Aile & Toplum Şu hayatta en iyi anlaştığınız kişi kim? huzurumyokkanks Takip Et Xper 7 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor En iyi anlaştığım kişi Kuzenim benim ya sizin kim? Güncellemeler+1 yıl Güncel Şu hayatta en iyi anlaştığınız kişi kim? Cevapla En İyi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
çirkinkalplinsan Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Var, kendim. Her ne yaşarsam yaşayım beni bırakmayan ve her daim teselli eden tek kişi benim. İyi ki tanımışım, bulmuşum benliğimi ¢ 1 0 Yorumla
BURAKKKK3434 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 92% +1 yıl hiçkimse kendimide katıyorum buna kendimle bile anlaşamıyorum 1 0 Yorumla
1asosyal Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı. Çocuklar yaşlılar deliler kediler köpekler.. sadece normal insanlarla anlasamiyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl 😢😢😢😢😢😢😢😢 hiç arkadaşım hiç konuştuğum kimse yok içine kapanık silik biriyim. 1 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Erkek kardeşim 1 6 Yorumla huzurumyokkanks +1 yıl Erkek kardeşi olan biri olarak bu görüşe şaşırdım yaa demek ki senin kardeşin istisna bir erkek kardeş :D Yorumla thecutewitch +1 yıl Valla biz baya iyi anlaşıyoruz sıkıntı yok aramızda Sizinki nasıl bilemem tabi Yorumla huzurumyokkanks +1 yıl Bizimki biraz çatışıp didişmeli ama kötü de değiliz çok şüküruyuz etmeler tembellikler ve rahatlığı dışında zaten yemeyiz birbirimizi Yorumla thecutewitch +1 yıl Çatışma bizdede oluyor kBir de çok takılır bana hjjk 😅 Yorumla thecutewitch +1 yıl Ama beni anlayan kişilerden biri de o Yorumla huzurumyokkanks +1 yıl O konuda benim kardeşim de öyle sağ olsun büyüklerden daha iyi anlıyor benihele de anne ve baba memlekete göçüp biz iki ev arkadaşı kalınca daha anlar oldu Yorumla
justimagineit_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Kendimle bile anlaşamıyorum bazen 1 0 Yorumla
_Expendable Takip Et Master Yaş: 38 , eic 43% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı. İş arkadaşlarimdan 2 tane var 1 0 Yorumla
alexdesouza34 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl KS ailesi çünkü kimse beni tanımıyor :) 1 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Annem. 2 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Var, kendim. Her ne yaşarsam yaşayım beni bırakmayan ve her daim teselli eden tek kişi benim. İyi ki tanımışım, bulmuşum benliğimi ¢
hiçkimse kendimide katıyorum buna kendimle bile anlaşamıyorum
Çocuklar yaşlılar deliler kediler köpekler.. sadece normal insanlarla anlasamiyorum
😢😢😢😢😢😢😢😢 hiç arkadaşım hiç konuştuğum kimse yok içine kapanık silik biriyim.
Erkek kardeşim
Erkek kardeşi olan biri olarak bu görüşe şaşırdım yaa demek ki senin kardeşin istisna bir erkek kardeş :D
Valla biz baya iyi anlaşıyoruz sıkıntı yok aramızda
Sizinki nasıl bilemem tabi
Bizimki biraz çatışıp didişmeli ama kötü de değiliz çok şükür
uyuz etmeler tembellikler ve rahatlığı dışında zaten yemeyiz birbirimizi
Çatışma bizdede oluyor k
Bir de çok takılır bana hjjk 😅
Ama beni anlayan kişilerden biri de o
O konuda benim kardeşim de öyle sağ olsun büyüklerden daha iyi anlıyor beni
hele de anne ve baba memlekete göçüp biz iki ev arkadaşı kalınca daha anlar oldu
Kendimle bile anlaşamıyorum bazen
İş arkadaşlarimdan 2 tane var
KS ailesi çünkü kimse beni tanımıyor :)
Annem, babam 💛
Annem.
Kendim
Sen 😉
Kendim🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
kendimle çok iyi anlaşırım
Kimse anlamıyo beni
ben kımseyle anlasamam
annem
Kardeşim
Kimsem yok
Kimse
Annem