Siz de her şeyin para olduğunu düşünüyor musunuz?

Normalde çok şikayet etmem ama artık bazı şeyler zoruma gitmeye başladı, bir ekmek alırken bile en ucuzunu bulmaya çalışıyoruz ve bu ekonik krizde fazla alamıyoruz, ama belli bir yerden sonra birtakım esnaflar bunu cidden düşünmüyor bile, bir şey koyarken bile bir gr fazla gelse alıyor, benim dikkatimi çeken konu cidden herkesin sadece kendini düşünmesi, hatta bazı yerlerde parana göre muamele yapıldığını hissediyorum, bir seyden az alınca sanki dalga geçer gibi bakıyorlar, kimse sana acımıyor cidden kimse kimseye acımıyor, okulda yemek götüremezdim, kitap parasını veremezdim, hiçbir öğretmen durumun ne diye sormadı, yani bazı öğretmenler bile vicdansız, gerçekten her şey para olmuş ve bu düzen benim çok canımı sıkıyor, fakirlik değil ama şöyle insanlara kaşı ezildiğim için etkileniyorum yoksa umrumda değil, benim durumumda olup benim gibi düşünenler var mı

Siz de her şeyin para olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla