3 yıldır evi ben geçindiriyorum. İyi bir işim var. Eşimin de güya kafesi var. Sinek avlıyor. İnatla kapatmıyor. Bir işe gir çalış diyorum gururuna yediremiyormuş bir yerde çalışmayı. Sürekli her tartışmamızda göreceksin işlerim düzelecek, şunu yapacağım, bunu yapacağım diye zırvalıyor. Eve 1 lira bile katkısı olmadığı gibi bu ay onun iş yerinin elektrik faturasını da ben ödedim. Baya baya istedi. Artık adamda utanma da kalmadı. Evde hiçbir iş de yapmaz. Yok gibi bir şey. Güzelce konuştum olmadı, aşağıladım yerin dibine batırdım bugün. Cevap bile vermedi. Boşanalım diyorum çocuğumuz da var. Bu sefer yalvarıp yakarıyor. Şöyle düzelteceğim, böyle yapacağım. Artık beynim yandı. Zerre kadar gözümde değeri kalmadı. Ama adam kene gibi yapıştı
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılYaw erkekler bunları yıllardır yapıyor. Yetmiyor evde bin türlü entrika, sonra aldatılma hikâyeleri.
Buranın adı bile kızlar erkeklere soruyor olması gerekirken kızlar soruyor olmuş.
Bu soru başlangıç olsun.
Dünya da mağdur olan erkek. Dünyayı yöneten bir avuç erkek değil. Her güzel şey erkek için değil. En bbbboktan şeyler bile erkek için. Bence esas denge erkeğe de hakkı verildiğinde olacak. İnsanının erkek türü aslan gibi değil, mantis gibi. Mantisin erkeği, eğer dikkatli olmazsa dişisi tarafından öldürülür ve yenilir. Biz erkek türü sadece dişimiz tarafından değil herkes tarafından yeniyoruz
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Abla senin eşin en azından benim babamdan daha iyiymiş benim annem de 3 sene çalıştı ben çocuktum o zamanlar çok fazla yokluk çektik annem babamın dükkan açmasına bile razı oldu para kazanmasa bile çabalaması için en azından eşinizin dükkanı varsa bu hayat için mücadele ediyordur belki eşiniz dükkanı kapatmıyorsa gerçekten çabalıyordur çünkü dükkanın vergisi var bu vergiyi ödemeyi göze alıyorsa beklentileri falan vardır benim babam hep evin bucağında oturup durdu annemin düğün altınlarını sattırdı annemin evini sattırdı altında dahil evin miras paralarını da yedi yıllarca bu iş böyle gitti benim annemden babam boşandıklarında ben 20 yaşındaydım şu an 22 yaşındayım babam boşandıktan sonra sonra dükkan açıp biraz para kazanmaya başladı bizede azda olsa yardımlar yapıyor genede ama yuvası dağıldıktan sonra ne anlamı kaldı bazı şeylere benim babam geç kaldı
02 Yorumla
Soran+1 yılEşim iş yerini resmen saçma sapan arkadaşlarıyla sohbet için kullanıyor. İşim var mı var. Dostlar alışverişte görsün. İş yeri pislik içinde. Orada da çalıştım yardım ettim hiç yaranamadım. Artık uğramıyorum bile. Ne hali varsa görsün. Sizin durumunuz da cidden zormuş. Ama inanın benimki de öyle. Eve o iş yerinden 1 lira girmez mi ya. Daha benden istiyor. Utanmıyor da. Boşanalım deyince de yalvarıyor. Hemen bir çabalara giriyor. Görseniz dünyayı fethedecek sanırsınız. Barışıyorum bitiyor çaba. Konu kapanıyor. Parazitliğe devam
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılO adam el işinde çalışmaz. İş yöneten, patronluk yapan adamlar battığı zaman el işinde çalışırken çok zorlanıyor, çok yapamayanlar da var. Örneklerini gördüm.
Onun mekanı var mı? Var.
O buradan çıkış yolu bulmaya çalışıyor.
Ama 3 yıldır nedir be kardeşim? Bir rölantineye girmiş o, iflah olmayacak hale gelmiş.02 Yorumla
Soran+1 yılToparlayamaz. Toparlayacak, yenilik yapacak beş kuruşu yok. Kendi bilir ben biraz daha beklerim. Zamanım çok. Sonra da Allah yarattı demem
- +1 yıl
İmkanlar, fırsatlar el verirse en iyi bildiğinizi yapın.
Anlattıklarınıza bakarsak, pek hayır gelmez bundan.
Babam da tıpatıp aynı. En sonunda da dükkanı iflas ettirir. Bir de üzerlerindeki egomsu şey yok mu hiç kabullenmezler ilerde şöyle olacak böyle olacak. Tabi sonradan da sizi suçluyorlar, en sonunda suçlu siz oluyorsunuz. En çok da çocuğunuz için düzelmezse ayrılın bence
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de öyle düşünüyorum
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
22
Cevap
57Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılMaalesef bazıları utanmaz
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
+1 yılBuna çok benzer bir şey deneyimledim. Bizim hatalarımızdan arınmış haliyle yazacağım. Temelde yapacağın şey belli, ona şart koşmalısın.
De ki ya boşanacağız ve dükkana tek kuruş yardım etmeyeceğim ya da orayı devret bu süreçte evi ben idare ederim.
Sonuçta dükkanını kapamaz da iflas ederse boşandığınız için (ev de senin üstüneyse) sen ve çocuklar sorun yaşamazsınız. Bu senaryoda ortak hesap kullanıyorsanız onları temizle.
Öteki opsiyonda da onun işletmesine yardım etmekten kurtulup yeni iş bulması için de ültimatom vermiş şekilde kendin aynı düzende devam edersin.
Seçmeye zorlaman ve acımaman çok önemli. Ya sizi de kendiyle birlikte dibe çekecek, ya da sen son bir atakla kendini ve çocukları kurtaracaksın onun bu hırs ve egosundan.22 Yorumla- +1 yıl
👍👍
Soran+1 yılMantıklı
Gizli Üye(18-24)+1 yılEğer müslümansanız kadının çalışma zorunluluğu olmadığını, çalıştığında da paranın sadece kendisine ait olduğu, eve harcarken bunun dinen sadaka olduğu anlat ve verme. Kendine ve çocuğuna harca sadece. Evin kirası bilmem nesi birikince de ya beyfendi bir zahmet koca ve baba olduğunu algılar harekete geçer ya da sen aile evine/kendi evine geçersin ve durumu tekrar değerlendirirsiniz.
Sorumsuz insan en sinir bozucu şeydir. Sen olmasan o çocuk resmen aç kalır baba elinde, böyle olmaz. Kafe işletmek de zor iştir ne kadar tatlı görünse de öyle herkes yapamaz.
Evi birlikte geçindirmek başka, düpedüz etkisiz eleman olarak yaşaması başka.159 Yorumla- +1 yıl
Bak tamamen bundan alakasız konuşuyorum
Islamda erkek 4 karı da alabilir
Eşinin üstüne gül koklamasina izin verir misin
Cevap sahibi+1 yılİslamı bilmeyenler onu öyle sanıyor. Kuran'da o ayetin nasıl yazıldığı, devamında hangi ayetler geldiğine bir bak derim. Eşin rızası olmadan boşanmadan evlilik yapamaz adam. Yani kendimden örnek vereyim, ben onaylamam, böyle taleple geleni de boşarım çünkü buna hakkım ve gücüm var. Ama bazı kültüre köle olmuş ülkelerde boşanmış kadınlara kötü bakılıyor, aileleri geri kabul etmiyor, kendisi çalışamıyor vs. o durumda evli kalmak o kadın için daha karlı oluyor çünkü adam ondan hiçbir şey esirgeyemez, her şeyini karşılamalı, eşlerin arasında da adaleti sağlamak zorunda yani ilkinin evi 3+1 ise ikincinin de aynı olmalı vs. vs. Bunlar öyle cahillerin basitleştirdiği şeyler değil, dinimiz eşliliği 1'den 4'e çıkarmadı, 40'dan 4'e indirdi. Üstelik o dönem de beyler dul kadınlar ortada kalmasın diye nikahlanıyorlardı hani işin sevap kısmı oydu, yoksa tekrar evlenmek sevap falan değil, okuyan herkes bunu anlar.
- +1 yıl
Bir defa eşinin rızasını almak zorunda değil
2. Si boşanma hakkin yok islamda
Erkek boşar
3. Sü aynı evde yaşayabilirsin
Ayrı ev açmak zorunda değil
4. Sü illa savaş sebebi olmak zorunda değil
Atiyorum hamilesin
Esin derki zina tehlikesine düşmekten korkuyorum
Başka kadınlara bakıyorum seks yaomadigimdan dolayı
Alır
Mesela hz hasan çok kadın boşanmasıyla ünlü bir sahabe
Peygamber torunu
Adam habire karı boşamış kârı almış
Kizini veren kisilerde peygamber torunu sahibi olmak ne şereflidir düşüncesiyle vermis
Cooook çocuğu var - +1 yıl
Ve aynı zamanda sinirsiz cariye alabiliyor
Cevap sahibi+1 yılYazdığınız ilk üç çok ciddi yanlıştır. Lütfen dini cahillerden öğrenmeyin. Resmen kendi sapıklıklarına dini kilıf örmeye çalışmışlar. Eşin rızası olmadan ikinci evlilik yapılamaz. Kadın boşanmak isteyip erkek boşanmak istemediğinde tıpkı günümüzde olduğu gibi mahkemeye başvurulur ve boşanılır. Aynı evde iki kadın tutmak yasaktır, edepsizlik islam dininde yoktur. Sebep illa savaş olmak zorunda demedim, bu kanunun aktif olduğu zamanda çoğunlukla öyleydi dedim. Böyle kendi menfaatine fetva verenler yüzünden dinin adı kirleniyor🤦♀️
- +1 yıl
Hz peygamber her karısına ayrı oda vermedi mi
Hz peygamber sapık mı - +1 yıl
Ayrı ev verdi de biz mi bilmiyoruz
- +1 yıl
Tamaman kadın mahkemeye basvurur
Ve kadı ciddi tehdit olmadan boşamaz
Hatta erkek zina yapsa bile bosamayabilir
2. eş alırsa da bosamaz - +1 yıl
Atiyirum dovuyordur
Belki onu bile hemen boşamaz
Bu tür sebepler olmak zorunda
Cevap sahibi+1 yılAllah sana ilim versin diyorum. Geçerli boşanma sebeplerini bile geçersiz görüyorsanız daha ne diyeyim. Ben bunları kendimden uydurmuyorum, lisans + yüksek lisans islam eğitimi almış 20 yıllık hocanın kızıyım, kendimde ondan bundan dinleyerek değil araştırıp okuyarak öğrendim dini. Aynı ev konusu da geçerli sebep ve iki eşin hür rızası olmadan yapılamaz olarak açıklanmıştır tüm mezheplerde de. Günümüzde de geçerli sebep olmadığından, öyle aynı yatağa giren edepsizlerin sandığı bir şey olmuyor o. Evlilik güzeldir, böyle çirkinlikler yoktur İslam'ın evlilik algısında. Kalp kırmanın günah olduğu bir dinden bahsediyorum sen gelmiş eşi döven şerefsizlerden boşanamaz diyorsun🤦♀️🤦♀️
- +1 yıl
Dediğim gibi zina eden erkeği
Kadın isterse boşayabiliyormuş
Ama erkek kadın alırken eşine sormak zorunda değil
Şimdi diğer maddelerine bakmaya devam edicem - +1 yıl
*dediğin
- +1 yıl
Islam adil şartlar diyor
Yanı ayrı oda açabilir
Ayrı ev açmasına dair bir şey bulamadım - +1 yıl
Sen bana iddiaların ile alakalı kaynak göster
20 yıllıkin kızı
Gösterebilirsen bende sana göstericem kaynakları
Cevap sahibi+1 yılYazdıklarımı tekrar oku ve araştırmana devam et. İnşallah doğru dine göre yaşarsın
Cevap sahibi+1 yılwww.islamweb.net/.../two-wives-sharing-the-same-house devamını kendin araştırabilirsin
- +1 yıl
Attigin site ingilizce
Buradan mı aratircam - +1 yıl
Çok haklısınız beyefendi bende bu yüzden dinden soğudum
- +1 yıl
@sarımınlaciverti bak bu yüzden soğudum diyorsunda ya doğru olan bu mu
Erkekler biyolojik olarak çok eşli zaten
- +1 yıl
Kadınlarda erkek gibi olmaya çalışmaya başladı
Mutsuz evlilikler arttı - +1 yıl
Islam biyolojiye uygun
- +1 yıl
Ben o biyolojiyede karşıyım
- +1 yıl
@sarımınlaciverti
Sen bu kafayla mutsuz bir yaşam da sürersin - +1 yıl
Olsun ben her türlü karşıyım. Benim içinde her şey karşılıklıdır erkek erkekliğini bilecek kadın kadınlığını bilecek kimse mutsuz olmaz o zmn
- +1 yıl
@sarımınlaciverti tamam
Herkes cinsiyeti uygun biyolojik rolünü uygulamalı zaten
Erkekler 2 eş alsın diyen yok
Ama seni yoktan var eden biyolojine ve kendi dinine bu kanunlari koymuş
Sen onun mülküsun
Mülkünde istediği tasarrufu yapar
Isyan etmek hem çare olmayan bir uğraş
Hemde ümitsizlik düşüncesiyle müthiş acı veriyor - +1 yıl
Yalnız ben inancsızım sadece bundan dolayı değil birçok nedeni var ayrıca bir yaradan neden bizi kadınları üzsün ayrım yapmaz
- +1 yıl
@sarımınlaciverti inançsiz olsan bile biyoloji boyle yani inkarin anlami yok
Yaratanın her kuluna imtihanı farklıdır
Sence dünya mutlu olma yerimi?
- +1 yıl
Dünya mutlu olma yeri tabi mutsuz olsunlar diye mi yaratildik
- +1 yıl
@sarımınlaciverti kime göre neye göre mutlu olma yeri
Kaynak ne? - +1 yıl
Islama göre yaratılma sebebin allahi tanımak, emir ve yasaklqrina uymaj , ona ibadet etmek
- +1 yıl
Vicdanlı bi şekilde yaşadığın sürece mutlusundur senin kaynağın nedir
- +1 yıl
Uyuyormusun peki yasaklarına
- +1 yıl
@sarımınlaciverti her yasağına uyanıyorum maalesef
- +1 yıl
Ben mutlak bir mutluluğum mümkün olmadığını düşünüyorum ama huzur mümkün
- +1 yıl
Neden yanarsın bak 😂
- +1 yıl
O yüzden huzurlu bir yaşamın sebeplerini arıyorum
Bulduğum bazı sonuçlar var istersen sayayim - +1 yıl
Erkeklere söyle gözlerini haramdan sakınsınlar diyor
- +1 yıl
Say
- +1 yıl
@sarımınlaciverti yanicaz be kaçınılmaz
O konuda pek ümidim yom - +1 yıl
Sayiyorum
- +1 yıl
1. Insanın kendini işe yarar hissetme ihtiyacı
Bir çok insan kendini başı boş işe yaramaz hisseder
Sanki bu dünyaya boşa gönderilmiş
Amaçsız ve vasıfsız
Yaptığı her işin boş ve boşa olduğu düşünür
He burada yapması gereken şu - +1 yıl
Insanlara iyilik yapicak ama gerçekten ihtiyacı olanlara...
Çünkü biz sosyal varlıklarız ve insan olmadan yaşayamayız
Ayda yılda bir de olsa görmeliyiz
Yoksa deliririz
Ve bak Mesela insan çıplak ayakla dolaşamaz
Gözleri kartal kadar keskin değil
Ayı kadar güçlü değil
Kurt gibi dişi yok
Çıta kadar hızlı değil
Balık değil yüzemez kuş değil uçamaz
Dolayısıyla insan bir arada yaşamak zorundadır
Yoksa yok olur
O halde kendini işe yarar hissetme istiyorsan kendine ve başkasına fayda sağlıyarak işler yapıcaksın
Mesela yetimhaneye gidip yetim sevmek gibi
Omlqt o kadar sana muhtaç ki bir başını okşaman dünyaya bedel
Sen kendini Oy le işe yarar hissedersin ki
O verisign kısacık zaman
Sana müthiş bir tatmin verir
- +1 yıl
@sarımınlaciverti 2. si elinde olanların kıymetini bilmek :
Biz insanlar hep şöyle evim olsa böyle boyum olsa vb. Şeklinde hayal eder
Kendi elimizdekileri beğenmeyiz
Hep bizden üsttekine bakar altwkini görmeyiz
Tamamen anı yaşamalı ve elimizdeki olanın kiymetini bilmeliyiz
Bir gözün yoksa iki gözü olmayana bakmalı
Halimize şükretmeliyiz hem dünya geçicidir burada çektiğimiz sıkıntıların ve arzuların bile sonu var
Hem insanın isteği sonsuzdur bitmez
Isteklerimizi asla tatmin edemeyeceğiz
- +1 yıl
Her istediğin olsa sıkılır mısın peki
- +1 yıl
3. Belirli derecede para:
Parasız huzur mümkündür ama para ile daha da mümkündür
Para imkan demektir
Mesela etin en lezzetlisini besinin en kalitelisini alırsın sağlıklı bir yaşam sürersin
Kültürlü ve görgülü bir cevrede oturur
Çocuğu iyi yetistirirsin
Spor dans bilgisayar vb. Kurslara gider
Parayı dert etmeden hobilerinin peşinden koşarsın
Çocuğundan daha iyi eğitime sahip olabilir
Dolayısıyla belirli bir miktar para gerekir
Belirli dereceden sonra çok ya da az olmasının önemi yok
Iş yeridne 12 saat ırgat gibi çalışan fabrika işçisi o yorgunkukla eşine çocuğuna nasıl vakit ayırabilir
Bir de onlardan stresini cikarir - +1 yıl
Bu böyle gider maddeler işte
- +1 yıl
Mutluysan huzurlusun demektir
- +1 yıl
Her istediğin olmaz
Isteklerin sıkıntısı yok ve sınırı var
Mesela sürekli mutlu olamazsın
Ya da paran çoksa göz dikemeyen olmasın düşman olmasın diyemezsin
Aileni bile keserler
Bunun tehlikesini düşünmek yeter - +1 yıl
@sarımınlaciverti mutluluk farklı işte
Mesela sıkıntıların olsada huzurlu olabilirsin ama mutlu olmazsın
- +1 yıl
Sürekli huzurluda olamazsın yani ben hiç sürekli huzurlu olan duymadım
- +1 yıl
Var mı ki o huzuru yakalayan insanın içinde illaki bi kaygı vesvese oluyor
- +1 yıl
@sarımınlaciverti huzuru ; yaşanan olaylara bakış açını doğru ayarlayıp, olayları doğru yorumlarsan
Huzuru sürekli kılabilirsin. - +1 yıl
Ve yapılması gerekenleride yapman gerekiyor
- +1 yıl
@sarımınlaciverti var yeterki olaylara doğru bakış açısı ile bak
- +1 yıl
Her insanda olmuyor maalesef insan insandan farklı zaten sürekli huzurlu olanda duymadım
- +1 yıl
@sarımınlaciverti özelden devam edelim mi
- +1 yıl
Sen huzurlu musun sürekli
- +1 yıl
Olabilir ama sonra konuşmayalım
- +1 yıl
@sarımınlaciverti tamam olur
Takip at
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ya bak benim sağlam iş düzenim yok diye evliliğe soğuk bakıyorum en çokta bundan korkuyorum eşime çocuklarıma layık biri olmamaktan ben yerin dibine girerim açıkçası hiç bana göre değil vizyon meselesi sonuç olarak bir eşin var onunla ortak kararlar almalısın hep burnunun dikine gitmeyeceksin.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılElektrik faturasını ödemekle yaptığın yanlışı aynı şekilde aşağılayıp yerin dibine sokarak bir üst basamağa taşımışsın 👍
Elektrik faturasını ödeme karşılığında kirli çamaşırları makinaya atmayı şart koşarak yavaş yavaş ev işlerine yardım etmeye alıştırman daha yapıcı bir davranış olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvi geçindiren o olsaydı sen utanacak miydin? Hayat müşterek değil mi? Bu kadınlarda erkek eve bakmalı mantığını anlamıyorum. O kafe senin olsaydı sen geçindiremeseydin hic problem olmazdı, gayet rahat giderler için ondan para isterdin.
