+1 yıl"Aile için de yaşananlar aile içinde kalmalı!!! "dırın en güzel örneği. Eğer dini iyi öğrenip idrak edebilseydi bu millet şimdi ne dert kalırdı ne tasa. Şimdi din ne alaka diyen embesiller olur. Onun için şöyle söylim hayatını dini değerler üzerine kurmayan yaşamayanlar hep bi yarım kalırlar hep eksik ve hep sıkıntıda olurlar. Temeli olmayan ev gibi düşünün yıkılmaya her an her daim müsaitler. Velhasıl kelam olgun aklı başında bir insan sorunu önce kendisi çözmeli konuşarak, alel acele alınan her karar hüsranla sonuçlanır. Belli ki ilk tokadın (ben assla şiddeti onaylama veya savunmam) ama her ailede olduğu gibi sizinde tartışmalarınız olur. Bu demek değildir hemen baba evine koşayım. Aklını başına devşir ailene sahip çık. Çocuklarını düşün. Ayrı ebeveynlerle büyüyen çocuklar yarım kalır bunu vebalini alma üstüne. Belli ki kendi kararlarını daha doğrusu aileni ve seni etkileyecek önemli kararlarını tek başına alamıyorsun. Ama bu yardımı yanlış bir mecrada aradığını üzülerek söylüyorum. Git aile büyüklerine danış bilen insanlardan akıl al.
010 Yorumla- +1 yıl
Siz daha saygıyı koruyamamışsınız. İşe bununla başlayın. Boşanmak asla çözüm değildir. Konuşarak yardım alarak her şey çözülür yeter ki kolaya kaçmayın.
Soran+1 yılBaşını okudum daha fazla okumadım. Dinden dem vuran bu kadar bağlı olan bu sitede olmaz kesin artık şu dini kullanmauo dinde karını evde zorla tutmaya çalışmak gitmesin diye Tokat atmak dinde var ama demi. Bu zihniyet ile. Umarım sonunuz yakun olur. Din sadece kadına indi zaten babama kocamın beni dövdüğünü söylemeyip dayak yemem lazım sanırım yazık sizin gibiler benim affedeneyeceğim bir şey şiddet sizi yarın dövünce eşiniz. Ailenize gitmeyin. Birde uzlaşmaya çalışın yazık ki kadınsın yazık. . Dinden bahseden ama dini kullanan aşşağılıkaın
- +1 yıl
Yarım okumayla anca yarım akıl düşünebilirsiniz. Eğer okumuş olsaydınız ne sizi ne de eşinizin yapmış olduğu şeyi savunmadığımı anlardınız. Savunduğum şey çözümü hep boşanmakta aramanıza, yardım alma veya iletişim kurmakta değil. Din aklı kullanmayı emretmiş, aklıyla hareket eden doğruyu bulur. Ama siz yapamadığınız için yanlış yollara başvurmuşsunuz. "Dinden dem vuran bu kadar bağlı olan bu sitede olmaz" diyip aileniz için önemli bir kararı bu sitede bulmaya çalışmanız da ayrı bir ironi olmuş. Ben burada adam pazarlamıyorum. Bilmiyorsan eğer söylim burası "saçma sapan konuların konuşulduğu eğlence amaçlı bir site insanlar burada yorum yapar ve geçer" ben de herkes gibi yorum yaparım ve geçerim tıpkı sana yapmış olduğum gibi. Ne adım belli ne sanım, ne fotoğrafım var ne kimliğim, gül geç kafası.
