babam arabamızı sattı o paralarıda borclarına verdı arabasız kaldık neyse kuzenım araba almıs babasının eskı arabasını satıp kendıde uzerıne para koyup kendıne araba almış benım babam nıye böyle dıye oturdum aglıyorum herkesın aılesı yardım edıyor benım babam düşman gıbı haksızmıyım?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Senin ben derdini s... keym kimse kusura bakmasın burada daha önce kimsenin sorusuna küfür ettiğimi anlamıştır ama sen hak ettin
ha haa defol
Üzülme yav belki sıkıştı bir anlık yine alır
alama kuzenım babası eskı arabasını satmıs uzerınede kendı para koydu aldı sıfır araba babamda satsın satsın harcasınn hep kendını dusunsun bende calısıyorum artık asla zırnık koklatmıycam herkes ederı kadar
Babana saygı duydum. Kimseye minnet etmeden borcunu kapatıyor.
arabası olmasa napcaktıı onamı guvenmıs
Kendi kazanmış. Senin kazandığınımı harcıyor?
herkesın anası babası arabasını satıp uzerıne kızı para koyup araba alıyor bırde ona bak
Nankör kedi. Seni bu yaşına getirmiş birde araba mı alacak? Calış kazan kendin al.
kuzenımın babası saaatı arabasını uzerıne kuzenım para koydu aldı tabı her baba aynı olamaz calısıyorum zatennnnn cshıl senı
Bazı babalar canım olabilir.
nefret edıyorum artık 2 aydır ne konusuyorum ne yzune bakıyorum
Senin gibi kızım olsaydı bende senden nefret ederdim. Paraya tapan kız çocuğu. Zengin bebelerine meze olursun artık.
zengınle olurum fakır adamı napıyım
Ne deyim
ne gıbı kotu bır huyunu gordun kı
Babasını saymayan kadınla evlenilmez.
sızle evlenmek ısteyen yok zaten benı gorsen ıcıme dusersın sarısın uzun boyluyum ama sıze sumugumu bıle atmammm
Borçlarını öder, sonra bir başka araç bakar her halde.
Arabasız da olmuyor…. bu zamanda en önemli şeylerden biri de araba!
İnşallah en kısa zamanda yenisini alır.
alamaz ucmuss araba fıyatları bende calısıyorum ustune koyar alırdım ama sıfırdan asla alamam
Geçen sene bir şeye denk geldim ve fiyatlar gayet uygundu. Sıfırdan araba almak zaten zarar, iş araçları hariç!
Bu aralar her yerde de öyle, ama yine de uygun fiyata arabalar bulunur diye düşünüyorum!
Sizin araç neydi?
passat
Passat ne? Senesi, modeli, motoru ne bunun?
Piyasada tonla araç var, denk gelir bir tane, üzme kendini sen!
bıktım artık 30 yasındayım hala aılem benden para bılmem ne beklıyor omur boyu onlar ııcn yasıycam sankı
Kötü canım , biz o yollardan geçtik, kendine zaman ayır bak sonra çok pişman olursun!
zaman ayır derken ne yapayım mesela
Kendine yuva kur, hayat çok hızlı akıp geçiyor, insanlar menfaatçı, çıkarcı bunu unutma!
eevt yuva kurmak ıstıyorum unıversıte mezunu okumus calısan guzelde kızım ama cevremde herkes evlı ısyerındede herkes evlı nerden bulcam kı
O da doğru işte! Bulunur elbet canım, niye bulunmasın. İle de iş yerinde olacak diye bir şey yok!
Öyle görüşte beğendin kimseler mi yok?
ben asırı secıcı bır ınsanım benımle gorusenlerde cok zor bır ınsansın sen kımseyle evlenemezsın bu gıdısle dıyorlar herkeste bır hata buluyorm en ufak lafı batıyor bana gorusmeyı felan kesıyorum
😃😃😃
Ben de öyleydim ve kolay kolay kimse içime sinmezsi! O seçicilikle alakalı değil bendeki ama.
Tam olarak nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum. Hata bunları çok konuştuk, fakat olumlu bir sonuç elime geçmedi.
Öyle görüpte çok sevdiğim biri oldu. O kadar eksiği vardı ki, onları bile görmezden geldim…. daha doğrusu umurum duymadı! Bence sevgi çoğunun üstüne geçip bastırdı ve aslına bakarsan kişisel gelişime ve insanların yaşadıkça geliştiğine ve kusurlarını yavaş yavaş değiştirdiklerine inanan biriyim.
