Nerde yaşıyorsunuz ve nerde yaşamak isterdiniz? Ne iş ile meşgulsünüz? Şimdiki hayatınızı seviyor musunuz? Sevgiliniz veyahut eşiniz var mı?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İstanbul
yurt dışı müzisyenim ne için yasadığımı ve ne için dünyada olduğumu bilmiyorum kız arkadaşım yok
Neden bilmiyorsunuz? Hangi dine mensupsunuz peki?
Ateizm
iyi değilim
sen nasılsın
Üzücü.. keşke bir şeyleri araştırıyor olsaydınız.. yani Türkiye’de birçok genç ateist.. üzücü bunu duymak
Elhamdülillah diyelim.. zamanım boş ve sıkıcı geçmekte sadece
Benim de aynı boş ve sıkıcı
İyi çok şükür iş güç koşturmaca. Samsun'da yaşamak isterdim Urfa'da yaşıyorum şu an mudur yardımcısıyim
Sevgilim eşim yoj
Urfada güzel neden memnun değilsiniz?
Memnunum aslında burdan da insana deniz şart bende Karadenizi çok sevdiğim için orayı isterim hep
Anladım. Umarım hayallerinize adım adım ilerlersiniz! Karadeniz tarafları güzel evet ama doğu insanları ile değişilmez bence
Tabi orası öyle buranın insanı çok iyi dışarıdakilere o açıdan çok memnunum hatta burada da kalabilirim belli olmaz tabi teşekkür ederim iyi dileklerin için senin de her şey gönlünce olur umarım
Hakkınızda hayırlısı olsun. Umarım hayırlısı olur..
İnşallah teşekkür ederim
Sen kendi sorularına yanıt vermedin merak ettim 😅
O zaman cevap vereyim: Bursa’dayım şu an ama Türkiye’de yaşamıyorum. Başka bir yerde yaşamak isterdim ama neresi bilmiyorum. Bir işim var ama sevmiyorum, bir süreliğine çalışmaya çalışıyorum, sevdiceğim kimsede yok hayatımda
Ama özlediğim birileri var sanki..
Hmm Bursa güzel şehir... 1 sene Karacabey civarında bulunmuştum petrolde çalışıyordum. Sevdiceginin olmaması daha iyi bak keyfine yalnızlık iyidir. 😄
Karacabey civarlarını bilmiyorum. Şu an Osmangazide’yim. Petrolde çalışmakta değilik güzel bence. Yok ya iyi değil bence, fazlasıyla yalnız hissediyorum kendimi ve önemsiz hissettiriyor bana..
İstersen sohbet edecek arkadaş arıyorsan buyur elimden geldiğince yalnızlığını giderip kendini onemli görmeme yardımcı olabilirim sakıncası yoksa senin için de
Çok teşekkür ederim ama uygun değil.. tebessüm ettirdiniz teşekkürler 😊
Neden uygun olmasın ki
Uygun görmüyorum diyelim 😅
Sen bilirsin ısrar etmiyorum ama istediğin zaman beklerim 😄
Peki teşekkürler 😊
Rica ederim 😄
Kocaeli. İşşizim. Yasadıgım hayatı sevmesemde şükür.😁 İyi olmaya calişiyoz seni sormali
Peki niye işsizsiniz? İş mi bulmuyorsunuz yoksa iş veren mi yok? Şükretmekle iyi yapıyorsunuz! Benimde yaşadığım hayatı sevdiğim pek söylenemez.. bazen düşünüyorum farklı bir ırkta ya da ailede doğmuş olsaydım nasıl olurdu hayatım diye
Ya iş var ama kandiriyorlar bugün gittik iş soguk depo cıktı agırdı calişilmaz kosular var. Ya afrikada dogsaydık ii yok iyecek içecek yok şükür yani su halde bile dünyanin %70 şinden zenginim
Peki ne yapmanız gerekiyordu o depoda? Tabiikide halimize bin şükür. O durumdada olabilirdik. Rabbim yar ve yardımcısı olsun o insanların, zor
Aynen ya kolay esyalar hafiftir gıdadır temiz falandir diye tam tersi cıktı baktık 3 saat caliştik uymadı cıktık
İstanbul kadıköydeyim burada yasamaktan memnunum kendi isimi yapiyorum sevgilim esim yok
İyi sevindim, ne iş yapıyorsunuz peki?
Gıda sektörü
Hiç sevmem gıda sektörünü. Fazlasıyla uğraştırıyor
Güzel yönleride var zor yanlarida alisiyo insan ama ileride bende degistirmeyi düsünüyorum
Ben iyi yönünü hiç göremedim. İlk gıda fabrikasında çalıştım, soğuk ve gıcık ve ağır işler yaptım epeyce soğudum ve hiç hijyenik çalışılmıyordu. Ardından markette çalıştım ki hâlâ çalışıyorum orasıda soğuk ama gıda fabrikasına göre daha iyi. Sebze meyve ayıkla, kasa taşı falan gıcık işler. Kasa ve rafları düzenlemek iyi
Market de zor ve markette calisan kizlara cok fazla saygı duyuyorum cünkü cok kisiyle ugrasiyo tırdan mal indirenini bile görüyorum zorla o arabayi cekmeleri mesela sonra müdürle ugrasmak hep derimıi helal olsun ama benimki böyle bisey değil benim bi dükkanim var orayi isletiyorum
Anladım oda iyi, yani daha iyidir bence. Patronsunuz o vakit? Kazanç işte mecbur insan oplu çalışmaya.. dışarıda karton toplayan gençlere çok üzülüyorum ben
Patronum demek hosuma gitmesede 😂evet ben erkeklere cok üzülmem calismak zorunda olup cocuguna bakan evine bakan ayni zamandada isyerindr tacize ugrayan kadinlar üzer beni
Ben üzülebiliyorum hemen en ufak bir şeye. Patron olmak güzel, kendi işinin patronu, Rabbim bereket ve helal kazanç versin
Tesekkürederim cok sagol dün uyumustum cevap veremedim
Tesettürlü kızların giyim tarzı iç giyimede etki eder mi
Bunu niye merak ediyorsun?
