Artık gerçekten çok yoruldum abimden neden böyle yapıyor?

Kendisi malesefki madde bağımlısı. Sevdiği kız için maddeyi bırakmıştı nerdeyse. Şimdi araları bozuk diye tekrardan baslicam diyo. Annem babam biz deli oluyoruz resmen. Onada dedim" eğer tekrardan başlarsan annem veya babam gerçekten birisi hayatını kaybedecek. Çünkü her gece babamin kalbi ağrıyordu, annemde hap kullanmaya başlamıştı uyku hapları. Çocuğun umurunda değil" beni sadece bu illetten aşk kurtarabilir diyo. Annem babam benim için üzülmüş umurunda değil. Eğer biz ayrılırsak ben maddeye devam ederim ya ölürüm ya da ceza evine girerim diyo başka bişey demiyo. annemi babamı arkasını hiç düşünmüyo. Nasıl bu kadar acımasız davranabiliyor? Hani anlamaya çalışıyorum ama yok yani. Bir kız için yaptığı fedakarlığı annem ve babam için yapmıyor. Ne yapacağız böyle?🥺

Artık gerçekten çok yoruldum abimden neden böyle yapıyor?
Cevapla