İnsan yaşadıkça fikir değiştiriyor çünkü, her zaman yeni şeyler öğreniyor ve eskiye ait düşüncelerin yanlış olduğunu görüyor.
Belki de bunları fark ettiğim için, “o” kişinin kusurlarını görmedim, tabi ben de kusursuz değilim, nasıl bir kafayla gidip ona bir şey diyecektim!
ben bıraz zengın arıyorum aslında ınsanlar degısmıyor ailem ıstemedı annem onada karsı cıktı eskı sırketımde yonetıcıydı 15 yas buyuktu benden ondannda kavga kıyamet koptu ıstemedıler aslında nefretım bıraz onaa
Yani insanın değişmesi için, ya gezip görmesi, ya da okuması gerek!
Yerinde durup, boş mahalle işleriyle uğraşan biri ne kadar değişir!
Senin zengin birini istemen, normal, istemende bir sakınca yok cnm…herkes bir şeyler istiyor!
Annen de karşı çıka bilir, ama sonuç itibarıyla o kişiyle sen yaşayacaksın, annen değil!
Herkes el anlaşacaksın diye de bir şey yok, yani o olmadı diye, başkası da olmayacak değil ya! Sonuçta duygusal bağı yok, mantık işi sizinki!
aılem yzuunden evlenemedım o adamla yas farkı cok dıye ıstemedıler bızm eskı sırkette yonetıcıydı hıc evlenmemıs napsaydım kaccak halım yoktu sogudum ıste o gunden berı ne annemle ne babamlaa samımı degılım bır lırada vermıyorum vermıycemde surunsunler
En iyisini kendin bilirsin!
Yaş farkı sorun değil, yeter ki gönüller bir olsun!
Ama tabi bunları bazı cahil insanlara anlatmak çok büyük mesele!
evet yas farkı benım ıcın hıc onemlı degıl yeterkı anlasayım
Zaten en önemlisi o, anlaşamadığın biriyle de ne kadar yorur o da ayrı bir mesele!
Biri vardı beni isteyen, benden bir yaş küçük. İki evlikten iki çocuğu vardı, bunu bile önemsemedim!
Ama kadının yaşı benimkiyle aynı olması onu bana yakın, ya da akıllı biri yapmadı…. açıkçası mal çıktı ve gördüm ki, yaşın hiç bir önemi yok, çünkü ondan daha olgun düşünen gençler vardı! Tabi sonra anladım bunun neden böyle iki evlilik geçirdiğini!
Kendin diyorsun babam arabayı satıp porca yatırdı sonra kuzenini cekemiyosun babanı suçlama
satmasaydı bende uzerıne koyar daha ıysını alırdık
Ama babanın porcu var
Kendin daha çok kazan kendin al
nasıl alayım Şu an o eskı arabalarını saaatı uzerıne koymus almıs ben sıfırdan nasıl alayım
Parana göre al illa sıfır araba alacağın diye bir kaide yok gücüne göre sahip ol
ustune koyup dha ıyısını almak varken gııdp en kulusturunumu alcam
Varlığı bilen yokluğu bilemez yokluğu bilen varlığı bilemez
onun babası fakır tek maasla gecınıyorlar bız 3 maas alıyoruz yınede borcu var habıre kredı cekıyor ne yaptıgıda bellı degıl nefret edıyorum zaten yuzune bıle bakmıyorum
Dünyalık maddiyat için aile bireyi ne kızma zaten Kredi yüzünden para da bereket olmuyor o ayrı bir konu mülk Allah'ın bizler sadece emanetciyiZ dünyalık için bir başkasına darılma
Birde bir başkasına fakir deme belki zenginlik maddiyatla değil gönül zenginse zengin olunur birde milleti hor görme fakir diyerek
benım en sevdım sey araba kullanmaktı gıttı sattı ben bu pahalılıkta nasıl araba alayım evlenıp kocamdan mı beklıyım
Allah dan işte bazen aklın ya da hayalin etmediği noktada bir kapı açılır beklediğinden daha iyisi nasip olur sen yıldız plan yaparsın Allah sana Ay nasip eder
bıran once evlenıp su evden kurtulmak ıstıyorum
Evden kaçma gözüyle evlenilmez bekarlık nasiptir evlenmekte nasipdir dağın altında olsan nasipin seni bulur
ünıversıte mezunuyum calısıyorm guzelımde ama ıs yerınde herkes evlı arkadaslarımda hepsı evlı kımle evlencem
Bunlar nasip kismettir önemli olan güzellik ya da çalışman değil önemli olan evliliğe hazır mısın bu önemli
hazırım kendı aılemı kurup bır dahada bunlarla gorusmek ıstemıyorum
Ailene bu kadar öfkeyle bakma saçının teli zarar gelse yanında ailen olacak
olmasın artık sevgımde saygımda yok
Seni bu kadar nefrete sürükleyecek ailende ne gördün bu kadar seni ofkelendirecek
babam kac kez vurdu bana kavga ettık sonra gıtmıs benım maas kartımdan maasımı cekmıs gızlıce soylemedı daha nağsınn
Tamam olaya öfkeyle bakabilirsin ama nebilim belki baban sana ders verecek şekilde parayı çekip iletin için gizlice senin için belki bir şey almıştır
hayır cekmıs harcamıs sonradan ben ogrendım kıyameet koptu gerı koycakmıs yalandan yerıne
Belki senden utanmistir istemeye harcadığını da size harcamıştır belki
nolursa olsun hırsızlı sonucta bana babam bunu yapıosa ben kıme guveneyım bu hayattta
Bak olaylara kötü yerden bakma geniş düşün hemen yargılama çünkü güzel bakan güzel görür kötü bakan kötü görür olaylara pozitif bakmaya çalış tamam zoruna gitmiş olabilir belki kırıldin ama kendini biraz pozitif alıştır olaylara farklı boyut dan bak güven konusuna gelincede insanlar hata yapar ama bilerek ama bilmeyerek affetmek erdemlikdir babanı affet
2 aydır konusmuyorum yuzune bıle bakmıyorum yalandan benı sevdım seylerı tatlılar felan alıp gelıyor ama affetmıycem araabyı sattıgı ıcın kı ben cok sevıyordum araba kullanmayı
Bı araba babandan onemlimi bu kadar imtihan dunyasindayiz bazen istediklerimiz olmaya bilir yani önemli olan sağlık mutluluk huzur bunlara olmasa en son çıkan en pahalı arabaya binden boş
heves etmıstım ehlıyet aldım kullanıyordum hevesım kursagımda kaldı kardesımde evlı onun arabası var benım yok
Tamam araba kiraliya bilirsin hevesini kırmamak icin
ona paramı yeter
1-2 ayda 1-2 günlük kirala
ne kadardır kı
Güzel bir meslek sahibi olup o arabayı geri almaya çalış bakalım.
onun babası eskı arabasını satıp ustune koyup aldı ben sıfırdan nasıl alayım
Borcu varsa satıp ödeyecek tabi kim olsa öyle yapar
onun gıbı slklar yapar ancak nefret edıyorum Şu an asla konusmuyorum
Borç ödenmeyecek mi yani?
araba olmasa napcaktı hapsemı gırcektı ona guvenmıs
adam borcunu ödemiş borç namustur , babanın borcu sizin borcunuz değil mi
bu ne saçma düşünce tarzı
araba olmasa napcaktı hapsemı gırcektı heralde arabasına guvenmıss evıde anasından babasından kalmaa kendı bırsey yaptıgı yok
çok boş konuşuyosun empati yoksunu
senın baban bunu sana yapsa adını bıle anmazdın
saçma sapan şeylere borç yaptıysa hovardalık gibi , kumar gibi vs o zaman zoruma gider ama yaptığı borç aile içinse zoruma gitmez aksine yardım ederim çalışarak
Borçları Ödemiş diyorsun iyi misin
araba olmasa napcaktı hapsemı gırcektı
Evet
keske nerde o gunler
Baban pişman olurdu şu yazdıklarını görse seni dünyaya getirdiğine
o kadar nefret edıyorum bugun olse umruma olmaz
Çocuksun daha bir şey demeyeceğim
Senin baban biraz safmış
İnsanların başına böyle şeyler gelebilir. Siz de yangına körükle gitmeyin.
yuzune bıle bakmıyorum olse gram uzulmem
300 TL'den başlar ama sağlam yerden kirala benim ağzım çok yandı