Aile & Toplum Evin içinde sigara içmeyi özlemişim ya, bu da ayrı keyif değil mi? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Neden çıkacak bir yer arıyoruz ki 😅 uzun zaman olmuş çok beğendim Güncellemeler+1 yıl Evin rahatlığı da başka oluyor😅 Güncellemeler+1 yıl Tabiki yanında müzik ve çay 😍 Evin içinde sigara içmeyi özlemişim ya, bu da ayrı keyif değil mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
ayhanhoca63 Takip Et Xper 5 Yaş: 63 , eic 100% +1 yıl Zıkkım iç:)))) 1 14 Yorumla Soran +1 yıl Gel beraber olsun 😍 Yorumla ayhanhoca63 +1 yıl Ben 42 yıl içtim 4 yıl oldu bıraktım gelmem))) Yorumla Soran +1 yıl İyi halt ettin. Niye bıraktın sağlık sorunlari mi oldu moruk Yorumla ayhanhoca63 +1 yıl Yo zımba gibiyim he r konuda çıtır)))) Yorumla Soran +1 yıl Yaş kaç emice Yorumla ayhanhoca63 +1 yıl Çıtırın yaşının 2 katından 10 fazla)) Yorumla Soran +1 yıl Yani 63😅 moruk Yorumla ayhanhoca63 +1 yıl matematikten seni bıraktım Yorumla Soran +1 yıl Emice kabul et artık moruk olduğunu, hoca olmak bunu gerektirir Yorumla ayhanhoca63 +1 yıl cami hocası değilim))) Yorumla Soran +1 yıl Her neyse artık Yorumla ayhanhoca63 +1 yıl sen 26.5 yaşında mısın )))))))))) Yorumla Soran +1 yıl 35 üstü Yorumla ayhanhoca63 +1 yıl 35 üstü ise senin matematiğini seveyim 2 katından 10 fazla nasıl 63 oldu)) Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Evden milleti kpv keyif yap oh ne ala 🤣🤣 akşama gelince görürsün 0 40 Yorumla Soran +1 yıl Gelecek kimse yok ev benim😅 sorun değil Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Şimdiye kadar niye içmedin 🤣 bir delilik yapayım bugün mü dedin Yorumla Soran +1 yıl Yoo hep sahil balkon vs kullanıyordum da bugün evde oldu işte🤣 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Havalara bak ya sahilmiş ne olmuş benimde sahilim var hemde kumlu 🤣🤣 Yorumla Soran +1 yıl Kum güzel de dalga vuruyordu geldim eve mecbur Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😀 Sibiryadan soğuk geliyor kaç kaç benim sahilim bugün güzeldir güneş temiz hava 😀 kıskan Yorumla Soran +1 yıl Yoo kıskanmam yine buluşuruz nasıl olsa bugün böyle diye, geçecek değilim ondan Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Martı pislesin emi 😀 Yorumla Soran +1 yıl Pencere kenarında ondan bol ne var😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gıcık oldum sana şu an 🤧 Yorumla Soran +1 yıl Çok belli kıskanç 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🤪🤪 Hiç işim olmaz neyini kıskanayım yalnız başına dört duvar hapis Yorumla Soran +1 yıl Ahaha niye hapis olsun😍 ama kıskandigin sahilim ve martılar, hiç inkar etme😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bende de var ne olmuş 🤣🤣 işim olduğu için şu an gidemem tabi normal insnalar çalışır ondan evde oturmaz Yorumla Soran +1 yıl Normal değil miyim yani ben😅 evde olmam bende normalde ama bugün böyle oldu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yarında kar yağar ertesi gün fırtına 🤣 belki ayağın kayar denize düşersin Yorumla Soran +1 yıl Gelip kurtarirsin o zaman ne olacak? Şom ağzını açtın ne de olsa, sorumlusu da sen olursun😉 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😀 Onu bekliyorum zaten biri düşse kurtarsam kahramanım dese sarılsa sonra işte aşık olsa tam bir aşk hikayesi 😀 Yorumla Soran +1 yıl Ahaha seni uyanık, hemde gizli gizli bunun istiyorsun öyle mi 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kim gizliyimiş 🤣 hayatta gizlenmem ben Yorumla Soran +1 yıl Bak sen. Yine mi sen ya, o gece şarkı atışması yaptığımız adam yine😅 karşılaştık ve yine gizliyim ahaha 🤣 gizliyken arayıp buluyor beni bu adam nedense Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🤣🤣 Sen hala gizlisin ama bak daha sana 90 lar yok Yorumla Soran +1 yıl Zaten arkası gelmedi o gün😅 orada kaldı. Hem beni kurtracak adamı görsem de gidip boynuna sarılsam diyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🤣🤣 Yaa sen beni kimse kurtarmasın diye boğulmayı tercih edersin Yorumla Soran +1 yıl Yok daha neler, intihar düşüncem yok ayrıca yüzme bilmiyorum bir kurtarıcıya her zaman ihtiyaç var 😉 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Eee ama görmediğimi kurtaramam değil mi 😀 Yorumla Soran +1 yıl E bende görmediğime gelip sarilamam değil mi 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🤣 Ben bir adım attım sıra sende Yorumla Soran +1 yıl Göreyim seni pp de gelip sarilacagim ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🤣 Yaa hiç inandırıcı gelmedi gizli profil Yorumla Soran +1 yıl Oysa gelip sarılmak için seni bekliyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😀 Korkuyorsun benden halbuki Yorumla Soran +1 yıl Neden? Buna sebep ne çok mu korkunçsun😉 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bilmem çık ortaya gör 😀 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Belki de korkan ben olurum 😉😂 Yorumla Soran +1 yıl PP de görmeliyim diyorum. Görmeden nasıl aşık olacağım😉 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen hep gizlisin onu napalm 😀 sen profilini göstermeye korkuyusun Yorumla Soran +1 yıl Korksam seni görüp geleyim demem 😉 Yorumla Soran +1 yıl Kahramanimi merak ediyorum kime aşık olacağım bilmeden😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bende beni görenin kim olduğunu bilemeden olmaz 😀 Yorumla
sanki_freud Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Mis gibi 1 4 Yorumla Soran +1 yıl İşte benim kafada biri😘 Yorumla sanki_freud +1 yıl Ighhhh ölürüm kurbane sjsjs 🤟 Yorumla Soran +1 yıl Ölme yaşa 😘 Yorumla sanki_freud +1 yıl Okeyyyy 🙌 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Zıkkım iç:))))
Gel beraber olsun 😍
Ben 42 yıl içtim 4 yıl oldu bıraktım gelmem)))
İyi halt ettin. Niye bıraktın sağlık sorunlari mi oldu moruk
Yo zımba gibiyim he r konuda çıtır))))
Yaş kaç emice
Çıtırın yaşının 2 katından 10 fazla))
Yani 63😅 moruk
matematikten seni bıraktım
Emice kabul et artık moruk olduğunu, hoca olmak bunu gerektirir
cami hocası değilim)))
Her neyse artık
sen 26.5 yaşında mısın ))))))))))
35 üstü
35 üstü ise senin matematiğini seveyim 2 katından 10 fazla nasıl 63 oldu))
Evden milleti kpv keyif yap oh ne ala 🤣🤣 akşama gelince görürsün
Gelecek kimse yok ev benim😅 sorun değil
Şimdiye kadar niye içmedin 🤣 bir delilik yapayım bugün mü dedin
Yoo hep sahil balkon vs kullanıyordum da bugün evde oldu işte🤣
Havalara bak ya sahilmiş ne olmuş benimde sahilim var hemde kumlu 🤣🤣
Kum güzel de dalga vuruyordu geldim eve mecbur
😀 Sibiryadan soğuk geliyor kaç kaç benim sahilim bugün güzeldir güneş temiz hava 😀 kıskan
Yoo kıskanmam yine buluşuruz nasıl olsa bugün böyle diye, geçecek değilim ondan
Martı pislesin emi 😀
Pencere kenarında ondan bol ne var😅
Gıcık oldum sana şu an 🤧
Çok belli kıskanç 😅
🤪🤪 Hiç işim olmaz neyini kıskanayım yalnız başına dört duvar hapis
Ahaha niye hapis olsun😍 ama kıskandigin sahilim ve martılar, hiç inkar etme😅
Bende de var ne olmuş 🤣🤣 işim olduğu için şu an gidemem tabi normal insnalar çalışır ondan evde oturmaz
Normal değil miyim yani ben😅 evde olmam bende normalde ama bugün böyle oldu
Yarında kar yağar ertesi gün fırtına 🤣 belki ayağın kayar denize düşersin
Gelip kurtarirsin o zaman ne olacak? Şom ağzını açtın ne de olsa, sorumlusu da sen olursun😉
😀 Onu bekliyorum zaten biri düşse kurtarsam kahramanım dese sarılsa sonra işte aşık olsa tam bir aşk hikayesi 😀
Ahaha seni uyanık, hemde gizli gizli bunun istiyorsun öyle mi 😅
Kim gizliyimiş 🤣 hayatta gizlenmem ben
Bak sen. Yine mi sen ya, o gece şarkı atışması yaptığımız adam yine😅 karşılaştık ve yine gizliyim ahaha 🤣 gizliyken arayıp buluyor beni bu adam nedense
🤣🤣 Sen hala gizlisin ama bak daha sana 90 lar yok
Zaten arkası gelmedi o gün😅 orada kaldı. Hem beni kurtracak adamı görsem de gidip boynuna sarılsam diyorum
🤣🤣 Yaa sen beni kimse kurtarmasın diye boğulmayı tercih edersin
Yok daha neler, intihar düşüncem yok ayrıca yüzme bilmiyorum bir kurtarıcıya her zaman ihtiyaç var 😉
Eee ama görmediğimi kurtaramam değil mi 😀
E bende görmediğime gelip sarilamam değil mi 😅
🤣 Ben bir adım attım sıra sende
Göreyim seni pp de gelip sarilacagim ama
🤣 Yaa hiç inandırıcı gelmedi gizli profil
Oysa gelip sarılmak için seni bekliyorum
😀 Korkuyorsun benden halbuki
Neden? Buna sebep ne çok mu korkunçsun😉
Bilmem çık ortaya gör 😀
Belki de korkan ben olurum 😉😂
PP de görmeliyim diyorum. Görmeden nasıl aşık olacağım😉
Sen hep gizlisin onu napalm 😀 sen profilini göstermeye korkuyusun
Korksam seni görüp geleyim demem 😉
Kahramanimi merak ediyorum kime aşık olacağım bilmeden😅
Bende beni görenin kim olduğunu bilemeden olmaz 😀
Mis gibi
İşte benim kafada biri😘
Ighhhh ölürüm kurbane sjsjs 🤟
Ölme yaşa 😘
Okeyyyy 🙌