Güncellemeler
+1 yıl
Yani ben birinden duydum sesleri bana dinletti yani bes sene boyunca her kavgamizda annesi neden yani karisiyor ediyor bazen beni oglundan kiskaniyor gibi geliyor bana
Güncellemeler
+1 yıl
Nebilim oglunu seven annede gelinini uzermi... kizini seven anne damadini kirici sözler söylemez insanlar cok kötü oldu simdiki zaman üzücü agliyorum cok yani bazi seyler vok dokunuyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ona deki karı bulunurda namuslusunu nah bulursun de
Beni mutlu ettiniz gercektende öyle kari bulunurda seven namuslusu zor bulunur
Anneler elbette baş tacı ama okadar kiymetliydiyse anası ozaman. Hiç evlenmiycekti hiç senin canını yakmiycakti...
Anne ile karısını kıyaslayacak kdr hadsiz bir eşin var. Tabiiki anne tektir.
Evet eş bulunur ama seni benim gibi seven deger veren namuslu birini bulman zor deseydin.
Karı demeseymis iyiymis hanım ya da bayan daha uygun olurmus dedigine bende katılıyorum gercekden ana gibi yar olmaz
Bir kiyaslanmazki es duyulan sevgi ask farkli ana duyulan baska kimse annesiyle kötü ol demezki sadece esinin kiymetini bilmek uzmemek uzulmesine izin vermemek önemli seviyorsan tabi yanlisini soylemesi silmek mi soyleyibilir annede yanlis yapabilir
Ben herseyi annenin ipine birakan erkek den bahsetmiyorum ama anne daha cok ağır basıyor inan bu devirde seni sadece sen olarak sevebilcek ne bir kadın nede bir erkek bulamassin
Değil. Hiçbir kadın ana gibi sevemez. Eşlerin en aşığı bile menfaatçi sever erkekleri. Akıllı erkekmiş.
Sana katilmiyorum i sen kendini anlatmissin
Seven öyle bir severki tüm hatalariyla
Ben kadın değilim ki. Kadınları anlattım. Anası sokakta da yaşasa oğlunu sever. Ama sen kocanın pipisi kalkmasa, faturayı ödemese boynuzlarsın.
Bu dogru dil ben iliski menfaaaci dilim olsa Şu an yaninda olmazdim
9 senedir sanki fakir oldugu icin sevdim anladinmi hicbsy beklemedim ne bi yuzuk nebi sey sevdim sevmenin bi nedeni olmaz
Insan yanimda olsun beraber engelleri asalim beraber hersey sadece sevmek yaninda olmak ve ben ondan annesini kirmasini bagrmasini istemedim sadece benim esime böyle konusma saygili durman gerekiyor kararlarima hakaret etmek zorundamisin diye yanlisini söylemek silmek mi
kocanın pipisi kalkmasa, faturayı ödemese boynuzlayan biri olsaydın zaten baş üstünde tutardı bu erkekler
Güncellemene ek olarak erkeklerin pasifize olup aileleri kadınların yönetmesini siz istediniz. Şimdi gelin, kaynana, görümce yiyin birbirinizi. Kadın dayanışmasıyla erkeklerin anasını bellediniz. Dayanışın hadi.😎
G@rizekalı annesi ile karısınin sevgisini karıştıran biriri yerine koymaya çalışan erkekte sorun anne tabikide baş tacıdır ama anneliğin bilecek iki medeni insanın arasına girmicek bozmicak arayı ya da koca annesine tasimjcak aile sorununu bu ikiniz için de geçerli yani kimse sana anneni sevme ya da karını en çok aev demiyor sadece aradaki dengeyi korumayı bil annen öldüğünde 80 yaşına kadar karin senle olacak annen değil çocuklarının da annesi aybu zamansa şunu bir kafana sok
Ben herseyini herzaman yaninda olayim kaza olsun herseyde sağlıkda maddi manavi ben ve ailem o bana tartişmada böyle bişey söyliyor ne olursa olsun seven yanında olan bi insanda bulunmaz.
Annesinden cekinip hiçbişey anlatmiyor bile sikinti oldummu onun dişinda hersey anlatır ama bole diyelim suclu oldugu kazalari diyelim ufacikda olsun yaptiği sorunlari anlatmaz ozaman hep ben yanında olurum vekerım sıkıntısını
Size böyle bir üslupla söylemesi yanlış sonuçta siz onun eşisiniz. Biraz kaba olmuş ve kim olsa kırılır..
Çok ayıp etmiş. Bu şekilde ömür geçmez. Hayatın zevk ve nimetlerini yararlanmak gerek.
Senin kendini onemsemenen ona daha fazla ilgi gostermen Icin sarf edilmis kotu bir cumle!
boş koy gitsin
kaç senedir ewlisiniz
2018 beri 9 sebedir tanisiyoruz yasim 24 yani bunca sene sen yani hicmi tanimadin beni sevmedin bu cümle cok agrima gitti
beş senedir ewlisiniz
durup dururken denmesi acayip
çok takmasana
Haklılık payı var anneler önemlidir
Bende bir anneyim ama sen annene yanlisini da dogruyu konusabilirsin atmak mi oluyor bu karini savunamicaksan neden onu evleniyorsunki sen yanlis yaptin yanlis söyledin diyebilir
durduk yere bunu söylemez ne oldu ki bunu söyledi
Yani bizim olurdu kavgalarimiz oluyor sürekli annesi oglunu tutuyor iciyor kendisi esim bildikleri halde onu tutuyorlar beni baskasina kesiyor annesi bacım suydu diyerek sen neden bisey soylemiorsun dedim onun cevabi bu oldu
beni başkasına kesiyor ne demek
Görümcesine ailedeki baska üyelere ama normal bi sekilde degil bacım diyerek o su bu diyerek benim 24 yasindayim hatalarim olabilir ama neden boyle igrenc laflariyla yani ama annesini hic yanlis bulmiyor hep dogru annesi
Kötü sözler kulaniyor bacım vsaire...
bacım kötü söz mü
Hayir bacim dil kötü sözler klavye yanlis düzeltiyor baya kötü sözler agza alinmicak
Iki cocugumuz war ben O**** sen ogluna pic demek istiyorsunuz ozaman ne alaka
hayda büyük sıkıntı bu bence babanlara söyle
Benim annem babam ayrilsi babam birakip gitti annem bisey soyliemiorum uzulmesin diye ama annem az cok biliyor huylarini ne yapabilirki bana birakmis karmakarik iki evladim war ne yapsam bilmiyorum
valla ne desem bilmiyorum en doğrusunu sen bilirsin
Terbiyesiz
Bu cumleyi eşim bana da söyledi
Sanada buluruz