Grupta boş yorum yapanlara azarlıyorum haksız mıyım?

Bir platforma üyeyim Denizli bayanları mesela orada yaşayan bütün kadınlar iyi bir kadın ilan yazmış şartlarını belirtiyor maaş şu kadar vereceğim çocuğuma kendi evimde bakılmasını istiyorum diye altına bir sürü insan yazmış ben kendi evimde bakabilirim diye Ben de hepsini azarladım kadın şartları belirtmiş kendi evinde bakılmasını istiyor Niye boş yorum yapıyorsunuz diye haksız mıyım boş değil mi dalga geçer gibi yorum yazıyorlar

Grupta boş yorum yapanlara azarlıyorum haksız mıyım?
Cevapla