Yorumlara nedenlerini de yazarsanız sevinirim
Seviyorum
Sevmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İki cemaat evinde kaldım kuran öğrenmek için. Dine çok rahat kendi düşündükleri bilgileri soktuklarını gördüm, tabi hepsi aynı olmayabilir ama ben korkuyorum. Dini kendimiz öğrenmekten aciz değiliz ya. Bir sürü kitap var aç oku, tarafsız anlatan bir sürü insan var dinle. Elimizde bu kadar imkan varken daha da kendimiz öğrenemiyorsak bir şey demiyorum
Çok doğru, ben de toplamda 8 sene kaldım yurtlarda evlerde...
Hiçbir faydası olmuyor. Sadece Kur'an-ı Kerim i öğrendim ordan. Amaçları ordaki hocalar rahat etsin onlara gelir olsun başka bir şey değil.
Çok kötü çok, beni Kur'an dan dinden soguttular
Soğuma sende. Bu din onların değil
Dinin cahil toplumlarda nasıl zararlı olabileceğini gördüm
Sende mi cahilsin?
Hayır ama bana da Zarar veriyor o cahiller sonuçta
Sende düzgün öğren düzgün yaşa da soğuma. Sizin gibi insanların da kolayına geldiği için direkt onlar soğuttu diye bahaneye bakıyorsunuz. O zaman kimseye yorum yapmaya hakkın yok ki. Cahil dediğin insanlar belki senden üstün
Dinin toplumların üzerindeki etkisini görmüyor musun? Uyuşturucudan beter yani
Düzgün yaşayan çok insan gördüm. Bomboş yaşayan insanların halini de gördüm. Saçma salk ne yapacağını bilmeyen, ne için yaşadığını bilmeyen bomboş hindi sürüsü gibi
Düzgün yaşayan insanların sayısı daha az ama işte sorun bu
Sen yaşa da göster o zaman aman bu iyi değil diyip çekilmek kolayına gelmiş. Eğer düzgün yaşansa din gerçekten iyi bir şey. Bu insanların suçu dinin değil bak kabul ediyorsun. O zaman sen yaşa ve göster
Bu benim göstermem düzelecek bir şey değil ki toplumun eğitim seviyesi ile alaka bir durum
Kolaya kaçıyorsun.
Güzel bir şekilde kendilerini dine verseler sevilir. Hatta bir cemaate katılabilirdim ama gerçekten hepsi menfaat uğrana bir araya gelmiş, edebildiğini acımadan ezen tipler. Diğer cemaatlerle de yarış halindeler. Bu mu Allah yolundaki ilerleme şekli diyor insan
Ben her insanın dinini bireysel olarak yaşaması gerektiğini düşünüyorum
Tabi bu da farklı bir düşünce bende öyle düşünüyorum aslında bakarsan ama en basitinden cemaatle namaz kılmak daha sevap ben kendim tek başıma kıldığım namaz zevki cemaatle kılınca alamıyorum
Hepsi de sapkınlıklarını din maskesi altına saklıyorlar.
Katılıyorum
Şimdi bu yorumumu okuyanlar bana saldıracaklar. Ama gerçekleri dile getiriyorum bu sadece ülkemizde ve islamda olan bir şey değil bütün inançlarda bunu bu şekilde kullananlar var.
Bende sitede ne kadar tarikatci var merak ettiğim için sordum zaten
Birazdan damlarlar.
İnşallah çok yoktur ya 😑
Ancak doğru bir eğitimle toplumlar düzelir.
Çok zor ya
Zor değil ama zaman alır, yeni nesillerden o yüzden korkuyorlar.
50 senesi var
Daha fazla.
Maalesef 😑
En iyi görüş için teşekkürler.
Cevap
1Cevap
Sevmiyorum
Dördüncü murat da sevmezdi
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?