Alışveriş yapıyorsun iki katı , bir şey alıyorsun iki katı , dolar bazında satılan ulkedekinden bile fazla soruyorum bizi soyan kim?
CHP mı?
Feto mu?
Yoksa iktarda oturanlar mı?
5 yaşındaki çocuk bile şu ak partililer den zeki dir net..
Alışveriş yapıyorsun iki katı , bir şey alıyorsun iki katı , dolar bazında satılan ulkedekinden bile fazla soruyorum bizi soyan kim?
CHP mı?
Feto mu?
Yoksa iktarda oturanlar mı?
5 yaşındaki çocuk bile şu ak partililer den zeki dir net..
Hadiste vardır ki "Nasıl yaşarsanız öyle idare olunursunuz.."
Yani suçu sadece iktidara atmak kolay..
Ama bu fırsatçılığı yapan bizleriz.. Araba kullanırken bile her boşluğa her fırsatta girmeye çalışan bir toplum var.. Ben de dahil.. (Ben önceden hiç girmezdim.. O kadar çok önüme geçmeye, hakkımı yemeye başladılar ki, ben de artık onların anladığı dilden konuşmaya başladım..)
Kim bu hak yemekten vazgeçmeye başlarsa o zaman toplum ahlak kazanır.. Suçlusu en başta bizleriz..
Cevap
3Cevap
şu video sanırım yeterli olur.
Bilemedim. Allah sonumuzu hayırlı eylesin.
İyi ki Müslüman bir ülkede yaşıyoruz
Herkes kendini gelistirirse ülke gelişir zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?