Hoşlandığım cocuk bana abla dedi. ☹️☹️☹️ Ne olacak şimdi?

O bana ondan 2 yaş büyüğüm diye abla dedi. Ama ben hoşlanmaktan vazgeçemiyorum ☹️☹️☹️☹️ Ne olacak simit 🥺

Hoşlandığım cocuk bana abla dedi. ☹️☹️☹️ Ne olacak şimdi?
Cevapla