Hanimlar ben 3 yillik evliyim, kayinvalide evlenmeden once bile melek gibi bir kadin surekli iyiligi dokunsun ister bunu anladik evet evlendik balayina gidiyoruz saat basi ariyor o aramasa kayinpeder ariyor napiyosunuz nasılsıniz niye hic aramiyorsunuz felan ben bi sok gecirdim
Noluyoruz nereye düştüm dedim basladim keendisine soyleniyorum ama gulerek hayir yani beni niye annemler zirt pirt aramiyor acaba sevmiyotlar mi felan diyorum , eve geldik hee bu arada altli ustlu oturuyoruz, yorgunuz saat 8 kapiya geldi kaynanam uyandinuz mi hop iceri atladı esim acmisti kapiyi neyse dedm bunada sustm esimin burada devrede olmasi gerekiyordu ona biraktin tatli dille konusur diye sma bu başlangıç 1 ay boyunca ya onlar bizde ya biz onlsrda yemek yemeliydik oyle kayinvalidem diretiyordu bizde hayir diyemiyorduk daha doğrusu benim sarteller atti atacak esimden bdkliyorum hani askim boyle olmaz duzenimizi oturtalim tabi ineriz cagiririz diyorum ama yok konusamadi mesafe koyamadi neyse iste gece 11de ogluna seslenmelwr zile basmalar sabahin korunde gelip gitmemeler delirdim iyiden iyice ben ki mesafeyi seven biri olarak takintiliyimda bu kadarini inanin beklemedim bana dediler evlenmeden once evin ocagin kapin ayri rahat olursun kiralarda surunme bosuna ne bilelim bacim,
Ben işe girdim kayinvalidem bu sefer kapilarimi gozetler oldu ne zaman eve girsem cat kapi giriyor ya yemekleri getirioyr ya ben inmekk zorunda kaliyorun artik yavas yavas yok ben yemicem ac değilim demeye basladim.. koye gittiler hergun arayacaksinuz en azindan 2 3 gunde bir diye diretiyorlar bende aramamaya basladim tiksindim iyice bu hareketlerden derken ben 3. Senem oldu dogum yaptim sezeryan ama buzamana kadar her isimi kendim yaptim anneme bile yuk olmamak icin kendjm bakarim cocuguma dedim hastanedeyiz arkadas emziremiyorum cocugumu utaniyorum bile bile gelip ksrsima oturuyor yatip kalkamiyorum zoru ne geliyor bunda art niyet aramaya basladim cunku annemde uyardi utaniyot sıkılıyor senin gelmene gerek yok ben yanindayim desede kalkip bi yolunu yapip geliyor ben cocugumla ilgilenenedm cocuk beni reddetti eve geldik ayni sey gelince gitmek bilmiyor uykusuz kaliyorun direniyorum birde cocuk emmiyor sarilik kritigii vardi bunalima girdim zaten psikolejm bozulmus normal doggum yapamadim diye hersey ust uste geliyor cocugu kucaga sldi durdu gitmek bilmedi bende artik kapiyi acmamaya telefonlara bakmamaya basladim, kaynanamdan tiksinmem boyle sogumam hic sesini bile duymak istemeyisim normal mi artik ne derse cevp vermeyede basladim saygimi bozmadan esimle bosanmayi defalarca dusundu
Bu arada 2 ay olunca bebek ise giricekmisjm o torununa bakacakmis bizde onun sigortasini ödeyecekmisiz bu yuzden diretti yok oyle kayinpeder sağ ustelik emekli evleri de kira degil ne biliyim ben cok yiprandim cok fazla kafama takiyorum Allah beni onlara onlarida bana muhtac etmesin esime diyemem ama ben gorusmek bile istemiyorum napacagimi bilmiyirum bi anda aklıma geliyor evliligim kotuye gidiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
bence direk rahatsız olduğunu söyle
Başka eve çıkma imkanınız var mi
Kiraya bi ihtimal
Niye bu kadar sık boğaz ediyo sizi? Esin ne diyo bu duruma, bunu sadece esin cozebilir belli etmesi lazım rahatsız olundugunu
Evet cok israr ettim kendisine beni araya katmadan bu isi coz ne senin ne ailenin kalbini kirmak istemiyorum diyorum evin bi oglu oda bans pasliyor ne diceksen icinde tutma de beni hic karistirma kendin çöz diyor bebegimde vaarken yuvami yikmak istemiyorun ama artik esime bakinca kayinvalide aklimdan cikmiyor yine gelecek beni bogacak hep bu kafadayim
Keşke bilsem niye sık bogaz ettigini oglunu mu kiskaniyor ogluna asik bi kadin mi yargilamak istemeye istemeye bu hale geldim
Hala gözünde kucuk çocuk gibidir belki ilgilenmek istiyo demek ki size davranışı nasil iyi mi
Madem oyle cocuktu evlendirmeseydi keske yaa bende fobi gelisti nasil anlatsam bilmiyorum aradigini bile gorsem memlekette suanda acmak gelmiyor ve panik oluyorum sanki burnumun dibinde bitiyor gibi banaa burada her yaanima gelisinde alttan alltaan ders anlatir mesaj verirdi bubkapiyi sirf kocan icin acmak zorundasin gibi ben tstli bi dille de konustum mesafe benin icin onemli size kiymet veriyorum yanlis anlama ama anne ben boyle olunca boguluyorum da dedim ama ertesi gun yine ayni yine ayni anlamadi kendi evimde parmak uzerinde yurumeye basladim suanda memleketteler ama gelecekte illa gorusecegiz bi cikmazda hissediyorum kendimi caresiz gibi ama her zaman guler yuzlu neseli bu yuzden de kendimi cok kotu hissediyorum sorun bende mi diye dusunup durmaktan aglamaktan ileri gidemedim kac aydir haftalardir
Uzak bi yere yasindaniz iyi olur
Ailesi nereli?
Kastamonu
Annesi kastamonu babasi samsun
Pek fazla kültürleri yok ama çok rahatsız oluyorsan bunu dolaylı yoldan onlara soyle
Dogru söylüyorsun mesela diyelim inmedik aksam yemege farzedelim ki hemeb ertesi gun buyuk bi olay olmus gibi abartiyorlar ya bende kendimi deli gibi şizofren gibi 2 hissetmeye basladim bu benim yasadiklarim normal mi herkesin basina gelebilecek birsey mi
Kaç gelini var kadının?
Bir oglu iki kizi var tek gelinim
O zaman işin çok zor ya evin tek oğlu sende evin tek gelinisin üzerinde belki farkında olmadan bir baski hissedeceksin bu konuda sana yardımcı olabilirim ama dediklerimi uygularsan
Lutfen tabi uygularım nasil bir yontem izlemeliyim
Bu hemen olmaz önce bir karakterlerini öğreneyim ona göre bana yazar mısın normalden
Hesabi 1 saat kadar once actim yeni oldugu icin mesaj gonderemiyorum sanirim seviyeyle alakali bibdurum baslangic seviyesindeyim bi fikrim yok nasil ulasabilirim
Tabi