Görücü usulüyle evlenmem sözü konusu
Üç aylık evlisiniz diye biliyordum?
burada evlendim eşim giymek istemiyor yazmak istemedim
Burada mı tanışıp evlendiniz?
Yok konu hassas öyle ulu orta yazmayayım vaktin varsa dm atarmsn
Maalesef DM atmıyorum kimseye kusura bakmayın
Ya lanet olsun nr saçma bir iş beni buldu
Tanısaydınız ilk iyice.. benim mi hatam?
Yok be sana demiyorum
İyi
Sen tesettürlü msn
Evet
Tanga giyermsn
Sor hayattanmi sikildin
Yaşadığım monotonluktan sıkıldım, hiç bir şey yapamamaktan
Aynı dert bndede var ev iş ama bı yandan şükür etmek lazım halimize beterin beteri var bizim begenmedigmz hayatlar kimlerin hayali yatağa bağlı olanlar var şükür tevazu her zamn iyidir
Kesinlikle haklısınız. Elhamdülillah tabii kide.
benim hayatımı dinlesen oturur ağlarsın ama şükür ettim sabır ettim halada aynıyım ama vardr bı hikmeti bununda şunu unutma iyi insanlar kötülerle imtihan olur ya sen seversin sevmiyrn gazma biri denk gelir sen sevmesssin başına bela olur
Anlatmak isterseniz dinlemek isterim. Gizliyede alabilirsiniz kendinizi. O biraz oldu gibi sanki bende 😅
Biri sevdiğini vesaire söylüyordu istemediğimi defalarca söylememe rağmen yazmaya devam etmişti.
İstrsen tel veriyim konuşalım bide gizliye nasi alinir bilmomki
Maalesef tel veremiyorum.. 😅
Üç nokta olmalı, oraya tıkladığınızda “gizliye al” yazmalı normalde
Tm dur yapayım sikilmassan anlatrim ama baya uzun kafanı sisirmeim
Estağfurullah dinlerim sorun değil
Gizli olmusmu becerebilmisniyim
Hayır gizli değilsiniz
Beceremiomki
Neyse amangoren gorsun
Bn ankaraliyim 30 yaşındayım çocukluktan beri heb bı koşturmaca çalış oku okulu lisryi bile çalışarak okudum normal standart bı ailede yetiştim yokluk çektim çok büyük sıkintilar çektim ama hep vardr bı hayır die die geldim buralara çok merhametli işinde gücünde düzgün bı insanimdr
Kimsenin ekmegınde gözüm yok calisr didinirim hayat felsefem az olsun helal lokma olsun aza kaanat etmiyen çoğu bulamaz
Çok iyi niyetli biriyim arkadaşlarım çevrem kızarlar bazen bu kadr iyi olma die annem bile der arada sırada çok iyi niyetli sin die
Ama gel gelelim hep iyi insan olmaktan yardımsever olmaktan hep srtimdan bicaklaniyom boş ver iyilik yap denize at
Üzüldüm durumunuza. İyi olmak güzel ama çoğu insan iyi niyetinizi suistimal ediyor ve bu iyi değil. Allah rızası için yapıyorsunuzdur, ya da birini hoşnut etmek adına ama çıkarıcı insanlar çok. Ben Türkiye insanlarını sevmiyorum açıkcası, fazla öyle yardımseverlik görmedimde.. çoğu suratsız sevimsiz tipler
Herkes aynı değil maalesef aynı küfeye koyma beni kendi halinde biriyim işte
Çoğunluk kelimesini kullandım zaten
Zaten bu zamnda kafan uyusacak yuva kurulacaksa srt srta kurulması lazım malla mülkle yuva kurulmuyo
Aynen öyle
Kafanı çokmu sisirdim hakkını helal et bari
Yo estağfurullah, helal olsun
Başka soracağım soru gelmiyor aklıma senin var mı sorun
Benimde yok
Öyle mükemmel bir hayatım yoktu benimde hatalarım pismanliklarim doğru sandığım yanlislarim oldu elbette hiç bı insan 4 dörtlük deildr belki biraz çok saftım ya da fazla iyi niyetli lakin kimsenin hayatını karartip hayeleleriinide başına yikmadim ne boş yere umut verdim nede işim bitince unut dedim yani bugün belki kalbim paramparça olabilir ama çok şükür vijdanimi merhametimi hiç bı zaman kaybetmedim ben kimseyi uzmeyince benide uzmezleer sanmistim insan oğlu beşer şasar
Evli bekar
Öyle ne yazık ki.. herkesi kendin gibi bilmeyeceksin
İstanbul dayım
Istanbulun neresi?
Şişli deyim
Hiç gitmedim oraya
Sen neredesin ki
Şu an Bursa’dayım ama aslen Avrupada kalıyorum
Sen bostasın
Nerden vardınız acaba bu tanıya?
Olur konuşalım
..