İlk buluşmamız konserde olacak, biletleri aldık. Nasıl davranmalıyım?

arkadaşım kız, aynı lisede okuduk ama tanışmamıştık, instadan storyme cevap verince konuşmaya başladık geçen gün konuşmaya başladığımız storydeki şarkının grubuna bilet aldık iki haftaya buluşucaz konserde, ama ben biraz utagaç biriyim konserde sap gibi durmamam lazım sizce nasıl davranıyım utanmamı nasıl azaltabilirim

(kişiye göre de değişiyo bazen de utangaç olmuyorum ama işte kestiremiyorum ileriyi)

İlk buluşmamız konserde olacak, biletleri aldık. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla