Evi karısı geçindiren bir erkek hiç mi utanmaz?

3 yıldır evi ben geçindiriyorum. İyi bir işim var. Eşimin de güya kafesi var. Sinek avlıyor. İnatla kapatmıyor. Bir işe gir çalış diyorum gururuna yediremiyormuş bir yerde çalışmayı. Sürekli her tartışmamızda göreceksin işlerim düzelecek, şunu yapacağım, bunu yapacağım diye zırvalıyor. Eve 1 lira bile katkısı olmadığı gibi bu ay onun iş yerinin elektrik faturasını da ben ödedim. Baya baya istedi. Artık adamda utanma da kalmadı. Evde hiçbir iş de yapmaz. Yok gibi bir şey. Güzelce konuştum olmadı, aşağıladım yerin dibine batırdım bugün. Cevap bile vermedi. Boşanalım diyorum çocuğumuz da var. Bu sefer yalvarıp yakarıyor. Şöyle düzelteceğim, böyle yapacağım. Artık beynim yandı. Zerre kadar gözümde değeri kalmadı. Ama adam kene gibi yapıştı

Evi karısı geçindiren bir erkek hiç mi utanmaz?
Cevapla