Hoşlandığım kişiye nasıl mesaj atarım?

Sınıfımda bir çocuk var en başlarda sadece bakışıyorduk daha sonra bir iki kez yanıma oturdu arkadaşının yanı boştu ve arkadaşı yanına çağırdı ama gitmedi, uno vb oyunlar oynadık birlikte ve biraz daha yakınlaştık oyunun sonunda kazandığım için el sıkıştık ama daha önce onunda oynadığı bir oyunda öyle yapmamıştı elimi tutmak için yaptı gibi geldi mısır yerken yanlışlıkla ellerimiz deydi ben ay dedim oda güldü, derste kişilik tipine bakmıştık herkes kendi tipini hocaya soruyordu nasıl vs diye o kişi kendisini sorduktan sonra benim tipimide sordu ve bana dönüp yaa bak dedi sordukları sorular mesleklerle ve kişilik tipibile alakalıydı bir keresinde yer yoktu ve arkama oturdu konuşmaya başladık o günden beri konuştugumuz icin kendi yerine gecmedi arkadasi cagirmasina ragmen cunku arkamda oturunca rahat konusabiliyoruz ardından ınstagramdan takipleştik o gün hikaye attım ve hikayeyi beğendi (her kız güzel diye hikayesini beğenmediğini biliyorum) konuştuğu öbü kızlarla bilader falan diye hitap ediyor ama bana hiç öyle demedi ve hala çok fazla bakışıyoruz bakmak bakmak istiyor ama çaktırmamaya çalışıyor gibi şu son günlerde biraz daha samimiyiz ve gerçekten ondan hoşlanıyorum o da benden hoşlanıyormuş gibi hissediyorum ama 15 tatile girdik whatsapptan falan daha önce konuşmadık belki arkadaş grubu olarak buluşabiliriz ama bilmiyorum onu nasıl çağırmalıyım (Sizce hoşlanıyormu?)
Hoşlandığım kişiye nasıl mesaj atarım?
Cevapla