Merhaba arkadaşlar, bu konuyla avukatım ilgilenecek ama KızlarSoruyor'da yaşayanlar olabilir düşüncesiyle soruyorum.
Trafik kazası sonrası hastaneye kendim gittim. Durumu anlattım, kaza olduğunu belirttim. Gerekli tedaviler yapıldı. Epikriz Raporu verildi. Her şey orada yazıyor zaten, tutanak yerine geçtiğini düşündüm. 😁 Tutanakla ilgisi olmadığını anlayınca hastaneye dilekçe yazıp talebimi ilettim zaten. (Şu an sadece Adli muayene raporu mevcut. Polis bana bildirmeleri gerekiyordu dedi)
Sorum şu,
kaza sonrası hastaneye başvurunca ve kaza olduğunu belirtince polisin gelmesini biz mi talep etmeliyiz? Yoksa hastane polisi kendisi mi gelecek, doktor mu bildirecek? Hastane polisi tutanak süreci tam olarak nasıl ilerliyor bilenler varsa aydınlatırsa sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer