Yakın erkek arkadaş ile doğru samimiyet seviyesi nedir?

Biri ilkokuldan (X) biri liseden (Y) biri de üniversiteden (Z) 3 tane yakın diyebileceğim erkek arkadaşım var. Z hariç ikisinin sevgilisi var. Hiçbiri ile en başından samimi değildim ama konuştukça görüştükçe belli bir samimiyete ulaştı iletişim. Samimiyetten kastımı aşağıda izah ediyorum, sorum da aslında tam olarak bu "samimiyetin" fazla olup olmaması ile ilgili. Zira sevgilim ile bu konuda çok tartışır hale geldim. Gerçekten bazı çizgiler aşılıyorsa bilmek isterim. Çünkü ben şuana kadar herhangi bir rahatsızlık hiç duymadım. X ile senede bir kere telefonla mesajlaşırken geçen sene aynı şehre gelmemiz vesilesi ile ayda bir kere hal hatır sormalı mesajlaşır hale geldik. 3-4 ayda bir de buluşuruz, konuşuruz, dertleşiriz. Y ile 3-4 ayda bri mesajlaşırız, senede bi iki kere doğum günü kutlaması için telefonla konuştuğumuz olur. İkimiz de çok yoğunuz, zaten ayrı şehirlerdeyiz, sık sık bir konuşma durumu olmuyor ancak napıyosun dediğimde fotoğraf atarak cevap verdiği olur (sevgilimin en çok kızdığı nokta) Z ile şu sıra 2 haftada bir mesajlaşıyoruz. Yurtdışına bu sene taşındığı için kendisini yalnız hissetme durumu mevcut o yüzden normalden daha sık konuşuyor olabilir. Arada hal hatır sorarız. Meslektaşım olduğu için işle ilgili problemlerde birbirimize danışırız. 3 ayda bir falan da telefonlaştığımız oldu. Sene başında ilk yerleştiğinde de 2 kere görüntülü konuştuk nerde yaşıyosun nasıl bi yer tarzı (en çok delirdiği bir diğer nokta da bu). Soru şu: size anormal gelen durumlar nelerdir?

Yakın erkek arkadaş ile doğru samimiyet seviyesi nedir?
Cevapla