İki haftadır konuştuğum biri ile aynı evde kaldım, yanlış mı bu yaptığım?

Şehir dışındaydım bir süre bir günlüğüne aynı şehirdeydik yurtta kalıyorum saat 11den sonra alım yoktu ece gittiğimde saat 10 civarıydı zaman doldu ben geri dönemedim mecbur olarak kalmak zorunda kaldık evi de yeni taşıdığı için eksikleri vardı yorgan gibi mecburi olarak yanıma yattı bu arada biraz viski içti ama benim aklım yerinde olduğu için hiç bir yakınlaşması görmedim neyse uyudu ben yanından kalkıp kabanımla kanepeye geçtim sabaha kadar orada uyudum sabah üşüdün diyerek yatağa yatırdı sadece sarıldı bu yanlışmı yaptığım

İki haftadır konuştuğum biri ile aynı evde kaldım, yanlış mı bu yaptığım?
Cevapla