Kendimi peçemin altında çok iyi hissediyorum, hiç bir erkek bakmıyor vs çok huzurluyum, ailem çok tepki veriyor, sizce haklılar mı? Onlara göre yaşlılar takar vs.
not: dinde zaten peçe farz değil ama dediğim gibi çok huzurlu oluyorum
Kendimi peçemin altında çok iyi hissediyorum, hiç bir erkek bakmıyor vs çok huzurluyum, ailem çok tepki veriyor, sizce haklılar mı? Onlara göre yaşlılar takar vs.
not: dinde zaten peçe farz değil ama dediğim gibi çok huzurlu oluyorum
Maşallah Böyle kadınların olduğunu bilmek yüreğime su serpiyor. Rabbım yolundan ayırmasın 🙏 kendinizi nasıl daha iyi hissediyorsanız onu yapın lütfen bu dünyada sizden daha önemli çok az şey var.
"Bâzı yerlerde kadınlar, görüyorum ki başına bir bez veya bir peştamal veya buna mümâsil bir şeyler atarak yüzünü, gözünü örter ve yanından geçen erkeklere karşı ya arkasını çevirir veya yere oturarak yumulur. Bu tavrın mânâ ve medlûlü nedir? Efendiler, medenî bir millet anası, millet kızı bu garip şekle, bu vahşî vaziyete girer mi? Bu hâl milleti gülünç gösteren bir manzaradır. Derhâl tashîhi lâzımdı."
Cevap
2Cevap
Kendi fikrim olarak söylemek istiyorum ülkemizde çok fazla sığınmacı var ve genellikle kadınları peçeli bizim ülkemizdeki insanlarda bunu bildiği için çok hoş bakılmıyor ama tabiki senin kararın ☺️
Kimsenin buna karışmaya hakkı yok
Ailen dindar degil mi
Dindarlar ama ailede ve çevremizde kimse peçe takmıyor
Kendi fikrin bence ailen Haksız
Ninja
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?