Kızlar çoğunluğunuz neden bu kadar kısasınız?

1.90 boy iyi de Bir fiziğim var kadın boy ortalamasının 1.60 olduğu bir ülkede yaşamak istemiyorum ve işin en garibi bu standartlarda olan hanımefendilerde hep yanında uzun birini istiyor tamamda neden yanında, yanımda çocuk gibi kalınmasının neresi çekici?
Güncellemeler
+1 yıl
İstemiyor değilim arkadaşlar yalnızca bu aykırı düzene karşıyım belkide yıllar sürecek ama birgün bu kervan tersine dönecek
Kızlar çoğunluğunuz neden bu kadar kısasınız?
Cevapla