Soran+1 yılYine okumadım. Allah sizin gibileri islah etsin. Dayak ye yarın ailene anlatma. Olur böyle şeyler kocacım de otur uzlaşmaya çalış sonrada dini yaşamadık ondan de? Bir sürü gavur mutlu? Yurt dışında evlilikler bizden daha iyi? Ama sen kafanı kapatmamış beynini de kapatmışşsın. Yallah sorumdan
- +1 yıl
Keşke gavurlar kadar okuma yazman olsa da okusan. En azından gavurlar konuşarak anlaşmayı öğrenmişler. Saygı saygı saayygıııı dinimiz eş arasındaki saygının ne denli önemli olduğunu hep vurgulamıştır. Belli ki sen halla tokatta kalmışsın ama ben ondan bahsetmiyorum. Sizin eşinizle arası kopuk iletişiminden ve saygı eksikliğinden bahsetmiştim ama aklını kullanamayandan ne beklenir ki... Aciz sorunla seni baş başa bırakıyorum
Soran+1 yılBoşuna bu kadar önemseme okumuyorum.. muhatabım olamazsın git okul oku. Kur'an kursu beynini yakmış
- +1 yıl
Okulumu bitirdim gülüm. Üzülerek söylüyorum hafız da değilim. Sadece her insanın bilmesi gerektiği kadar dinimi öğrenmeye çalışıyorum. Sana da tasfiye ederim belki ufkun genişler, kapanmış basiretin açılır
Soran+1 yılGood bye :)
- +1 yıl
Sen de Allah'a emanet ol 😉
Soran+1 yılSende
En İyi Cevaplar
+1 yılSiddet yanlisi degilim bi tokat dahi olsa desteklemem ama olay ne kim kime ne dedi? bunlar onemsiz sebepler olsada insan oldugumuz icin asiri hassas noktalarimiz olabiliyor ve bazen tokat gibi ani ama kücük siddet egilimlerine dönüşebiliyor (bu tabikide onu hakli yapmaz) sana bu zamana kadar nasi davrandi? Cocuklariniza nasi davraniyo? Yeteri kadar pişman mı? Eger sana bu zamana kadar iyi davrandiysa cocuklarada iyi davraniyorsa ve köpek gibi pismansa bence bosanma kararini gozden gecir ailenin gazina gelip bosanma sen kinliysen bosan ve gozunun korktugunu soyluyosun ama senin arkanda dag gibi ailen var sen eve döndügünde ikinci defa böyle bi olay olursa seni neredeyse zorla bile boşiycak bi ailen var yani demek istedigim bence bosanma ikinci bi sans ver zaten ikincisi olursa ailenin destegiyle beraber hizli bi sekilde bosanirsin
07 Yorumla- +1 yıl
He bide arada cocuklar var bosanmis bi ailede buyuyen cocuklar her zaman eksiktir ne kdaar bunu inkar etsrnde
Soran+1 yılBirincisi normal bie şekilde kavga ediyorduk ben ona saydım o bana zaten farkındaysan. Tokat kavga yüzünden değil ben evden gitmeye çalıştığım için bana atıldı yani sebebini söyledim zaten ki. Ne olursa olsun vuramz. İkincisi çoçuklar annesinin dayak yediği bir evde büyürlerse daha eksik kalırlar Allah korusun şiddete meğilli olurlar
- +1 yıl
Pardon biseyle mesguldum olayi göz ardi ederek yorum yapmisim ama cocuklar Şu an bu olayi bilmiyo egwr esjniz zaten deliler gibi pismansa bidaha yapmaz bidaha yaparsa zaten affedilmez o zaman ayrica dedigim gini bosanirsaniz cocuklarin psiklojisi acisindan iyi olmaz siddet olayini soylemiyorum cunku cocuklarin evde olmadigini yazmissin o sira yani cocuklar gormemis
Soran+1 yılBen inanmıyorum o pişmanlığa o el birkez kalkarsa bir daha kalkar çoçuklar şimdi görmedi bir dahakine görücek? Bundan bahsediyorum. Ben dayak yediği zorla tutulduğu bir evde yaşamak zorunda asla değilim
- +1 yıl
Bence ailen seni boyle bi dusunceye surukledi cok baski kurmuslar gibi sana tavsiyem herkesten mumkunse uzaklasip oyle dusun bu kararini o zamanda bosanmak istiyorsan senin hayatin kimse bisey diyemez ama senin bunu kimsenin gazina gelmeden yapman gerek ne diyim yani bence ikinvi bi sansi hak ediyor ha ama sen etmiyo diyosan umarim kendin ve cocuklarin icin en dogru karari veriyosundur
Soran+1 yılYo ailem değil sadece ben de böyle tavsiye verirdim başkası olsaydı. Emin ol arkadaşımın kocası vurmuş böyle dedim aynen. Bence şiddet birkes girdiği zaman kalpler soğuyor şahsen onu sevmiyorum gibi.
- +1 yıl
Haklisin araya sogukluk girincede olmuyo ama benim boyle dememin en buyuk sebebi cocuklar
+1 yılHerkese yok evde tutması hataydı yok vuramaz edemez yok babam tabii ki vazifesi falan demişsin de sen millete bu soruyu niye sordun o zaman. Ben Tcde bi tokatla gözü korkup boşanan kadın görmedim bana aşırı uydurma geliyor böyle sorular ya. Sitenin genel troll soruları her akşam çıkıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılTc deki kadınlar genelde güçsüz oluyor sanırım sende dahil ister inan ister inanma özgürsin
Aile & Toplum konusunda 620 cevap paylaştı. Son kararı sen vermelisin, sonuçta sen çocukların adına da cevap vereceksin. Hiç bir evlat annesiz veya babasız büyümemeli , onların büyüdüklerini bir taraf uzaktan izleyip yeni kurduğu hayatına devam etmemeli çünkü o çocuklar 20'li yaşlara gelince bunun travmalarını yaşıyorlar.
Yine son karar senin eğer 1 kere olan bir şeyse iyi düşün bu çok artarsa o zaman gerekeni yapmanı tavsiye ederim.
Hepimiz bazı şeylere katlanmak zorunda kalıyoruz.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
kavga sebebniz önemli, evlilklerde tokat olayı olabiliyor bu normal değil ama her evlilikde var , aşağı yukarı, nadir olmaz. tabi burada senin ne derece , tahrik ettiğinde önemli. neyse , bunlar ayrıntı bana göre. ama , asıl önemli olan , tokat değil, senin düşüncen, gerçekden , istemiyorsan ayrıl. baban , istemiyor diye değil. kocana güveniyosan eğer, r , senden özür dilemiş, istemeden oldu demiş , kazayla adam ölüyor. çocuklar var vs vs. sebep sadece tek tokat ise , bu telefi edilebilir gibi , benim yorumum tabi , yanlış anlama lütfen. ama temel konularda anlaşamıyorsan o ayrı bişi, burada karar sana düşüyor. inşallah hayırlısı neyse , o olur, hakkınızda kardeşim.
12 Yorumla
Soran+1 yılBenin anme be babamın evliliğinde bir tane bile Tokt olmadı şiddet olmaz
Soran+1 yılO da beni tahrik etti ama ben vurmadım. Bana söylediği kelimeleri unutmuyoeum o bana saydı ben ona saydım her şey eşitti. Ama vuran o.
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bence biraz zaman ver kendine ve duygularına. Fevri davranmamak ve etraflıca bir düşünmek lazım. Baba evinden çocuklarla yapabilir miyim? Pişman olur muyum? vs. gibi sebep sonuç senaryolarını bir düşün. Sadece boşanmak değil çünkü mevzu bunun sen de farkındasındır. Olayın diğer bir boyutuna gelirsek, herkes ''babana anlatmakla hata etmişsin'' demiş, bir yönüyle haklı sayılabilirler, ama bu küçük bir çocuğun şımarıklık kokan bir şikayeti değil. Tokat tek başına sebebi hiç önemli olmaksızın aşırı aşırı bir hareket ve bir diğer kısmı da atılan tokat değil, erkeğin o kontrolden çıkma anında bir kadının ne kadar ürkebileceğini tahmin etmek hiç zor değil. Bence bu konuda da kendine hiç kızma ya da acaba hata mı ettim deme. Bir çok kadın aman babam annem duymasın üzülmesin diye sustuğu için karşısındaki adam şiddetin dozunu iyice arttırıyor. Uzun lafın kısası kendine biraz daha zaman ver ve sakin kafayla kimsenin etkisinde kalmadan düşün.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Ben genelde çözüm yolu bulunmasından yanayım fakat işin içine "şiddet" girince kesinlikle buradaki tek çözüm yolu boşanmak. Konu her ne olursa olsun kimsenin size vurmaya hakkı yok, bu eşiniz bile olsa. Ben babanıza hak veriyorum ve ne güzel size sahip çıkıyor ve evliliğinizde mutlu değilseniz baba evinize dönmelisiniz.
10 Yorumla
+1 yılÇok üzücü. İlişkide veya evlilikte “şiddet” gösterebilicek kadar gözü dönebilecek ne yaşayabilir bir insan bilemiyorum. İnsan gözünden yaş damlası süzülse kahrolacağı birini bulmalı kendine o yüzden senin adına çok üzüldüm bence ne yaşanırsa yaşansın kötü söz evet ağızdan belki çıkabilir ama vurmaya itmeye veya bilemiyorum şiddettin her türlüsünün affı olmamalı bir kez yapan bir daha yapmaz diye bir şey yok diyemiyorum maalesef. Baban ve abinin böyle büyük tepkiler göstermesi çok normal biraz aile evinde kafanı dinle ona bu durumun ne kadar kötü olduğunu hissettir..
10 YorumlaAilenin tutumu takdire layik. Buna çok sevindim. Boşanmaya gelince karar senin. Bu senin hayatın bu küçücük sahneden bir çıkarım yapamayız eminim yaşadıgınız çok şey olmuştur bunca sene. Bütün bunları ele alarak karar vermelisin.
