Güncellemeler
+1 yıl
İnsan illaki böyle bir an yaşıyor.
Çok oldu öyle zamanlar ama hayatın beni olumlu yöne götüreceğine ben kendi hayatımı olumluya çevirdim
Yaşadım ama yapacak bir şey yok
Cevap
6Cevap
Evet hala yaşıyorum yalnızlık
Tamda o dönemlerdeyim. O değil kaza bela kurşun filanda denk gelmedi anasını satıyım.
Yaşadım knk babamın annemi dövdüğü gece yaşadım sevdiğim kızın en yakın arkadaşımla birlikte olduğu zaman yaşadım babamın beni sopayla hortumla dövdüğü zaman yaşadım
Yaşadım seni gördüm keşke ölsem 😂🤣🤣🤣
4 erkek ile yaşadıklarım
oldu ama cok utndim
Yanlızlık ilgisizlik
Strapon yaşadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?