Haklı olduğun noktalar var ama uslup çok yanlış. Saygı olmayan, hakaret olan evlilik bitmiştir zaten.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSizinkisi utanmaz gibi duruyor. Hem bu coğrafyanın erkeği, hem patron. Çok zor. İmkansız gibi bişey. Buna varya burdaki kimse çözüm bulamaz. Oturup konuşmakla da sadece kısa süreli çözümler bulunur belki o da. En iyisi kökten çözüm. Kapıya koymak. Çocuk mocuk hikaye. O çocuk öyle böyle büyücek ve zaten ayrı da olsanız beraber de olsanız değişen bişey olmayacak. Bizim de haddimize değil ayrıl vs demek.
00 Yorumla
+1 yılkimse kusura bakmasında kadın erkek eşittir diyen biz kadınlardık şindi sen evi geçindirdin diye artislik yapamazsın kimse kusura bakmAsın hak ne ise o
01 Yorumla
Soran+1 yılOrtada bir eşitlik yok. Eşitlik olsa amenna. Ev işi bende, çocuk bakımı bende, alışveriş bende, maddi yük bende. Eşitlik bunun neresinde
Aile & Toplum konusunda 372 cevap paylaştı. Ulan hani eşittik? 🙄 Biz yıllarca eşimiz için çalıltık çabaladık, yedirdik, içirdik, giydirdik, gezdirip tozdurduk, tatillere götürdük bi kere de lafını etmedik. Helal hoş olsun. Boşandım hala sıkıştığında arar para gönderirim. Vay beeee 😂
00 Yorumla
+1 yılİflah olmaz ve düzelmez. Sırtında kambur o senin ve sana güveniyor. Yarın boşan ertesi gün kapatır. Millet karnını doyuramıyor açken kim kafeye gider. Bu şekilde ömür geçmez. Hayatın zevklerindende yararlanamıyorsun
00 YorumlaUmarım senin gibi biri karşıma çıkmaz bu olay tam tersi olsaydı ki Türkiye'nin büyük bir çoğunluğu erkek çalışıyor kadın evde duruyor hiç sıkıntı yok kadın çalışıyor erkeğe destek oluyor boşanalım. Bu adam çalışıyormuşta 3 senedir diyorsun pandemi oldu ekonomik sıkıntılar oldu ve hala devam ediyor. Umarım sen gibi düşünen biri olmaz hayatımda
18 Yorumla- +1 yıl
Dediğine katıldım, ataerkilliğin bu yönü hoşuna gitmemiş tabi normal. Kadınların çalışmasına çoğu erkek izin bile vermiyor ki bir de gidip kadını idare ediyorlar diye boşanmaya çalışsınlar. İşte ikisi de aşağılamanın cinsiyetlerin tabularına göre farklı bir yolu.
- +1 yıl
Biz de yıllardır eril şeyler yazanlara senin yaptığın şeyi yaptık ama dalga konusu olduk anlaşılmadık. Ben anlayabiliyorum derdini 👍🏻
- +1 yıl
Rica ederim
- +1 yıl
28imdeyim ekle beni. burada bile denk geldiysek daha ne olsun. Gizliden soru sormuştum mobil legends oyunu hakkında. Takip istegini kabul et.
- +1 yıl
Kabul ettim 😅
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılGercekten bir insanın çalışmaması banada saçma geliyor. Kadın olsun erkek olsun herkes çalışıp üretmeli
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
- Aile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılKendi mekanının sahibi biri başkasının işinde emrinde çalışamaz.
Adam zaten sayende rahata aşılmış.
Bir de çocuk yapmışsınız. Daha ne olsun.
Yan gel yat Osman.
😀00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 789 cevap paylaştı. Önce bi sakin ol karşılıklı konuşup Halledebilirsiniz olmuyorsa kapatacak elbette tartışarak bi yere varamazsınız gerçekten de ayrılmak istiyorsan ayrıl çocuğun yanındada tartışmayın
00 YorumlaAdam patron hele bu zamanda kafe kira çok zor Çalışmaya niyeti olmayınca ha düzelecek ha düzelecek kendini kandırıyor Allah kolaylık versin çocukta varmış🤭
00 Yorumla
+1 yılGüçlü erkek olmayınca kadın harcar tan tersi olsaydı
Erkek kadın için gözümde değeri kalmadı demezdi00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılçevremde vardı öyle, kadın banka müdürüydü, güzelde kadındı, halâ güzel.. adam evde yan gelip yatardı, parasını yerdi..4. üncü senede şutladı boşadı adamı, adam boşanalı 5 yıl oldu, hala işsiz güçsüz asalak gibi.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılNasıl alıştırırsan öyle gider. Bu saatten sonra düzelmesi zor.
Biraz manevi destek ol, belki işlerini düzeltir.00 Yorumla Adam evde oturmuyor ya köfte.
Beğenmiyorsan boşan. Baskı yapma adama.
Kriz zamanı millete cinnet geçirtme
00 Yorumla
+1 yılBi yakınımın kocası da aynı böyleydi git gide daha da kötü oldular. Şimdi birbirlerine saygıları bile kalmadı. Alışkanlık yapıyor maalesef
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılSenin gibi kadınlar çok böyle erkeklere bayılıyorsunuz benim bir yemek hesabımı ödese kadın utancımdan uyuyamam.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 647 cevap paylaştı.
+1 yılE hani kadın erkek eşitti. Bu soruyu soran bir erkek duydunuz mu hiç?
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok duydum karısına sen de çalış diyen erkeği. Kadın erkek eşitse benimle aynı miktarda katkı yapsın eve
- +1 yıl
Daha öncesinde o yapmıstır belki de? Senden çok yaparsa sen de eşitlemek için ek iş yapacak mısın?
Soran+1 yılEvimi geçindirmek için bu yıl ek iş de yapmaya başladım. Daha önce de yapmadı. Omurgasız o
- +1 yıl
Valla haklısın ne desen.
İş sahibi olunca bir yerde çalışmak zor gelebilir ama başka bir işe de yönelebilir
01 Yorumla
Soran+1 yılHiçbir işi yapamaz. Kimsenin emrine zaten giremez
+1 yılBununla dinin alakası yok ki yani din olmadanda bunları yapmak ister insan vicdana bağlı her şey
00 Yorumla
+1 yılKeşke böyle nahoş şeyler yazmasaydın. Senin ne kendine ne de ona saygın var.
00 YorumlaÖyle tipler utanmaz kadını da kendisine köle yapar.
00 Yorumla
+1 yılKafeyi başka bir şeye çevirsin internetten satış yapmsin vs madem kapatmıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBi arkadsimi hatirlattin bana evliydi bosandi kocasinin kahvesimi ne varmis evlendi bu tekrar o kisiyle Adamin katkisi olmamis hep bu yapiodu cocugu vardi yazik yaa zorrr
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAyaklarinin ustunde duran biriydi arkadsim gucluydu
+1 yılKafeden kov onu sen gec başına belliki bütün gun tek başına cay içiyor elini kipirdatmadan
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Sonuçta çalışıyor bence sen bahane arıyorsun kaçamak yapmak için
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 423 cevap paylaştı. sizin evlilik bitmiş uzatmaları oynuyorsunuz. Bu zamana kadar değişmediyseniz hiç değişmezsiniz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Madem öyle o zaman neden evlendin ya da hala evlisin
00 YorumlaUmarım tam tersine döner dünyanızda onun ne yasadığını anlayabilirsiniz.
00 YorumlaCinsiyetler eşit değil miydi? Yemedi mi? Niye utansın? 😂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 646 cevap paylaştı.
+1 yılCafe de kizlar geliyor. Neden bıraksın. seni aldatma ihtimali de var... dikkatli ol derim.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. ne kadar da kocasini seven bir kadin gözlerim yaşardı
00 Yorumla
+1 yılŞimdi sen olaya böyle bakıyorsun da ne zaman ne olacağı belli olmaz belki bi an büyür para içinde yüzersin belki batar ama adam savaş veriyor sen onu desteklemiyorsun
00 YorumlaPaşam da iyi yapmıyor pasanin sütünü keseceksin önceki birseyleri yavastan anlasin sonra bidaha üstüne para vermeyeceksin akışa göre durumu degerlendirirsin sonrasinda
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşanmaktan başka çaren yok öyle birinden bi bok olmaz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılilişkide saygı kalmamıs cocugu bahane etmeyın sen cocuguna rahatlıkla bakarsın ama sorun sadece para mı artık sevmıyorsun sanırım
00 Yorumla
+1 yılNasil çalışmayı gruruna yediremiyor birde senden para istemeyi yediriyor ama nasıl bir kişilik acaba
00 Yorumla
+1 yılabovv evlilikte böyle insanlar birbirlerini gömüyor mu aman ben evlenmem o zaman zehirmiş meger bu
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOnun yaptığı saçmalık ve sinir bozucu ama bir şans daha verip beklemeni tavsiye ederim ilerde tekrar aynı sorunlarla karşılaşırsan o zaman kesin karar vermeni isterim şimdilik biraz daha bekle
06 Yorumla
Soran+1 yılBen de tam olarak bunu yapıyorum. Vicdanım rahat olsun diye. Adamda hiçbir adım yok. Üstelik ben evin sorumluluğunu al, bütün bunlar kadının görevi değil dedim diye suçlu oldum. Göreceksin düzelteceğim diye tavır alıyor bir de. Derdin para diyor. Evde ödenen kirada faturada giderlerden zerre haberi yok. Kaç kez evden kovdum geri geliyor kene gibi
Cevap sahibi+1 yılÇocukların hatrına biraz daha sabret gün doğmadan neler doğar demişler sabırlı ol ilerleyen zamanlarda baktın olmadı o zaman karar verirsin
Soran+1 yılBu adamdan bir halt olmaz. Gözümde it kadar haysiyeti kalmadı. Çocuğum için bekliyorum
Cevap sahibi+1 yılSıkıntı etme zaman herşeyin ilacıdır
Soran+1 yılYüzünü görünce deliriyorum. Boşansa bundan iyi
Cevap sahibi+1 yılSen baya sinirlenmişsin detaylı konuşmak lazım senledr burada böyle olmuyor
Evin giderlerini erkek karşılamalı sen evini geçindirmek zorunda degilsin
00 Yorumla
+1 yılErkek değil o erkek demeyelim. Bizimde adımız kirlenmesin
00 Yorumla
+1 yılBaya arsızmış, alışmış kolaya rahata bu lüksü bırakmaz kolay kolay seni delirtir
00 Yorumla
+1 yılBu evlilik düzen tutmaz sonunda bize geleceksiniz gibi hissediyorum
00 YorumlaBenim eşim de ev erkeği
12 Yorumla
Soran+1 yılAllah belalarını versin
+1 yılüzüldüm. evlenirken de böylemiydi?
00 Yorumlakısa ve öz boşan gitsin
00 Yorumla
+1 yılPara yemege alistirmissin.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAllah sabır versin 😔🙏
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 643 cevap paylaştı.
+1 yılsiz evlenmeden önce durum nasıldı?
00 Yorumla Ayril belki burnu sürter
00 Yorumla
+1 yılErkeğin çalışmadığı bir evlilik bence olmaz.
00 YorumlaNe işin var öyle adamla
00 YorumlaUtansa 3 yıldır böyle olmaz heralde hahaa
00 Yorumla
+1 yılYüzsüzse utanmaz. Böyle hayat devam etmez
00 Yorumla
+1 yıltersi olsa sorun olur muydu
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. Yazdıklarına basılırsa işin zor
08 Yorumla
Soran+1 yılKeşke beni aldatsa
Soran+1 yılTek celsede ve vicdanım daha rahat olarak boşamak için
Soran+1 yılOnu da yapmaz o canım
Soran+1 yılBenim hiç işim olmaz. Hiçbir erkeğe ne saygım var ne sevgim. Günümüz erkekleri parazit
- Devamını Gör (19)
Devamını Gör(64)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer