Moralim çok bozuk oturdum ağlıyorum haklımıyım?

babam arabamızı sattı o paralarıda borclarına verdı arabasız kaldık neyse kuzenım araba almıs babasının eskı arabasını satıp kendıde uzerıne para koyup kendıne araba almış benım babam nıye böyle dıye oturdum aglıyorum herkesın aılesı yardım edıyor benım babam düşman gıbı haksızmıyım?

Moralim çok bozuk oturdum ağlıyorum haklımıyım?
Cevapla