Hangileri ile daha çok eğleniyorsun?
Ben hemcinslerimle daha çok eğleniyorum. Sohbet, dedikodu güzel oluyor 😊
Hangileri ile daha çok eğleniyorsun?
Ben hemcinslerimle daha çok eğleniyorum. Sohbet, dedikodu güzel oluyor 😊
Çok eğlenceli kız arkadaşlarım da var, çok eğlenceli erkek arkadaşlarımda ama memlekette bir dostum var ki, günümüz nasıl geçtiğini anlamıyorum.
Harika. Ama tercih yapacaksın. Seç tarafını
Kızlarla çok eğleniyorum, dostum beni tenkit eder, o yüzden onu daha çok severim, yanlışlarımı görür, söyler. Deprem gecesi, saatin beşinde arar. Ama kızlarla eğleniyorum, soru eğlence ile ilgili. Eğleniyorum derken, sohbet muhabbet, bazen gezme, sevgili felan değil, altını çizeyim🙂
Anladım zaten arkadaş diye özellikle belirttim.
Amaan her kim nereye çekerse çeksin.. Çekecek olan durmaz zaten
Karşı cins ile daha iyi anlaşıyorum çevrem de çok ama eşim bunu çok sorun yapıyor işi duşuncede bir konuş da yardımcı olsun demesini biliyor ama
😊Eşler öyledir.
Ben de bekarken hemcinsimden ziyade karşı cinsim ile arkadaşlık kurardım. Ama eşim hayatıma girince kimse kalmadı 😊
Evlilik. Bu kadar kisitlamamali bence
Bence kısıtlamalı 🤣
Hep eşimden yanasiniz siz zaten ☹️
Cevap
16Cevap
Karşı cinsler daha eğlenceli tabi ki. ben genelde kadınlar ile daha iyi anlaşabiliyorum
Hıımm ne güzel
Hepsi hiç farketmiyor. Gün oluyor hemcinslerim. Bazen günümde olmuyorum karşı cins oluyor. Hepsiyle ayrı bir keyif alıyorum. Gülmeyi, güldürmeyi sevenlerdenim.
Ne güzel 💙
Hem cinslerimde , karşı cinslerde eğlenceli ama öncelik insan olmaları lazım.
Görünmesi değil insan olmaları lazım.
Pekii
Bak ya bana bir kadın tribi geldi sanırım.
😊
Ben trip atmadım kastın buysa.. Pekii diyesim geldi. Uyumlu bir insanım
Takılıyorum ya sıkıntı değil.
Güldüm dikkat ettiyseniz.
☺️
😊👍
Teşekkür ederim
Hem cinsim ile sohbet etmeyi pek sevmiyorum
Ben seviyorum yaa neşeli oluyor. Arkadaşlara dedim, en kısa zamanda buluşalım erkekleri çekiştirelim ihtiyacım var dedim. 🤣
Siz de dedikodu malzemesi bol : ))
Hahaha sizde de bol yapma şimdi...
Biz karşı cinsle konuşmayı seviyoruz : )) Bizim aramızda genelde maç, para... vs. muhabbeti olur 😂 ama karşı cins ile iyi dedikodu yaparız 😂
🤣
çok eğlendiğim kimse yok
birkaç kişi onlarda erkek :)
Ben kadınlarla daha çok eğleniyorum 😊 çok sık görüşmüyorum
bende çok sık görüşmüyorum
Yaşıtlarım ya da 1 kac yas fark olduktan sonra cinsiyetin önemi yoktur
Olmaz ille de birini seçeceksin.. Soru böyle 😊
Cinslerim
Pekii iyi eğlenceler o zaman
Sizede. İyi akşamlar efendim
Teşekkür ederim
Hemcinsim daha eğlenceli karşı cinsten eğlenceli birini görmedim agalar candır 😂
Ben de hemcinslerimle daha çok eğleniyorum 😊
Burç muhabbeti max
Hiç anlamam 🤣 geyik olsun diye uyarım
O zaman moda sevgili muhabbeti max
Hahha sizin en fazla futbol bi de kız muhabbeti
Ülke gündemi ekonomi komedi muhabbeti teselli yardımlaşma vatan muhabbeti çok daha var
Pekii.. İyi eğlenceler o zaman
Baştan kabul etsene niye uğraştırıyon
Maksat muhabbet olsun.
Çok ince 👍
Eyvallah
Tribide yedik eyvallah
Yok yahu.. Bu akşam kimseye trip atmıyorum. Atasım yok. Eyvallah sıkça kullanırım. 😊
Muhabbet muhabbeti açar
Haklısın. Az kafa dağıttık işte kırdık iki lafın belini.
Sen mutlu olduysan ne güzel 😂
Sağolasın
Haydaa olmadı buu
Yok. Sarmıyorlar. Dertleşemiyor, kendimi onlara bırakamıyorum.
Ben de sık görüşmüyorum
Sıklık değil derinlik önemli. Ne mutlu size.
Ben çoluk ve çocuklarla eğlemeyi severim
Yaa ne hoş
Eğlenemediğim arkadaşım olmaz ki
Yahu seç bir tarafı.. Olmaz öyle yuvarlak cevap
Tamam hemcinsim olsun onların sayısı daha çok 😀
Tamam o zaman iyi eğlenceler
Hoş sohbetler
Sağolasın
Hem cinslerin ile
Balığa di mi?
Aynen balığa falan gittik mi muhabbet daha iyi oluyor
İyi eğlenceler o zaman
Teşekkürler olsun efenim.
Karşı cinslerim
İyi eğlenceler o zaman
Karşı cinsle
Hıımm pekiii
Himm oyle iste avukat
Karşı cins ile:)
Haydaa ama senin halı saha grubun yok mu?
Öyle eğlendiğin karşı cins arkadaş grubun var mı
Gülme pis pis🤣
Hahahah akşam akşam güldürdüm Allah da benim iyiliğimi versin
Eyvallah
Karşıcins
Hııımmm pekii
Salt kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?