Sürekli telefonla ilgilendiler diye arkadaşlığımı bitirdim. Haksız olduğumu söylediler? Sizce de haksız mıyım?

Kahvaltıya geldik. Sevgilileriyle konuşup mesajlaşmaya başladılar. Bundan rahatsız oldum. Ben telefonumu çantadan çıkartmadım. Bana göre buluşmaya geldiysen ve telefonla ilgileniyorsan bu karşındakine saygısızlıktır.

Sürekli telefonla ilgilendiler diye arkadaşlığımı bitirdim. Haksız olduğumu söylediler? Sizce de haksız mıyım?
Cevapla