Eşim bana karı bulunur ama ana bulunmaz dedi. Böyle söylemesi ayıp değil mi?

Cok üzüldüm hasta olsa yaslandignda kim bakar kari bulunur ama seven bulunmaz sizcede ne yapmaliyim bosanmalimiyim anasinin her yaptigi dogru geliyor beni uzede umrunda dil hic
Güncellemeler
+1 yıl
Yani ben birinden duydum sesleri bana dinletti yani bes sene boyunca her kavgamizda annesi neden yani karisiyor ediyor bazen beni oglundan kiskaniyor gibi geliyor bana
Güncellemeler
+1 yıl
Nebilim oglunu seven annede gelinini uzermi... kizini seven anne damadini kirici sözler söylemez insanlar cok kötü oldu simdiki zaman üzücü agliyorum cok yani bazi seyler vok dokunuyor
Eşim bana karı bulunur ama ana bulunmaz dedi. Böyle söylemesi ayıp değil mi?
Cevapla