Görümcem olacak şahıs 40 li yaslarinda. Eşimin sülalesinin yöneticisi gibi bişey. Herkes onun emrinde, herkes onun lafını dinler. Bende 30 lardayim.
evlendiginizde bu yana hiç bı sebep yokken sırf hasetlikten tüm sulaleyi arkasına alıp anası babası da dahil, eşimle bizi ayırmaya çalıştı. Yemin ederim tek sebep kıskançlik. Ki bende komik gülmeyi seven kimseye en ufak kıskançlığı olmayan, gosterissiz sade birisiyim. herkes icin dışın bir, çok ii niyetlisin der. Evlenirken eşimin ailesinden bişey istemedim, o saçma sapan gösterişli düğünleri zaten boş gelir sevmemde. Bu süreçte eşimin ailesi çok iyidi, onları nisanliyken hic yormadim maddi manevi olarak. Gücünüz neye yetiyorsa. onemli değil dedim. gel Gorki evlendim başladılar eşimin ailesi. Gorumcemin çocuğuna bak, akşam işten çıkınca onlar yemeği yesin, sonra evlerine geçsinler felan diye. Kabul etmedim üniversite bitiridm kpss ye girecgim dedim. ( Marmara eğitim mezunuyum bu arada) teklife bakin. Şimdi reddeiyorlar böyle bişey soylediklerini... velhasıl Görümcem evlendigimizdeb bu yana bizimle uğraştı yaptıklarını öğrendik mesafeyi koyduk , bu süreçte iki senedir eşimin kuzeniyle uğraştı onları ayırdı şimdi yine bize döndü.3 ay önce hissetmiştim ibrenin yine bize döndüğünü. geçen rüyamda çocuğu oluyordu gorumcemin. Ertesi gün eşim durduk yere kavga çıkardı bağırdı çağırdı kufretti, hatta itti kakti felan beni, sonra ozurdiledi bugün yine aynı... Kavgayı çıkarıyor sonra bağırıyor çağırıyor beni kavga çıkarmakla suçluyor. Daha önce eşimle birlikte bir olup hocaya gidip büyü felan yaptığını ogrendigim görümcem, acaba bu adama yine bsieyler mi yaptı. Bu arada Büyü yaptigini da eşim sonra kendi anlattı. İki çocuk var valla bıktım usandim. Hastalandım artık 9 senedir. savasmaktan. elalemi güldürmeyim, çocuklarım babasız büyümesin, dul kadın olmak bu topraklarda kolay değil, en azından başımda bir erkek var dedim ama bu süreçte degersizlestirilip, aldatilip , şiddet gördüm. Özür diledi düzeldi yine aynı. Ailesi daha beter. Gitsek surekli laf sokma, kavga gürültü, evden kovma sebepsiz yere, (gorumcemin doldurusuyla,) gitmesek bu sefer ağlıyorlar niye gelmiyorsunuz. anne baba degil miyiz diye. Ne yapayım valla çok çaresizim. Mesleğim var öğretmenim kpss ye çalışıyorum ama yoğun değil çok ara veriyorum. Yargılamayın ben de yargıların boşan gitsin derdim bu tarz kadınlara. Ama kolay olmuyormuş,. Hele ki iki küçük yavruyla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer