Yeteri kadar şükür etmeyi bilmediğimizi düşünüyorum. Çoğu insana bakıyorum dünya işleri ile kafaları hem meşgul biraz da düşünce yapımız kuraklığa yol açtı. Yağmuru ne çeker ağaçlar çeker o yüzden ağaçlara doğaya ekstra önem vermemiz gerekiyor. Evde su tüketimine daha dikkat etmemiz gerekiyor. Hortumu alıp habire arabayı yıkamamamız gerekiyor
Mutlaka her şeyde insanların karbon ayak izi var. İnsanlık bu dünyanın başına bela olmuş durumda. Dünyamızda canlı bi varlık. Tabi bunu algılama potansiyeli düşük insanların. Nasılki her canlının vücudunda mikro organizmalar var ise; dünyamızında mikro organizmaları üstünde yaşayan her canlıdır. Bizi rahatsız eden bi mikro organizma, virüs gibi bir şey var ise, hemen savunma refleks sistemleri rahatsızlık veren canlı türünü bi yok eder. Dünyamızında aynı refleksleri vermesinden endişeleniyorum. Korona virüs bunun provasıydı. Şu an insanlık bu reflekse karşı direnç kazandı ama bi sonraki refleks teker teker gelmeye bilir!
Aşırı derecede alarm zilleri çalıyor dünyada. Ama ülkeler ne yapıyor; aynı çocukların kim daha güçlü havasını atmanın derdinde ve en büyük askeri filoları kurmanın yarışına girmiş çocuk beyinli insanlar tarafından yönetiliyor. Bi önlem alınmazsa bu son 5 yılda, artık dünyadaki canlı soyunun tükeneceği yazıyor. Bi önlem alınmazsa eğer. Bunu birleşmiş milletlerin küresel ısınma raporlarında mevcut. Halen dünya 🌍 mızı kurtarmanın bi yolu var. Fosil yakıtının bitmesi gerekiyor her şeyden önce ve aşırı üretimi dünyanın durdurması gerekiyor. Ortalama bi ayakkabı İçin toplam harcanan su miktarı 8000 litre. Bu değirmenin suyu nereden geliyor, hiç bitmeyecek bi şey mi
Yazdıklarınız çok mühim. Herşeye ve herkese rağmen ben yine de inanıyorum o önlemleri alabileceğimize. Gidişat tedirgin ediyor fakat ben yine de hayata bi dönüş olabileceğini umut ediyorum. Dilerim ki o önlemler daha da katbekat alınır.
Neden olmasın? Bence koronanın çıkış sebebi de insanlığın bir hiç uğruna dünyayı yok etmesinden dolayı. Kuraklıkta çoğu insanın başkalarında kuruttuğu kalpten ya da göz pınarlarından dolayı olabilir ¢
Kuraklığın asıl sebebini söyleyeyim sana polyanacılığı bırakalım;
İlkim değişiklikleri dünya ısısının artması Bilinçsiz ve yersiz nüfus artışı Bilinçsiz su tüketimi Bilinçsiz doğal ortamları yok etme ( orman, akarsu ) Ve en kötüsü Turizm gibi iğrenç bir sektör var. Ülkenin bütün güzelliklerini hunharca harcayıp tüketen...
Şimdi ne alakası var yavcular gelir. Suyu bırak ben bu insanlara yağmur tanesi bile vermezdim. Yine Allah börtü, böcek, bebeklerin yüzüsuyu hörmetine kıyameti koparmıyor