Sevdiğim insanların sayısı 8.
Bu bir işaret olmalı 😱😱
Ben yaptım, 8 çıktı :)

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Sevmekten kasıt burada arkadaşça takılıp sempati beslemekten çok fazlası sanırım. Bi yangında falan ilk kurtaracaklarımız dozunda bi sevgi. Bi kaç kişi işte, sayı vermiyorum. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Cevap
11Cevap
Genel olarak kimse çıkmazdı sanırım bir kişi var oda benim listenin en tepesinde. listem de kalbim gibi temiz olurdu
Güzel soru, bende 7 çıktı.
İnsan demesen çok daha yüksek bir sayı söylerdim 🙂
Sonraki sefer Sevdiğiniz varlıklar diye sorarım 😄
Olur 🥰
5 sanırım. ama içlerinde en donanımlı 2 kişi var. diğerleri gider o 2 kişi kalır net
Sevdiğim bir çok insan var ama çok çok değer verdiğim 7 kişi var diyebilirim.
Hayat bana eskisi kadar çok sevmemeyi öğretti. Sanırım 10 kişi çıkar yinede.
3-4 sadece. Bunun da seviyesi var 2-1 bile olur
Vefat edenlerde dahil mi bu listeye
Evet
Yapmaya gerek yok 10 belki var belki yok
Al bozdum işte sayıyı.
İyi yaptın dksj
Bir elin bes parmagini gecmez
Aileyi saymazsak 3 öyle 4 böyle 7 kişi var.
Benim listem kabarık ahahaa
3 anca annem babam oğlum
bir elin parmaklarını geçmiyor
galiba 8-10 anca çıkar
20 kişi çıkar rahat
30 - 40 çıkar.
Çokkkkkkkk. uzun
0 çıkar
1 kişi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?