Kızlar, Sizce ne yapmaliyim hareketlerim yanlismi?

Hanimlar ben 3 yillik evliyim, kayinvalide evlenmeden once bile melek gibi bir kadin surekli iyiligi dokunsun ister bunu anladik evet evlendik balayina gidiyoruz saat basi ariyor o aramasa kayinpeder ariyor napiyosunuz nasılsıniz niye hic aramiyorsunuz felan ben bi sok gecirdim

Noluyoruz nereye düştüm dedim basladim keendisine soyleniyorum ama gulerek hayir yani beni niye annemler zirt pirt aramiyor acaba sevmiyotlar mi felan diyorum , eve geldik hee bu arada altli ustlu oturuyoruz, yorgunuz saat 8 kapiya geldi kaynanam uyandinuz mi hop iceri atladı esim acmisti kapiyi neyse dedm bunada sustm esimin burada devrede olmasi gerekiyordu ona biraktin tatli dille konusur diye sma bu başlangıç 1 ay boyunca ya onlar bizde ya biz onlsrda yemek yemeliydik oyle kayinvalidem diretiyordu bizde hayir diyemiyorduk daha doğrusu benim sarteller atti atacak esimden bdkliyorum hani askim boyle olmaz duzenimizi oturtalim tabi ineriz cagiririz diyorum ama yok konusamadi mesafe koyamadi neyse iste gece 11de ogluna seslenmelwr zile basmalar sabahin korunde gelip gitmemeler delirdim iyiden iyice ben ki mesafeyi seven biri olarak takintiliyimda bu kadarini inanin beklemedim bana dediler evlenmeden once evin ocagin kapin ayri rahat olursun kiralarda surunme bosuna ne bilelim bacim,

Ben işe girdim kayinvalidem bu sefer kapilarimi gozetler oldu ne zaman eve girsem cat kapi giriyor ya yemekleri getirioyr ya ben inmekk zorunda kaliyorun artik yavas yavas yok ben yemicem ac değilim demeye basladim.. koye gittiler hergun arayacaksinuz en azindan 2 3 gunde bir diye diretiyorlar bende aramamaya basladim tiksindim iyice bu hareketlerden derken ben 3. Senem oldu dogum yaptim sezeryan ama buzamana kadar her isimi kendim yaptim anneme bile yuk olmamak icin kendjm bakarim cocuguma dedim hastanedeyiz arkadas emziremiyorum cocugumu utaniyorum bile bile gelip ksrsima oturuyor yatip kalkamiyorum zoru ne geliyor bunda art niyet aramaya basladim cunku annemde uyardi utaniyot sıkılıyor senin gelmene gerek yok ben yanindayim desede kalkip bi yolunu yapip geliyor ben cocugumla ilgilenenedm cocuk beni reddetti eve geldik ayni sey gelince gitmek bilmiyor uykusuz kaliyorun direniyorum birde cocuk emmiyor sarilik kritigii vardi bunalima girdim zaten psikolejm bozulmus normal doggum yapamadim diye hersey ust uste geliyor cocugu kucaga sldi durdu gitmek bilmedi bende artik kapiyi acmamaya telefonlara bakmamaya basladim, kaynanamdan tiksinmem boyle sogumam hic sesini bile duymak istemeyisim normal mi artik ne derse cevp vermeyede basladim saygimi bozmadan esimle bosanmayi defalarca dusundu

Bu arada 2 ay olunca bebek ise giricekmisjm o torununa bakacakmis bizde onun sigortasini ödeyecekmisiz bu yuzden diretti yok oyle kayinpeder sağ ustelik emekli evleri de kira degil ne biliyim ben cok yiprandim cok fazla kafama takiyorum Allah beni onlara onlarida bana muhtac etmesin esime diyemem ama ben gorusmek bile istemiyorum napacagimi bilmiyirum bi anda aklıma geliyor evliligim kotuye gidiyor

Kızlar, Sizce ne yapmaliyim hareketlerim yanlismi?
Cevapla