup evlenmek istiyorum herkes instagramini yazsin diye çoğu erkek yazar tabi evlenmek isteyen aradığın özelliklerine yaz en basiti bu güvenli bir yerde buluş bir konuş ondan sonra anlasirsaniz gelsin istesin anandan babandan
Soran+1 yılDolandırıcı mı çıkar her şey çıkabilir böyle herkesin gelip üye olabildiği bir siteden
- +1 yıl
Arkadaşların aracılığıyla tanis
Değer kaybetmek doğru bir şey, erken modern olduk diye ilkel doğayı yok sayamayiz.
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle demeyin ama :(( yoğun hayatı olan kızlar flört etmeye vakit bulamıyorsa sorun mu olacak illa
+1 yılHepsi cahil uydurması. Kızlarını yük olarak gören cahil insanlar çok kullanıyor bunu.
02 Yorumla
Soran+1 yılDaha haklı bir yorum görmedim.. kızlarını yük olarak gören.. bunun bedelini ödeyeceklerini bilmek içimi rahatlatıyor
- +1 yıl
Allah onların nesillerini tüketsin
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. iki taraf içinde var bu baskı evlenmek isteyen için de problem olmaz da evlenmek istemeyen kişi için problem
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 608 cevap paylaştı.
+1 yılÇocuk yapmanın 40-45 yaşına kadar yolu var.
05 Yorumla- +1 yıl
Ben 23/24 yaşında mezun oldum. O zamandan bu zamana kadar atanacağım diye uğraştım. Hala uğraşıyorum. Evlensem hem ev işi hem çocuk hem koca hem market pazar işi bende olacak. Bir de kaynana elti görümce falan ne oldu atanamadın mı falan diyecekler. Kendi akrabalarıma bile gitmiyorum bu yüzden aramıyorum. Eve de gelmiyorlar. Evlenince bunu yapamayabilirim. Yapamazsam da boşarım.
Soran+1 yıl40-45 gibi yaşlarda çoğu insan artık istemiyor kendiyle olan hayatına alışıyor çocuk kısmı şöyle zaten 35 üstü gebelik riskli çocuğun hayatına da yetişmek lazım bir yerde
- +1 yıl
Kardeşim kime göre riskli neye göre riskli? Herkes için geçerli değil o. Sadece bir uyarım var. 35 yaş üstü hamilelik riskli diye. Ama her kadın için geçerli değil o.
Soran+1 yılDaha iyi bir bilimsel çalışma yapıp kanıtlayabilirsen 35 olmaz tabi ama hastaneye gittiğinde durum böyle
- +1 yıl
Kadından kadına değişen bir şey o.
+1 yılaynısını bana da d, yorlar mal mılar neler ya? inna sabirin bgaşıma iş açacaklar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu görüş eskiden gelme ya mahalede vardı güney dogulu aile vardı kızlar 20 yasını geçtimi bayatliyorlarmiş diyordu. Cocuklarını 17 yasında evlendirdiler
01 Yorumla- +1 yıl
sana bsiey derdim ama neyse
+1 yılKafa yapısı bunlar ama artik insanlar 40 da evleniyor
00 Yorumla30 dan sonra vücut çöküntüye uğrar. Bu kadınlarda daha hızlı olur
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kim demiş onu 20 yaşında da evleniyor Eğer 30 yaşında da evlenir 50 yaşında da evlenir
00 Yorumla
+1 yılSadece kadınlar için değil, erkekler için de bu yaş sınırı var. Etrafımda çok var örneği. Toplum, kadın ve erkek fark etmeksizin evlilik baskısı kuruyor üzerimizde.
00 Yorumla
+1 yıl30 yaşına kadar serserilerden etkilen yarın yokmuş gibi yaşa altlarına yat 30dan sonra aklın başına gelsin düzgün erkek iste. yok öyle yağma
07 Yorumla- +1 yıl
onu erkekler yapiyor
Soran+1 yılİşte bu önyargı ne? 30 yaşına kadar ya hayatını okumakla çalışmakla geçirdiyse
- +1 yıl
Bu nickten bu profilden ne bekliyordunuz ki?
- +1 yıl
dostlar ben bakış açısını yazdım toplumdaki bana ne soruyorsunuz
- +1 yıl
senin bakis acina ben turkiyede yasamadim icin sükür ettim ne cahil varmis cekilmezsiniz
- +1 yıl
boş yapma kadın haklılık karşısında cayır cayır yanmışsınız suçlu psikolojisi tabi
- +1 yıl
kendin gibi birinle evlenmek zoruna gidiyor neyse konusmaya degmez
Kadına kalkan her şey kırılsın şaka şaka hersey kırılmasın ama bu algıların sebebi ataerkil bir toplum olmamız
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıltemiz kalmaktan kastın... bakirelikse evet bu algıdan çok gerçek bir şey 30 yaş üstü evlenmemiş kadınların çoğunun ilişkisi olmuştur
012 Yorumla
Soran+1 yıl30 üstü olup evlenmeyi bekleyenler ne yapacak heralde evde kalmış oluyorlar direkt
Cevap sahibi+1 yılevlenmek isteyen evlenebilir neden evde kalsin
Cevap sahibi+1 yılsen kaç yasindasn
Soran+1 yıl30 değilim ben sen kaçsın
Cevap sahibi+1 yıl44
Soran+1 yılBen 27
Cevap sahibi+1 yılBenim yasimda biriyle anlasabilirmisin
Soran+1 yıl17 yaş var bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılözelden konusalimmi
Soran+1 yılNe konuşacağız
Cevap sahibi+1 yılgenel seyler
Cevap sahibi+1 yılyaz...
Erkeklerede var ya neden insanlar hemen evlendirilmek istiyor.
00 YorumlaInsanlar cahil geri kafali aileler cahil ortalama 87 iQ olan bi ülkeden ney bekliyorsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 372 cevap paylaştı. Temiz kalmak ne yaaa? 🤔
03 Yorumla
Soran+1 yılKimseyle flört sevgililik vs yaşamamış olmak
Soran+1 yılHayır, daha ziyade münesebette bulunmayı söylemek istedim.
Çok yanlış bi temiz kirli algın var.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim algım değil bu kişinin prensipleriyle alakalı sanki olamazmış gibi düşünülüyor.
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSeçeneğiniz azaldığı için.
05 Yorumla
Soran+1 yılNerden az İngiltere’nin 2 prensinin de eşleri kendinden büyük.
- +1 yıl
Bu ülke şartlarını ingiliz prensine göre yorumlayamayız
Soran+1 yılÜlke şartıyla bir kadınla evlenme yaşının ne ilgisi var
- +1 yıl
Ülkedeki insanların görüşleri, toplumsal normlar.
Soran+1 yılOnların görüşüyle olsa 2. Ye hiçbir kadın evlenemezdi
+1 yılBebek sahibi olamıyorlar zamann
00 Yorumla
+1 yılİnsanların değer yargıları ile ilgili bu durum.
00 Yorumla
+1 yılöfff milletin lafıyla mı hareket edicez ayoll
01 Yorumla- +1 yıl
Çoğu kişi toplum baskısından etkileniyor bende kısmi olarak etkileniyorum ama senin kafa daha rahat gibi
Uydurma hepsi boş ver
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaaaa sahi temizi var mı bak şimdi içime bir ğöit doğdu bul beni az pislenmiş bile olur 😂
07 Yorumla- +1 yıl
sen temizmisin aceba
Cevap sahibi+1 yılKalbinkadar 🫶🙈
- +1 yıl
siz erkekelr he ekizla yatio kalbimiu deyin temiz kiz arayin kafaya bak midem bulandi nekadar cahille rirnecsiniz
Cevap sahibi+1 yılAramıyorum ki Ben sadece var mı dedim sorunun cevabını iyi oku bence 🙈
- +1 yıl
erkek yoksa temiz kadin bekliymesin ikisinede günah
Cevap sahibi+1 yılOzaman şurdan yürüyelim bir erkek temiz olduğunu kanıtlar ama bir bayan çok zor değilmi?
- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılEski düşünce yapısı işte çok bişi beklememek gerek
00 Yorumla Erkekler icin de aynı kişiselleştirmeyin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. hiç öyle bisi duymadım
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılCoğrafya kaderdir maalesef
00 YorumlaEvlenen pisleniyır mu anlamadım
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır o şekilde değil yanlış yazmışım yani 30 yaşına kadar evlenmeyen bir kişinin kendine uygun birini bulamamış olması değil de evlilik dışı ilişki yaşamıştır kesin gibi bir düşünce olması
+1 yılniye evlenince kirleniliyor mu?
05 Yorumla
Soran+1 yılHayır genelde 30 yaşına kadar illa biriyle bir şey yapmıştır gibi bir algıdan istenmiyor ya evlilik için
- +1 yıl
Hayır alakası yok çevreni sorgula derim hayatımda böyle bir şey duymadım
Soran+1 yılÇevreden değil daha çok eski bir görüş ancak devam ettiği yerlerde yok değil 30 larda da evlenmeden ilişki yaşamamak saçma geliyor aynı zihniyetteki insanlara
- +1 yıl
Olabilir ama çok alakasızmış
- +1 yıl
18 yaşıma yeni girdim şimdiye kadar ne aşık oldum nede sevgilim oldu hayat boyu böyle devam edicem isteyen istediğini de diyemez ne hakkla
Tuhafdır
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇok saçma
00 Yorumla
+1 yılHiç deme
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 908 cevap paylaştı. Evlenmeyin o zaman
00 Yorumla
+1 yıl30 dan sonra çocuk işi sakata giriyor
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 333 cevap paylaştı. yok öyle bir şey
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeri kafalılık
00 Yorumla
+1 yılSen kaç yaşındasın
06 Yorumla
Soran+1 yıl30 değilim
- +1 yıl
Kaç dedim 30 musun demedim ki
Soran+1 yıl27
- +1 yıl
Nerede yaşıyorsun
Soran+1 yılSorma gerekçeniz nedir ist
- +1 yıl
Tanımak güzelmiş bende ist
Erkeklerde de var
02 Yorumla
Soran+1 yılErkeklerde 40 falan ve sizde dul kalmak evde kalmak gibi terimler yok
Devamını Gör(41)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kadınlar için neden "30 yaşına kadar anca evlenebilir" şeklinde bir baskı var?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer