Trafik kazası sonrası doktor polise bildirmek zorunda mı?

Merhaba arkadaşlar, bu konuyla avukatım ilgilenecek ama KızlarSoruyor'da yaşayanlar olabilir düşüncesiyle soruyorum.

Trafik kazası sonrası hastaneye kendim gittim. Durumu anlattım, kaza olduğunu belirttim. Gerekli tedaviler yapıldı. Epikriz Raporu verildi. Her şey orada yazıyor zaten, tutanak yerine geçtiğini düşündüm. 😁 Tutanakla ilgisi olmadığını anlayınca hastaneye dilekçe yazıp talebimi ilettim zaten. (Şu an sadece Adli muayene raporu mevcut. Polis bana bildirmeleri gerekiyordu dedi)

Sorum şu,

kaza sonrası hastaneye başvurunca ve kaza olduğunu belirtince polisin gelmesini biz mi talep etmeliyiz? Yoksa hastane polisi kendisi mi gelecek, doktor mu bildirecek? Hastane polisi tutanak süreci tam olarak nasıl ilerliyor bilenler varsa aydınlatırsa sevinirim.

Trafik kazası sonrası doktor polise bildirmek zorunda mı?
Cevapla