Şiddeti asla normalleştirmiyorum. Yinede kararına etki etmek istemem. Karar senindir.
10 YorumlaSen hatayı dört duvar arasında yaşanmış şeyi ailene anlatarak yapmışsın kocanla aranda çözmeliydin. Normalde şiddet eğilimi olan biri değil belli ki eşin çünkü o tokat attığında ikinizde şaşırmışsınız. O an kendine gelmen için yaptı muhtemelen. Baban senin yuvana karışamaz baban bile olsa bu hakka sahip değil ben olsam yuvamı dağıtmam baban istiyor diye boşanma ama sen de boşanmak istiyorsan o ayrı tabii.
12 Yorumla
Soran+1 yılKusura bakma bana şiddet göstericek tokat atııcak ve ben babama söylemeyeceğim beni zorla tutmaya çalışması bile hata. Onun yaptıklarını asla masum kendine gelmen içün diye masum gösterme ben onu affetsem bile suçları ile. Yarın bana daha büyük şeyler yaparsa sığınacağım babam. Hakkına sahip
- Aile & Toplum konusunda 654 cevap paylaştı.
+1 yılEvladın var mı derdin var lafı epey duruma uyuyor galiba demi! Her zaman söylediğim şey Allah insana hayırlı eş hayırlı koca hayırlı hanım hayırlı evlat veya hayırlı bir evlilik versin yoksa gerçekten dünya hayatı cehennem oluyor.. Kolay gelsin bacım işin zor ne diyim başka...
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim cocugum yok bir tokat yedim sen gibi ciktim aileme geldim ama anlatmadm geri döndüm eve 3 4 ay sonra da tartisirken beni dövmeye basladi yumrukladi bogazimi sıktı sonrada bana bunlari sen yaptiriyorsun diye suçunu bana atmaya kalkti.. demem o ki bi tokatla basliyor her şey 2. sinde evden kacma sansin olmayabilir
02 Yorumla
Soran+1 yılBunu buradaki cahillerede anlarsak
Cevap sahibi+1 yılYasamayan anlamaz ilk tokatta bende anlamamıştım...
Her zaman devamlı bu kavgalar oluyor mu yoksa bu seferlik mi oldu? Arada böyle şeyler olabiliyor evlilikte. Önemli olan sevginizi yitirecek davranışları tekrarlamamak. Bana kalırsa cocukların v3 eşinin hattına bir şans vermek.
18 Yorumla
Soran+1 yılİlk tokadı ama atmayacaktı
Soran+1 yılBu hata değil yanlış. Bana vurdu bie daha vurur
Soran+1 yılHata mı? Karını dövmek hata mı yazık ya
Soran+1 yıl@KAİDEKAH bir gün kocam göçüp gitmecek mi Allah'ım kafaya bak. Kusura bakma benim kimsenin sahip çıkmasına ihtiyacım yok param var evim var mesleğim var
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılKavga ederken değil de evi terk ederken tokat atması biraz ilginç. Kaba kuvvet uygulayamak için değil de beni nasıl terk edersin der gibi olmuş.
Onaylamıyorum yanlış anlamayın ama sitemle vurmuş gibi.12 Yorumla
Soran+1 yılTerk etsem valiz alır giderim ben çıkmak istedim o anda ne olursa olsun vuramz.
- +1 yıl
Tamam boşan o zaman
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılBu kavgalar süreğen hale geldiyse ve dinmiyorsa, barışmanın bence bir alemi yok.
Babanız gereken desteği sunuyor, duygularınızla değil, aklınızla hareket edin. Ona göre karar verin.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir yapan bin yapar artık bunlara göz yummamalıyız hemen boşan okadar şanslısın ki Allah babanı başından eksik etmesin kardeşim… okadar kadın varki sırf ortada kalmamak için her gün dayak yiyorlar belki de öldürülüyorlar affedersen bir daha yapar lütfen kendine ve çocuklarına bunu yapma acilen boşan okadar duygulandım ki babanla gurur duyabilirsin helal olsun ya. Dinle beni ve kendini koru o “adamdan”
00 Yorumla
+1 yılEğer evde kalmaksa niyetin ailene anlatmayacaksın o zaman. Anlatıyorsan da herseyi göze alacaksın. Çoğu baba bu durumdan sonra kızı tekrar geri gitsin istemez. Biraz ayrı kalın olay yatissin sonra aileler konuşsun bu durumu medenice
10 YorumlaÇok net ayrıl, daha napsin adam ondan ayrılman için? Babana helal olsun kızına sahip çıkmış bugun tokat atan yarın neler yapar.
10 Yorumla
+1 yılHemen ailenize anlatmasydiniz sonuç daha farklı olabilirdi babanızın ne istediği önemli değil sizin ne istediğiniz önemli bu soruyu ilk kendinize sorun bende dayak yedim eşim ben seni dovemdim dovmek öyle olmaz diyor ona göre dövmek agzini burnunu kırıp kanatmak her neyse sizin kocanız huyunu suyunu siz daha iyi bilirsiniz ne kadar yorum yasak boş bu sorunun cevabı sizde siz ne istiyorsunuz
05 Yorumla
Soran+1 yılNe demek hemen ailenw anlatmadan beni zorla tuttu ve tokat attı bu aileden saklanır mı
- +1 yıl
Ailene anlatma demedim, anlatmasaydin belki sonuç fafkli olabilirdi yani devaminda belki kocan gönlünü alabilirdi her neyse sen boşanmak istiyorsan bır defalık dayak senin için boşanma kararıyla. Boş o zman herkes seninle aynı düşüncede olamaz yani bende isterdin boşanmayı ama öyle olmuyor hayat şartları aile vs
Soran+1 yılBenim gönlümü alamaz bitti. Senin yarın kızını kocası döver sen bir seferden bir şey olmaz dersen. Kendine güven ona muhtaç değilsin
- +1 yıl
Sen kendi kendine soruyon kendin cevaplıyor😄 herkesin hayat şartları eşit değil canım üstelik bir seferden bir şey olmaz felanda denemedim yani dogmamis kizimida bu olaya karistirman? ne istiyorsan onu yap ne diyin duymak istediklerini duynayinca etrafına saldıran tiplere benziyorsun koca senin evlilik senin ne yaparsan yap
Soran+1 yılBen belki emparti yaparsın babamla dedim sakin ol
+1 yılHiç bir baba veya abi bir kocanın yerini tutamaz. Adam belli ki seni seviyor ve kaybetmek istemiyor ayrıca özür dilemiz sana samimi geldiyse özrü bir süre daha süründür sonra affet ama sürekli o tokadı hatırlat ve ikincisi olursa yandın vs vs korkut.
09 Yorumla
Soran+1 yılVallahi bir koca gider bir koca gelir. Beni sevse vurmazdı beni evde zorla tutmaya çalışmazdı
- +1 yıl
Cocuklar yeni kocaya baba der artık =)
Soran+1 yılDesinler. Allah'ın helal kıldığı şeh
- +1 yıl
Haram demedik 👍
- +1 yıl
Baba veya abi kocanın yerini tutamaz diyorum 👍
Soran+1 yılKocamın yeri yok artık haklısın babam abim dövmez bu haklıaın
- +1 yıl
Bir karar verilecekse o karar tamamen senin kararın olsun 👍 Baban veya abinin sözüyle hareket edecek silik biri olma.
Soran+1 yılBenim kararım
- +1 yıl
Soruda senin sorun mu?
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBazı insanlar senin baban gibi babası olmadığı için korkunç evliliklere mahkum kalıyor. Sahip olduğum fırsatı değerlendir ve ayrıl bence.
ŞİDDETİN BAHANESİ, ÖZRÜ OlMAZ.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılÖylesiyle evlenmen hata seni dövüyorsa bir dk bile durma hemen boşan
10 Yorumla
+1 yılOlan olmuş baban doğru söylüyor dönme, babanın sözünü tut yoksa kötü şeyler olur
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKesinlikle boşan. Çocuklarının şiddete meyilli bi babayla yaşaması hiç iyi olmaz. Çocuklarım var diye boşanmazsan o zoraki evliliğin arasında çocukların psikolojisi daha da mahvolur, kendimden biliyorum. Babana da helal olsun kızının arkasında durmuş, kimi babalar var boşanınca evladını kabul etmiyor.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. erkeğin eli bir kere kalktımı daima kalkar. önemli olan o eli kırabilmek
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılSana şiddet uygulayan bir erkek ile hayat geçer mi kendin karar ver
10 Yorumla evliliğine babanı anneni karıştırdıgın icin bence bu duruma geldi karıştırmamalıydın, adam pisman olmus
11 Yorumla
Soran+1 yılPardon dayak yiyicem ve babamın haberi olmayacak kafaya bak ya
+1 yılSorun suç sende. Evlilik arasında her şey olabilir her yaşadığını gidip anananbabanami anlaticaksin sende onun kadar suçlusun bence
01 Yorumla
Soran+1 yılHerşeu olabilir derken şiddet dayak olabilir mi cidden yazık size.
+1 yılbu başkasının tek başına karar verebileceği bir şey değil , sen ve eşinin birlikte ortak karar verebileceği bir şey ama
02 Yorumla
Soran+1 yılEşimin bir şeye kadar verme hakkı yok. Bana şiddet uygularsa evde tutmaya çalışırsa boşanmak benim hakkım birde ona sorucaktım oldu
- +1 yıl
valla detayı okumadım başlığa göre yanıtladım tabii ki sen daha iyi bilirsin
- Aile & Toplum konusunda 410 cevap paylaştı.
+1 yılYa iki çocuğun var. Bir tokatta boşanacaksan iki çocuğu ne diye yaptın? Kocan da iyi bir şey yapmamış ama fazla abartıyorsunuz bence sen de ailen de.
08 Yorumla
Soran+1 yılSeninde evli olman çok acı heralde dayağa alışık birisin ama ben değilim
Soran+1 yılKızın varmış. O artık yarın kocasından tokat her sende bir tokatla boşanma dersin
- +1 yıl
Tamam o zaman boşan iki çocukla baba evine dön her lafı her hareket zoruna gitsin o zaman anlarsın ne demek istediğimi. Pire için yorgan yakılmaz. Neyse ya bana ne.
Soran+1 yılBirincisi babamın evine dönmüyorum. Babam bana bir tane daire açacak. İkincisi senin baba evinde zoruna gidenler koca evinde zoruna gitmiyor sanırım. Şiddete pire dediiğine göre
- +1 yıl
Soran madem boşanma diyen insanlara tepki gösterecektin de ne diye soru sordun. Napalım, hepimiz boşan mı diyelim? Biz boşan desek koşa koşa gidip boşanacak mısın? Ya da eşine sövsek rahatlayacak mısın? Bu arada konu sensin. Sana ne benim ailemden eşimden?
Soran+1 yılBoşanma dersin ama bu kadar da kolaya ve basite alamazsın. Yaptığı şey normal miş gibi davranmak ne şiddet bir tokar diye küçümsemek ne dayak arsızı olmuşsun sen bünye alışmış
+1 yılŞimdi karar verme biraz dinlen sonra karar verirsin ama çocukların olduğu için bence asla boşanmamalısın.
014 Yorumla
Soran+1 yılYani çoçuklarım babasında da bende de rahat ederler
- +1 yıl
Oylr olmuyor o işler. Bosanmanin cocuklarda yarattigi derin travmalari derin boşlukları sen anlayamazsın.
Soran+1 yılHer çoçukta değil
- +1 yıl
Istisnasiz her çocukta... hicbir ebeveyn tek başına o çocuğa verilmesi gereken huzuru mutluluğu enerjiyi zamanı bilgiyi ve deneyimi veremez. Geçin bu boş safsataları.
Soran+1 yılTamam benim fikrim bu. Bitti
- +1 yıl
Bitemez öyle bir hakkın yok.
Soran+1 yılVallahi hukuk vermiş anayasa vermiş sana da tamam düşer.
- +1 yıl
Hiç mi vicdan yok sen de?
Soran+1 yılYok. Rahat bırak beni
- +1 yıl
Elbet o boynunu bükük bıraktığın çocuklarının da vebali çıkar senden
Soran+1 yılBenim çoçuklarımın boynu bükük kalmaz annesinin şiddete uğradığı bir evde kalması onlar için daha acı
- +1 yıl
Ulan anangil ve öncesindeki nesillerin karnından sıpa sırtından sopa eksik olmazdı be. Altı üstü sinirle atılmış bir tokat için çocuklarının hayatının içine etmeye değer mi. Ya da madem bu kafaydın neden evlendin neden çocuk yaptın
- +1 yıl
Son mesajla normalleştiremezsin bunu. Ve istisnasız her çocukta demişsin. Zırvalamışsın biraz. Huzursuz bir ailedense ayrı bir aile çocuklara daha iyi geliyor. Burada önemli faktör bilinçli olmak. O kadar.
- +1 yıl
Siz süzme sal*k mısınız acaba? Asıl annesinin şiddet gördüğüne şahit olunan, evde kavganın bağrışmanın eksik olmadığı ortam da büyütülen çocuklar eksik ve huzursuz olur. Hatta bu ebeveynlerden nefret duymaya kadar gider. ESKİ DEVİR tarihte kalmıştır şimdi kimse dayak yemek yabancı bir herifin derdini tasasını çekmek için evlenmiyor. Boyun eğen kadını ancak rüyanızda görürsünüz gelişimi tamamlayamamış tek hücreli yaratıklar sizi
Gizli Üye(25-29)+1 yılşöyle bi babam olsaydı ömür boyu evlenmezdim
30 Yorumla
+1 yılBoşan kocan sağlıklı değil insan karısına şiddet uygular mı o kadar emek çaba çocuk yazık oldu işte
00 Yorumla
+1 yılBoşan çocuklar babasız büyüsün. Baban sana bakar. Sen de bir daha evlenmezsin. Oldu mu.
010 Yorumla
Soran+1 yılÇoçuklar babasız büyümüyor beyin hücresi eksik adma haftasının belli günleri onda belli günleri bende oluyor
- +1 yıl
Sen öyle san.
Soran+1 yılYo öyle. Ben bu kurallara uyarım
- +1 yıl
Senden bahseden kim
Soran+1 yılEşimde uyar korkma mal oğlu mal
- +1 yıl
Eşim derken. Belli ki normal konuşma yeteneğin yok. Allah eski kocanı senden kurtarmış. Sevindim bu anlamda.
Soran+1 yılDefol ya. İnşallah seninde kızına böyle vuran koca denk gelsin ilerde şerefsiz köpek
- +1 yıl
Konuşmayı öğren.
Soran+1 yılKes. Kadın düşmanı pislik
- +1 yıl
Rahatsız bu kadın ( soruyu soran) bana da ne küfürler etmiş. Ağzı lağım cukuru gibi. dediğiniz gibi Allah adamı kurtarmis.
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaygı bittiyse boşan.
Çocuklara yazık olacak
Tahammül ediyorum diyorsan oturup tekrar konuşun
Çocuklar büyüyene kadar sakinlikle devam edin bari
Sonra boşanın
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılRuh sağlığıda önemli
Tabiki boşan
Baktın olmuyor
En azından kafan rahat olursa bu şekilde Herşeyi halledersin.
Öyle değil mi
Bi anlık sinirle olmuştur sevginizden eminsen yuvanı yıkma bnce
02 Yorumla
Soran+1 yılDeğilim
+1 yılSürekliyse sıkıntı arada oluyorsa sabret çocuk için
04 Yorumla
Soran+1 yılYok. Arada olamaz
- +1 yıl
Anlamadim?
Soran+1 yılArada bile yapsa kabul etmem
- +1 yıl
Kabul etmiyorsan ayrılacan mi hemen
Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Babanin sahip cikmasi cok guzel kocanda b3nce gercekten pisman genel olarak iyi biriyse baris yikma yuvani
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGörüş yapan tüm kızları tebrik ettim helal olsun Cok olgun mantıklı görüş yapmışlar
10 YorumlaBi kere yapan artık her sıkıştığında yapar. Taviz tavizi doğurur
00 Yorumla
+1 yılTek seferlik birsey affedilir bence. Ama sunu bil baban da olsa bosaninca çok da rahat edemeyeceksin, büyük ihtimalle sana ve çocuklarina baktiklari için sürekli başina kakip kendilerine köle edecekler. Çok ararsin o adami ilerde..
01 Yorumla
Soran+1 yılBen affetmeyi düşünmüyorum. Bu bir elim oğlu asıl başa kalkıyor baba kalkmıyor bu iki üçüncüsü babam bana ayrı bir ev açacak. som olarak o beni arar bence
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBabaya bak be helal olsun. Tokat affedilmez gibi geliyor ama aile işi yani sen bilirsin.
01 Yorumla- +1 yıl
Büyük yanlış yapmış ama ailen de sen de dimdik durmuşsun.
+1 yılDuâ et böyle bir baban var. Dayağı yiyip baba evinden de veto yiyen kadınlar var.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrılmak ile en doğru kararı vermişsin. Böyle bir aile hele hele babaya sahip olduğun için çok şanslısın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılVurması hata senin onlara annenlere anlatman daha büyük hata olay ondan bu kadr büyümüş
05 Yorumla
Soran+1 yılSenin ne dediğini kulağın duyuyor mu? Bana vurdu şiddet uyguladı? Kime anlatıcam. Cidden iyi değilsiniz
Cevap sahibi+1 yılPolise anlatsaydn gidipde o zmn annen babandan sonra o kadr zoruna gttyse. Bunu düşünecegne gelmiş bize soruosun napmaliym die gt barış affet bı daha ki ne de haberlerde izleriz seni
Cevap sahibi+1 yılPolise anlat o zmn girsin hapse dava aç boşan kurtul yani bunu düşünmek çok zor olmasa gerk
Soran+1 yılBir tokatla kimse hapse girmiyor
. Bu bir ikincisi barışmak istemiyorum.
Cevap sahibi+1 yılDava aç o zmn bı kere vuran yine vurur
+1 yılBabanı dinlemelisin, siddetin affı olmaz pişman olursun
10 YorumlaBazen kadınlarda tokat atabiliyor. Bir defa tokat atıldı diye boşanılmaz. Ama şiddet sürekli oluyorsa o başka.
02 Yorumla
Soran+1 yılBanane ben atmıyorum. Ayrıca tek tokat mı beni evde tutmaya öalışma
+1 yılİki çocuğuyla baba evinde uzun süre yaşayamazsın. Evlendikten sonra asla senin evin olmuyor. Anlattığına göre çok büyük problem yok
01 Yorumla
Soran+1 yılYoo ben çok rahatım ayrıca baba evinde yaşamyacğım zaten babam bana karşı binadaki evini vericekmiş çocuklarla orada yaşayacağım bana vurması ve beni evde alıkoymaya çalışması çok büyük problem değil tabi öldürmesi lazım demi sizin için
Bir evlilikte siddet varsa bitmeli kimse kimseyi dovmeye hakki yok aldatmış olsa bile bir kadin gider bosanirsin
00 Yorumla
+1 yılhakkiniz da hayirllsi evet baban arkdan da olabirl ama yasiyacagin cok zorlukklar olcak yine de son tkarar senin evet neys egizlinolmasan konustidk
00 Yorumla
+1 yılSonra çok miyavlıyorsunuz o baba bir gün toprak olacak o zaman görürüm seni
03 Yorumla
Soran+1 yılParam var mesleğim var. İki aslan gibi oğlum var. Kendime güvenim var babamdan malım var mülküm var. Gör beni
Soran+1 yılAyrıca kocam toprak olmayaacak mı ya
- +1 yıl
Ne yaparsan yap
Arkanda böyle ailen olduğu için sevinmelisin
01 Yorumla
Soran+1 yılSeviniyorum
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen her yaşadığını böyle babana yetiştirirsen vay haline
07 Yorumla
Soran+1 yılHer yaşadığın derken çok kavga ettik hiç birisinden haberi yok ama şiddet başka benim babam beni evlendirirken hep idare et ama birkez bile vurursa bırak onu derdi
Cevap sahibi+1 yılTamam boşanabilirsin ya da evli de kalabilirsin ama bence bu sadece senin kararın olmalı bir başkasının değil
Soran+1 yılBen babama ne diyicem baba canım sıkıldı boşanayım dur mu diycem
Cevap sahibi+1 yılBoşanmaya karar verdim diyeceksin ve boşanacaksın açıklama yapmak zorunda mısın
Soran+1 yılSaçma sapan konuşma. Ailem onlar benim
Cevap sahibi+1 yılE şimdi kocanda ailesine gidip Benim eşim karılık yapmıyor görevini yapmıyor dese hoşuna gider mi
Soran+1 yılKarılık yapmamak ile şiddeti bir tutacak kadar beynin yanmış ise ben sana ne diym şiddet bu şiddet.
+1 yılsen bilirsin biz ne diyelim yahu
00 Yorumla
+1 yılBabamı dinle... ayril
01 Yorumla- +1 yıl
Yol yakınken ayril
Sen ne istiyorsun, peki?
00 Yorumlabence biraz zaman ver
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Büyük sözü dinle boşan
00 YorumlaBaban arkanda ise affetme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşan tamam da, umarım yakandan düşer.
01 Yorumla
Soran+1 yılO kadar gurursuz değil
2 cocuk yaptıktan sonra mı babanın jeton düşmüş.
01 Yorumla
Soran+1 yılİki çoçuk yaparken ve yapmadan önce kocam bana vurmadı çünkü bence soruyu okumadın
- Aile & Toplum konusunda 812 cevap paylaştı.
+1 yılSen kocana ne kadar güveniyorsum
00 Yorumla
+1 yılBence iyi düşün fevri karar verme
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılKarar size ait
00 Yorumla - Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer