Azerbaycanlıyım bicogu özellikle rusya ve yahudiler hakkında konuşuyorlar hatta tartisiyolar benle
Ama amacım bu degilki benim neden böyleler
En az 1 kere bile olsa siyasetten konuşuyorlar)
Azerbaycanlıyım bicogu özellikle rusya ve yahudiler hakkında konuşuyorlar hatta tartisiyolar benle
Ama amacım bu degilki benim neden böyleler
En az 1 kere bile olsa siyasetten konuşuyorlar)
Çünkü ikisi de çok önemli konular ve genellikle bir çoğunun ortak ilgi alanı dır. Bu iki konu da kesinlikle aşırıcı olmamak gerekir. Aksi halde bunun adı bağnazlık olur. Her din ırk mezhep ve fikre hoşgörü ile bakmak gerekir haksızlık ve barbarlık yapmadığı sürece
Yok sadece siyaset ve din konuşmayı sevmiyorum diyom mesela ama devM ediyo sen işte bilmiyorsun bunları ogren diye demedi falan
Hayır kendi arasında konussun sorun değil bu beni ilgilendirmez zaten
Flort etmeye basliyorum mesela benden cok araplardan ruslardan konusuyo çocuk ama ben de burdayim yani diyemiyorum ahahah
Dinlenmek istemiyorum demedim hiç kaba olur diye
Konuşmak istemiyorum sevmiyorum diyorum genelde
Peki bişey de var mesela neden siz ruslardan nefret etmiyorsunuza normal cevap verdigimde ikna olmaması ve benzer sorular sormasi ya da bu tip şeyler sizce normal mi acaba bence değil acikcasi
Yani bu çocuğa ne desem şimdi suçlu durumda kaliyom aa evet nefret ediyorum diyemem hayır diyince de neden şu şöyle yaptı bilmem ne ama ben senle sevgili olcaktim şimdiden kavga ediyon diyemiyorum ve konuşmayı kesiyom
Yani şimdi den böyle ise iler de. görüş ayrılıkları dan dolayı yine sorun yaşayabilirsiniz. ya da fikirlerini çekinmeden söyleceksin. ben rusların tümünden nefret etmek zorun da değilim. Bizle de dünyaya Rus olarak gelebilir dik o zaman dan azerbaycanlı lardan nefret etmemiz mi gerekiyordu diye bilirsin
Evet böyle denerim bu sefer ama dediğin gibi görüş farkliligi sonradan daha da kötü olabilir başta olması daha iyi
Teşekkür ederim görüş icin🙏🏻
Toplumumuz işte maalesef böyle. Siyaset konuşmak kötü bence birisiyle. Dini konulara gelirsek iki tarafın rızası varsa hoş sohbet olarak yapılaabilir fakat tartışma olacak şekilde bence yapılması hoş olmaz çünkü dini inanç ne olursa olsun isterse dine inanmayan birisi olsun farketmez görüşüne saygı duyulmalı.
Evet haklısın niye tartisiyon israrla yanii
Cevap
8Cevap
Daha ilginci dinide siyasetide bilmezler
Ağzı olan konuşuyor
Kendi dusuncesini soyluyor bu olabilir ama yani nebilim her erkekte de olmasın yanj
Peki ne konuşabilirler
Elbise mi çeyiz ürünlerimi
Aa yoksa modamı
Hayır onu demiyorum benim veya kendisi hakkında konussun iletişim bu şekilde olsun
Soğuyorum böyle yapinca
O zaman türk isteme
Çünkü çoğu insanın konualri bu şekilde
Kültürlü kadinda erkek de az
şu an türkiyedeyim ama
Azerbaycanda ne konuşacaklar sanıyorsun
Özel muamele bekleme
He ben günümü gün etmek anı yaşamak istiyorum diyorsan
Piclerle takıl arada
Ama onalrdan ilişki bekleme
Pic niye olsun ya
Onlarda ayni zaten )😕
Işte eğlendirir seni
Istediği vakitte yazar
Alacaginida alir gider
Siyaset filan da konuşmaz
Bak şunu unutma normal ilişkilerde
Her konu konuşulur
Takıl geç iliskisinde sadece kadının zevk alabileceği konular konuşursun
Insanlar kültürlü değil
Sürekli ne konuşabilirsin
Uzun ilişki isteyen erkek yokki zaten bosa bi beklentiye girmek istemiyorum
Uzun ilişki isteyen
Seninle el mecbur sürekli boş muhabbet yapamaz
Gerçi din ve siyaset konusanlarda bu konuları bilmediginden
Onlarda boş yapiyor
Uzun ilişki zor bence erkekler istemiyo çoğunlukla
Boş konuşanda var evet onlarla konuşmayı kesiyorum zaten sonradan
istemiyorlarsa niye konuşuyorsun?
Isteyende illaki var Ama azınlık
Direk söylemiyor konuşuyorum sonrasında işte belli ediyo
Biri ben dürüstüm sadece cinsellik istiyorum diyor Ben istemiyorum dediğimde konuyu değişiyor başka biri sen de öyle düşünüyorsun arada takılırız güzel zaman geçiririz falan diyo aşk boş şeylermiş
Böyle olmayan erkek pek çıkmadı karşıma (
Bak Sana şunu diyorum
Sana yürüyen erkolardan secim yapma
Sen seç
Baktın akıllı ya da kendini geliştiren birisi var
Yapış yakasına
Iyi niyetli erkek gorfun yapış yakasına
Illa ki vardır
Bende turkiyede yaşıyorum
Nasıl anlıcam ben bunu hepsi dıştan aynı duruyor
Tamamen davranışa odaklanacaksin
Ve hayata bakış açısına bakacaksın
Şöyle bir şey düşünüyorum sanırım kızlar öyle yapıyo uzun süre sadece konuşma gezip tozduktan sonra cinsellik konularına izin veriyolardı şu an ama sanırım her şey hızlı gelişiyor
Genelde abazanlar karşıma çıkıyor sonra bazıları sadece duygusal olarak çöktüğünden sevgililik istiyor bazıları sadece cinsellik zevk istiyor bunları dozunda yaşamak zor mu ki umudumu kesiyom ben de en son ya da yanlış yerde arıyorum
Kendime ben nasıl bir ilişki istiyorum dediğimde
Aşırı kurcalanmadığım (yani aşırı özele girilmeden başlayan ilişki) saygısı olan biri olmalı bence diyorum ama gerçekten bulamıyorum ilk başta evlilikten konu açan bile vardı dalga mı geçiyo bu erkekler kendini bide benim yerime koysan anlarsın bence
Ya sorunlu oluyor (herkesin sorunu olabilir benim de var ama bunu ilişkiye yansıtmasın işte)
Eğlenmeyi suç gören de var ben çözemedim bu işi
Bak Önce senden konuşalım
Neler yapmaktan hoşlanıyorsun
Biraz depresyondayım bunları tam yapamıyorum
Genel olarak resim yapmak sanatsal şeyler
Spor yoga yüzme dans etmekten hoşlanırım mesela
Bide konuşmayı seviyorum sosyal olmayı
Bak mesela bunalrla alakalı kursalarfan tanışabilirsin ortak hobilere sahip olmak iyidir
Ya da yeni hobi edinip o alanda da bulabilirsin
Kendini geliştiren insanlarin buralarda olma ihtimali daha yüksek
Ama eğer Felsfe sevebiliyorsan
Uninin Felsfe kulübüne gidebilrisin
Oradan daha garanti olur
Felsefe bilmiyorum okulda da üniversitede de felsefe seven erkekler nedense hep anlaşamazdım klüpler saçma gelmişti ilk bana ben de gitmedim
Sosyal olarak kendimi kısıtladım açıkcası sonrada depresyon başladı
Soayallesincs açılırsın
Kendini kapatınca başlamış
Geçici bir durum kafaya takma
Bak işte o Felsfe sevenler genelde daha sadakatli olma eğiliminde olabilir
Umarım kafa yapına göre birisini bulursun
Bilmem o felsefe seven biri okuldan atmaya çalışıyordu beni
Diğeri de anormaldi sonradan sınıftakilerle de sorun yaşadığını duydum ve her kıza yürüyodu ikiside
Teşekkür ederim
Ne kafalar var be
Onlar bence hava atmayı seviyor
Sevdiklerini sanmiyirum
Felsefe seven insan çok etrafiyla ilgilenmez
Canı sikilir insanlarla konuşurken
Yok öyle değildi ikiside ben bi sans kursuna başlamayı düşünüyorum ilk ama fitnese başlıcam biraz zayıfladıktan sonra dansa başlarım
Tatlı birisin teşekkürler ♡
Iyi bakalım sana başarılar diliyorum
Bu arada bilmukabele
teşekkür ederim
Yaa teşekkür ederim bunun için de🥰
Rica ederim
Şöyle bir cevap vereyim. Yolunda gitmeyen, yanlış olan ya da anlaşılan yahut bilinen ne varsa insanlar onların hakkında çene patlatır
Anladım yani sizin ilgilendiginiz konular diye konusuyorsunuz
Hayır yolunda gitmeyen şeyler herkes tarafından yoruma açıktır bu nedenle konuşulur. Yani burada demek istediğim, erkeklerin bu konuları sevmeleri değil mesele, yoruma açık ve yolunda gitmediği için konuşmalarıdır
Üzüldüm keşke böyle olmasaymis
Bizdə də elədidə. Aktual məsələlərdi ona görə danışılır normal olaraq
Bizde hansı oğlan bunu deyirki bir qiza
Munasibet qurmaq yerine?
Yox
Turkculuk erebler ruslar vs bele davam edir
Her şeyin zay terefi cixir bizimkilerde qabadi qadina qarsi)
Hani o hormet ki "qizsan o ne di" "o söz sene yarasmir" "bunu edebilmezsen" kimi vs şeyler esidirem ama turklerde yoxdu ve bəzi şeylere de aciqdilar bizim oglanlar yox onlar "kisiliyi" pozular birden
Bele de gozleyirdim ele klasik bir azerbaycanli qizindan
Adet eneneye sahib cix sen bisey demirem buna menlik deyil bu)
Ve problemimde yoxdu azerbaycanli olmamla muhafazakar olmaq ayrı seydi
Bunu medeniyet adlandirman kişileri haqlari qadinlardan üstün olma dusuncesi bizim klasik dusunceli insanlardan olmagin menasina gelir bu pis şey deyil öz heyatindi ancaq mene etdiyin sözler ve Özünü guya indi normal olduğunu kanitlama isteyi saçma geldi mene aciqcasi
İlk olaraq istəyirsiz tam Azərbaycanca yazmağı öyrənin ikinci olaraq qadınında kişinində üstün olduğu şeylər var. Mən müsəlmanam ona uyğun yaşayıram Azərbaycanın bir çox hissəsi kimi dindar olmayanda bu mentalitet ilə yaşayır normal olanıda budu. Bunu qəbul etməməyiniz heç nəyi dəyişmir əzizim
Xarosi yazan sen bunu mene deyir ahhaha tamam tamam
Qebul et demedim bax diqqetle oxumadan mi yazirsan ya başa dusmemisen mi bilmedim ama üstün gorduklerini qebul etsen yaxşı olar mence en azından öz haqlarin ucun
Men dediyim sozde bir problem gormurem seni niye narahat etti bu da maraqlı
Öz haqlarini qoruman elbette yaxsidi umarım bu dediyin kimidi 👍🏻
Saçma sozu ya hansı tam anlamadım sorry
Tamam
Önemli konular çünkü. Apolitik olmak aptallara özgüdür.
Aptal mi ne alaka ya
Yaşadığın dünyanın ve ülkenin gerçeklerinden kopuk olmak için aptal olmak gerekli. Siyasetle uğraşacaksın ki seni yöneten insanların ne haltlar yedi konusunda bir fikrin olsun, müdahale etme şansın olsun.
Sen yanlış anlamissin sorumu
Bilmemek değil konu ben iletişim kurmaya calistigim biri neden siyaset konussunki benle
Çevremizdeki insanları dünya görüşüne göre seçtiğimiz bir devirdeyiz çünkü. Ben akp'yi destekleyen biriyle sevgili olmam mesela, bu konuları açarım ki ne olduğunu erkenden öğrenebileyim
Ben onu demiyom zaten askom
Siyaset, seks, futbol bunları aşamadılar aşamadık maalesef
Evet yaa hahaha
Hep bir diken üstündeler ondan olabilir 😂
Kalıyorum kesinlikle
Sonra bize bi rahat ol fresh ol falan diyolar)
Baska bisey bilmediginden
Başka konumuz yok ulkece
Ben sevmem
Ben sevmem
Aynen ben de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?