Erkek arkadaşım, ben ve üçüncü bir ev arkadaşımızla birlikte yaşıyoruz.
Kadın Rus ve yaklaşık 2 aydır bizimle yaşıyor. Geldiğinden beri hiç odası dışında bir yeri temizlediğini görmedim. Mutfakta yemek yapıyor "bitince bulaşıkları makineye koy lütfen" diyorum kibarca, tamam diyor ama her seferinde su tutup tezgahta bırakıyor.
Ben en fazla 2 günde bir mutfağı temizleyen bir insanım, kendimizinkini temizlerken onun bıraktıklarını da temizlemek zorunda kalıyorum hep, yani mutfağı temizlemesini geçtim daha bir kere bile kullandığı şeyi bulaşık makinesine koymadı!
Ek olarak geçen hafta banyoyu temizlerken çöp kovasını da yıkamıştım, kovaya poşet koymadan içine çöp atmış o pislikleri ben poşete aktarmak zorunda kaldım. Balkonda sigara içiyor ama küllük hep taşmış durumda asla boşaltmıyor vs.
Yani kibarca söylediğimde tamam deyip yapmıyor, sert söyleyerek rencide etmek veya patronluk taslamak da istemiyorum, ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer