Gizli Üye(30-35)+1 yılSıfır niye yok Orda🤨 ben oynamıyorum😡
197 Yorumla- +1 yıl
Abartma diye
Cevap sahibi+1 yılGit ya abartmıyorum🤨😬
- +1 yıl
Elin tutuyor gözünde görüyor demekki cevap verebildiğine göre 1 olması için ne gerekiyor? Aydınlat bizi
Cevap sahibi+1 yılSen yaşadığımız hayata punan vermemizi istemişsin.🙄 Fiziksel durumumuza göre değil yoksa çok şükür elim ayağım tutuyor gözüm de görüyor.
- +1 yıl
Fiziksel durum maddi durum vs bunlar zaten yaşadığın hayata etki eden faktörler
Cevap sahibi+1 yılTam öyle olsun elim ayağım tutuyor çok şükür bir engelimde yok, çalışırım didinirim istediğim güzel bir hayat için öyle dört dörtlük bir hayata değil normal düzeyde olsun yeter ama istediğim kadar çalışıyim yipratayim kendimi yok yok olmayınca olmuyor buyüzden sıfırında orada olması gerekirdi.
Cevap sahibi+1 yılBu devirde yaşadığın hayat madi duruma bağlı
- +1 yıl
Maddi durumunu iyileştirmek senin elinde olan bir şey
Cevap sahibi+1 yılMaddi durumun yoksa hayatında yok demektir. Calisarakta biryere varamiyorum öyle işte
- +1 yıl
Sen zengin koca bak sonra boşan nafaka falan ye başka türlü bir şey olmaz senden bu hayatta
Cevap sahibi+1 yılÖmür su gibi geçip gidiyor bende sürekli çalişicam sağlığımda gidicek ee yani daha iyi bir hayat için ondan sonrası için hayatımı kaliyor
Cevap sahibi+1 yılZengin koca ne alaka yaaa git işine Allah'ın sen somali çocuklarinda eli ayağı tutuyor onlarinda vardır bir hayatı ya bosveerrrrr
- +1 yıl
Kral sen ne bekliyorsun zengin koca istemem çalışmak istemem gökten para mı yağsın sana ne yaşıyon ağa sen
Cevap sahibi+1 yılTamam siz haklısınız. konu yaşadığımız hayatan nerelere geldi be abi boşverin
- +1 yıl
Sen boşa yaşıyorsun ben onu anladım 0 vermen normal yani senin
Cevap sahibi+1 yılEvet sen çok dolu yaşıyorsun bıravo 👏👏devam bırak yakamı kardeşim
- +1 yıl
Kendin 0 dedin ağa zaten :D
Cevap sahibi+1 yılEvet ben dedim hayatıma vereceğim puan 0 diye. senin görüşlerinide takdir ettim bunda kötü bişey yok. Yazışmaları silebilirmisin.
- +1 yıl
Silmiyorum :D
Cevap sahibi+1 yıl🤦🏼♀️🤦🏼♀️
- +1 yıl
Sen tam bir komedisin herkes görsün :D
Cevap sahibi+1 yılGörsünler. senide görsünler bana zengin koca peşindesin dedin bana resmen hakaret ettin. ben sadece her eli ayağı tutan insanlarin bir hayatı mi var dedim Somali cocullarinida örnek verdim.
- +1 yıl
Pek sağlıklı durmuyorsun
Cevap sahibi+1 yılDeğilim.
- +1 yıl
Belli hayatta bir yaşama amacın falan var mı? kaç yaşındasın sen
Cevap sahibi+1 yılSen sağlıklısın Maşallahin var 👏👏
- +1 yıl
Sağol senin yok ama
Cevap sahibi+1 yılYok yok yaşama amacım hic yok tm lütfen silin şunları
Cevap sahibi+1 yılEvet bende yok diyorum.
- +1 yıl
Kaç yaşındasın?
Cevap sahibi+1 yılÇok Boş bir muhabbet ondan
- +1 yıl
Dolu konuş dolsun o zaman sende
Cevap sahibi+1 yılBen boş konuşan biriyim beceremiyorum öyle dolu konuşmayı
- +1 yıl
Biraz sohbet edelim bakalım kendini geliştirirsin sende öyle deme hem kendin için
Cevap sahibi+1 yılYok ben böyle kendimden çok memnunum. Sil şunları abicim sil
- +1 yıl
Silemem ağa
Cevap sahibi+1 yılKeşke hiç görüş yapmasaydım konu nerden nerelere geldi😔 çok ciddiyim sil pişman oldum gercekten
- +1 yıl
Son pişmanlık neye yarar herşeyin beledi var buraya kadar
Cevap sahibi+1 yılGören görsün aman. Sen bilirsin silme kardeşim ben keyfinin kahyası değilim. Bay
- +1 yıl
Tamam bayan bayan
Cevap sahibi+1 yılEİG mi🙄
- +1 yıl
Öyle mi?
Cevap sahibi+1 yılYanlışlıklamı oldu.🤔
- +1 yıl
Çok tuhaf birisin
Cevap sahibi+1 yılTm tm aslında hakkı olduğumu söylemeye çalişiyorsun. Ama söyleyemiyorsun. Himm anlıyorum sıkma canını biliyordum zatten😄🥱
Espiri yapıyorum güya 🤦🏼♀️
Haklısınız geneldede tuhf birim bunun farkındayım. ben buyum napim.
Cevap sahibi+1 yılAyrıca sen neden tuhaf olduğumu düşündün ki.
- +1 yıl
Bence sen bu kadar saf temiz kalpli birisi de değilsin numara yapıyorsun
- +1 yıl
İyi birisi olduğunu da düşünmüyorum ben
Cevap sahibi+1 yılSen şimdi istesen silemezmisin görüşü 😱😱bana EİG verdin😱
- +1 yıl
Soruyu silerim istesem
Cevap sahibi+1 yılTm abi ya boş ver. Özür dilerim. söz birdaha asla seni rahatsız etmiyicem. Zatten yapmadım da. EİG için teşekkür ederim
- +1 yıl
Sende çok başka bir kafada yaşıyorsun ağa :D
Cevap sahibi+1 yılSende bir karar veremedin neyim ben. Valla kimseye bir zararım yok. Kusura bakma. Allah'a emanet umarım iyi insanlarla karsilaşirisn bu hayatta🙋🏼♀️
Cevap sahibi+1 yılHaklısın bu konuda gerçekten
Cevap sahibi+1 yılAma sen sinirimi bozdun diye senle uğraştım sadece. Benim vicdanım rahat sen istediğini dusunebilirsin
- +1 yıl
Sinirini bozacak ne yapmışım ben
Cevap sahibi+1 yılVa yanlış yaptığımı nda farkındayım bunuda söylemekten cekinmiyirum çünkü herkesten önce Allah görüyor beni
Cevap sahibi+1 yılYinede vicdanım çok rahat yanlış hiçbir şey yapmadım biliyorum
Cevap sahibi+1 yılYaptığım tek hata seninle bu saçma sapan muhabbet bu onuda itiraf ediyorum. buyuzden vicdanım rahat
- +1 yıl
Yaşadığın hayata 0 veriyorsan demekki sıkıntı büyük
Cevap sahibi+1 yılEvet ama yaşadığım hayatı da ben seçtim...
- +1 yıl
Sen çok tehlikeli birisin Yüce İsa kocana çocuğuna sabır versin a men
Cevap sahibi+1 yılBen eğer kötü niyetli olsaydım evli olduğumdan bile bagsetmezdim. Sorularına görüş yapıyorum diye. bin bişman ettin. Hergun özürmu diliyicem senden. Lütfen artık Yeter
- +1 yıl
Yemin et iyi niyetli olduğuna
Cevap sahibi+1 yılSen çok kötü niyetlisin bence Allah'ta görüyor
Cevap sahibi+1 yılBırak yakamı
- +1 yıl
Ben Allaha inanmıyorum ki Ata yapıyorum ben Ataistim
Cevap sahibi+1 yılUlan yeter yeter yaa ben ne yaptım ne suç işledim. Piskopatmisin sen kardeşim
- +1 yıl
Sen bırak yakamı her soruma gelip bir şey yazıyorsun
Cevap sahibi+1 yılSadece görüş yapıyordum sen uzatiyordun. birdaha yapsam Allah beni bildiği gibi yapsin
- +1 yıl
Yapma zaten sapıkmısın nesin gizli gizli görüşler paylaşıyorsun sürekli profilme bakıyorsun falan
Cevap sahibi+1 yılBelli zatten ataist olduğun. abicim lütfen birdaha aşkla yemin ederim ben Müslümanım inanirsin inşallah
Cevap sahibi+1 yılAslla görüş yapmiyocam yani
Cevap sahibi+1 yılAllah görüyor kötü niyetli değilim. yeterrrrr aaa niye EİG seçtin kardeşim
- +1 yıl
Doğru söz yemin istemez dayı oğlu
Cevap sahibi+1 yılBen sadece soruları seçerek cvb veriyorum sen yanlış anlamişsin yemin ederim başkalarına da öyleyim
- +1 yıl
Ben sorularımı seçme o zaman sana zahmet
Cevap sahibi+1 yılİftira atmayı bırak Allah korkusu yok normal artık nediyim
- +1 yıl
Ne iftira atmışımız gizli sapık değilmisin sen?
Cevap sahibi+1 yılTammmmmmmmmm
Cevap sahibi+1 yılSenin pskolojin bozuk tedavi ol biran önce
- +1 yıl
Yaşadığı hayata 0 veren sensin tedavi şart
Cevap sahibi+1 yılBen kocama aşığğğğıııımmmmmmm
Cevap sahibi+1 yılSıfır veren çok o zaman herkes sıkıntılı
- +1 yıl
Sen benim için artık bitmiş bir kitabın ölmüş bir karekterisin.
Cevap sahibi+1 yılAllah'ım sabirrrrrrrr kafan bişey almıyor kusura bakma ben kocamı aldatmadim bana iftira atmaaaaa
- +1 yıl
Sana karşı duvarlar ördüysem o tuğlaları elime sen verdin
Cevap sahibi+1 yılAllah senin hayatına girecek olan insanlara sabırlar versin cidden çekilmez olduğun çok belli. Sen ve senin gibiler benim kocamın tırnağı olamaz. Yeter diyorum sana yeterrrr cevab yazmaa
- +1 yıl
Kocanı seviyorsan burada gizliden millete ne yazıyorsun :D
Cevap sahibi+1 yılTanimadigim biri bana, karşı Duvarlar örmüşmüş yani yani bunda ne çıkarayım
Cevap sahibi+1 yılSen bir yakamı bıraksan kimse yok yakamı birakmiyorsun abi napim şimdi 🤷🏼♀️
- +1 yıl
Otur sıfır
Cevap sahibi+1 yılTm sıfırsa sıfır kabul ettim anladım Yeter
- +1 yıl
Yeterse sus artık ne çene var sende
Cevap sahibi+1 yılDefollllllllllllllll
- +1 yıl
Tamam dayı
- +1 yıl
Hayattamısın?
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılYüzde 8, 90 veriririm günkü çok şükür sağlıklıyım , bir evim , bir işim var 2 tane dünyalar güzeli evladım var , güzel bir aileye sahibim. Ama aşk yok oyuzden güvenebileceğim ve sevebileceğim bir insanın eksikliğini hissediyorum 😊
12 Yorumla- +1 yıl
Evladınızı Allah bağışlasın umarım gönlünüzce sevebileceğiniz birisi çıkar karşınıza :)
- +1 yıl
Amin gülüm insallah cümlemizin 🙏 teşekkür ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yıl0 veriyorum
10 Yorumla
+1 yılEvet kendimin dardan nasil gorundugunu hep merak ederim ama yasadigim hayat rakamlara sigmaz beybisuu
10 Yorumla-9999 sosyal hayat 0 günde 13 15 saat çalış eve gel yat uyan tekrar işe git t.800 model terminatör müyüm ben diyorum bazen kendime
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl5 puan. Şükür sağlıklıyım, tencere kaynıyor, ailemle mutluyum ama aşk yok ve işsizim.
12 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı umarım eksik gördükleriniz de kısa sürede tam olur.
Cevap sahibi+1 yılİnşAllah çok teşekkürler 🙏
+1 yılDaha iyisi olabilir ama üşeniyorum bu yüzden 8 diyorum adaletli bir puan verdiğimi düşünüyorum
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. 5 verdim diğer 5 i özgürce gezip tozamamdan kırdım hayatı yaşayamıyorum. Çalışıp büyük adam olmaya ayırdım bu zamanlarımı
10 Yorumla
+1 yılKimilerinin hayal ettiği şekilde yaşıyorum ama daha farklı planlarım var o yüzden 7/10 diyorum.
20 Yorumla
+1 yıl7 veririm, rahat yaşıyorum karışanım yok edenim yok
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl0 ya iş desen yok arkadaş desen yok sevgili desen kıza hayvan gibi değer verdim ihanet etti aşk da yok aile desen aramız bozuk daha ne olması lazım kötü olması için
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Haksızlık etmek nankörlük yapmak istemiyorum rahat 7… geri kalanda benimle ilgili sorunlar…
10 Yorumla
+1 yılGenel ortalama 8 fakat şu an ki ruh durumuma 6 veriyorum
10 Yorumla
+1 yıl10 üzerinden 0 veriyorum hiç güzel bir yanı yok çünkü yaşamanın
10 Yorumla
+1 yıl9 olsun hehe bugünler güzel gibi..
En azından şimdilik mutluyum 💞
10 Yorumla
+1 yıl-5. 5/10 dobarlanamıyorum
21 Yorumla- +1 yıl
Bu yaşta ne yaşadın gonyalı
8
Gelir seviyemden tut yaşam standartına, alım gücümden tut burcuma, kariyerimden tut arkadaş çevreme, gayet gayet iyi.
Hedefim 10/1010 Yorumla
+1 yıl1 puan sevgilim
1 puan kendime
1 puan karekterime
3 puan)20 Yorumla
+1 yılYaşadıklarım için 2
hayallerim ve çocuğum için 910 Yorumlaİstediğim hayat bu değil o yüzden 6
Buna da şükür10 Yorumlaherşeyim var şükür ama evlenince bilmiyorum maaşım yetecek mi😯😞
11 Yorumla2 ay önce bu soruyu görmüş olsaydım 2 verirdim ama şu an 5
10 Yorumla
+1 yıl4 veriyorum zor olması gerektiginden kötü ama en kötüsünden daha katlanılır
10 Yorumla
+1 yılSağlığım, huzurum yerinde diye 6 veriyorum
10 Yorumla
+1 yılfinlandiyaya göre sıfır
hindistana göre 910 Yorumla
+1 yılSade gösterişsiz basit bir hayatım var. 10 / 4,4
10 Yorumla10/7 yapar iyi kötü yuvarlanıp gidiyoruz işte
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yıl7 puan
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yıl8.8.5 puan verebilirim
10 Yorumla
+1 yıl7 veririm. 3 puanı soru işaretlerim bana kırdırdı.
10 Yorumla
+1 yıl0 puan verdim elim kolum bağlı arkadaş...
10 Yorumla-10 verebilirim.
10 Yorumla10/10 mesleğim elimde huzurluyumda
10 Yorumla9 verirdim. 1 puanı neden kırdım bilmiyorum
10 Yorumla2 veya 3
11 Yorumla- +1 yıl
İncinmişsin
+1 yılŞu sıralar -1 puan veriyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden sıfir @Alessapl
10 Yorumla
+1 yıl8 veriyorumm
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 428 cevap paylaştı.
+1 yıl10/3
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 860 cevap paylaştı.
+1 yıl3/10.
10 Yorumla
+1 yılTabi efendim
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Üç. Fazla bile
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılYedi
10 Yorumla 6 veririm.
10 YorumlaNooooo
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. 6...
10 Yorumla6...
10 Yorumla
+1 yıl5 bence vasat
10 Yorumla
+1 yıl2...
10 Yorumla?/? Kararsız kaldım kdndmdkdl
10 Yorumla7 ...
10 Yorumla
+1 yıl3 veriyorum
10 Yorumla
+1 yıl1 🥲
10 Yorumla3 falan
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılSekiz
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 676 cevap paylaştı. 2.5 puan
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yıl9 puan
10 Yorumla
+1 yılikiiiiii
10 Yorumla
+1 yıl3 falan
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yıl10 veriririm
10 Yorumla
+1 yılOn numero
10 Yorumla
+1 yıl5 sanırım
10 Yorumla- Devamını Gör (52)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 