Doğru düzgün arkadaşım yok, bende mi sorun?

23 yasındayım, insan ilişkilerim kuvvetli değil her an beni bırakıp gideceklerini sanıyorum geçmiş yaşantımdan dolayı, o yüzden çok önem vermiyordum, böyle arkadaşlarım var ama can ciğer değil hiçbiri, bu saatten sonra böyle bi arkadaşlık geliştirmek zor mu hiç girişken değilim, kolay uyum sağlayamıyorum çok mu hatalıyım istesem de yapamıyorum, bu durum sancı verici insanları kendimden uzaklaştırıyorum

Doğru düzgün arkadaşım yok, bende mi sorun?
Cevapla