Selamlar herkese..

Vakti zamanında sanırım 3 ila 4 saat arası gibi bir rekorum var. 😄 Normal şartlarda ve son zamanlarda hiç uzun konuşasım yok ne yazık ki.
Peki senin en uzun telefon görüşmen kiminle ve kaç dk?
#funda ☎️
Selamlar herkese..

Vakti zamanında sanırım 3 ila 4 saat arası gibi bir rekorum var. 😄 Normal şartlarda ve son zamanlarda hiç uzun konuşasım yok ne yazık ki.
Peki senin en uzun telefon görüşmen kiminle ve kaç dk?
#funda ☎️
New York Times tamamen katılıyorum. aslında telefon daha çok bir iş olduğunda ya da çok uzakta ki biri ile görüşmek için idealdir. bazı insanlar maalesef saatlerce konuşabiliyor. ben o kadar telefonda konuşursam sıkılıyorum. bir kere buradan bir kız arkadaşım ile 1 saat konuşmuştum. ve o zaman bile sıkılmıştım. genelde bunun dışında zaten pek arayanım yok olsa da 1-2 dakika geçmiyor zaten sadece söylemek istediklerimi söyleyip kapatıyorum. zaten sanırım 1 saati geçince telefon kapanıyordu diye biliyorum arama kapanıyordu yani
Ben lise zamanındayken bu Turkcell 10.000 dakika paketleri verirdi ramazan ayıydı o zamanlarda sevgilimle 4 saatten fazla konuşurduk ve her gece şimdi o kadar istemem konuşamam da herhalde ne bilip ne konuşucam 😃
Arkadaşlarmla paket bitiriyoruz 🙃🙃 musteri temsilcileri sık aramaya başladı ne işle meşgulsunuz diye ay gelmeden 2 sefer konuşma paketi aldım faturalıya yanasmıyorum bu yüzden 🤣 konuşmayı severim
Çok fazla sevmem uzun konuşmayı ama bir ilke imza atarak bu siteden biriyle olmuştu. Aslan burcuydu çeneleri düşük malum 😂 3 saate yakındı dakikaya baktığımda en uzun oydu😂
Cevap
35Cevap
En uzun 1 30 saat en kısa ise babam ile konuştuğum süre olan 5 saniyedir
Babayla yapılan konuşmanın süresi her zaman çok kısa olur bu bir kuraldır
0850’li hatlardan başka arayıp soranım yok.
En son Bitkoin 50-60bin dolarken saatlerce konuştuğumuz arkadaşlarımız vardı.
Rekor da eski kız arkadaşlarım ile olanlardır. Yıllar oldu..
Ablamla 5,5 saat ve @Midsummernight dostumla 7 saat aralıksız konuşmuşluğumuz var.
Yani aşık olup da sabahlara kadar konuşmayan var mıdır ki...
yani bir altı saat kadar konuşmuşluğum var ancak bu sohbet laklak sohbeti
ideal sekiz dakika sanırım iş üzerine yapılan görüşmeleri baz alıyor
Ben çok konuşurum ya cidden 8 dk dişimin kavuğuna yetmez. Yakın arkadaşım ile 1-2 saat
@Desuyonee ile 3.5 saat konuştuk 😹
Çok uzun telefon konuşmalarım olmaz maksimum 5 dakika. Ama birkaç arkadaşım var onlarla saatlerce konuştuğum bile oluyor.
Telefonda en uzun konuştugum süre 2 dk dır.
Eger daha uzun konuşmam gerekirse görüştügüm kişiyi yanıma çağrır yüz yüze konuşurum.
uzun telefon gorusmeleri beni fazlasiyla sıkıyor zaten oyle konusacak vaktimde yok derdini anlaticak kadar olsun kafi
Daha çok işin uzunluğuna göre değişir bunun ideal süresi yoktur 7 dk konuşan konuşmamış 9 dk konuşanda abartmış mı oluyor
Tr kadınlarını tanısaydı, 80dk derdi. İşten çıkarken bir başlıyorlar, yol otobüs, bazıları hızını alamayıp yatana kadar konuşuyor
Gençlik yıllarımda songül diye bir kız arkadaşım vardı.
Akşam 23:00'da aradı sabah 09:00'a kadar konuştuk.
Hızımı alamadım devamı bende kalsın. :)
Sevgili Funda hatırladığım kadarıyla maalesef en uzun görüşmeleri sevgilimle falan değil iş için yaptım.2 saaten uzun süren telefon görüşmeleri hatırlıyorum.
çok konuşmayı ve dinlemeyi sevmiyorum bu ara
1 dakikayla 4 saat arası değişiyor sgfbdhfgd ortam yok cidden
Şehir dışında oturan arkadaşlarımla 3 saatten fazla konuşmuşluğum var
3 saat benimde vardı sevgilimle. Lise zamanları.. 😅😅
Dershane arkadaşımla sanırım. Roman okuduğumuz için.
Kiminle hatırlamıyorum da en uzun konuşmam 2 3 saati bulmuştur en fazla
Benim rekorum 2 saat 47 dakika anemle babam 5 saat iki teyzem 6 saat 10 ablamın 1 saat bu arda abartmıyorum
Bir arkadaşımla en uzun 7,5 dakika görüntülü görüşme yapmıştım. Genellikle 3 dakikayı geçmez.
Ben uzun konuşurum çocukluk arkadaşımla yaptım
Kimle dedikodu yaptın o kadar uzun süre Funda. Çabuk itiraf et 😀
Bi 6 saatlik rekorum var ayıptır söylemesi sjsjs
1.30 saat vardır hemcinsimle o kişiyle görüşmüyorum çok konuşuyor. Normalde 3-5 dk görüşürüm
Telefonda konuşmayı pek sevmem 3 hafta önce ikizimle 1, 35 dk konuşmuştum
7-8 dk çok bile.
Geveze arkadaşlarım hariç, en fazla 3-4 dk konuşurum 😂😊
8 iyi hatta çok ama 180. dakika konuşmuşum bi kere gereksiz bence o kadar uzun
En fazla 1 saat olmuştur kardeşimle veya halamla
Herkesin birileri icin zamanı kısalttığı zamanları olmustur:)) 3-4 saat nasıl da bir kaç dakika gibi gelirdi
Biz Neslihan'la akşam başlayıp sabahlara kadar konuşabiliyoruz 😻
Sevgilisi olanların bu uyarıyı umursadığını pek sanmıyorum. :)
Benim rekorum da 2 saat 45 dakika civarı.
üç saat konuştum bu hafta farketmeyip bide fatura girdimi 🤦
24 saat 3 dakika 15 saniye.:D
Gençlikte günler kısa, yıllar uzun; yaşlılıkta günler uzun, yıllar kısadır.:D
En uzun telefon görüşmesi 2 saat. Kardeşimle konuşurken oluyor.
asla 8 dk dayanamıyorum
6 saat geceden sabaha kadar sevgilimle konuşmuştum
Ex bitanesiyle 5 saat 😂😂
Manitayla yaptım baya uzundu.
Sevgilimle 2-3 saatten fazla
5 dk yeterli 😇
İşim gereği uzun konuştuğum oluyor.
Hep sevgilimle 3-4-5 saat konuşuruz
Arkadaşımla yapmıştım 1 saat 15 dakika.
uzun konuşmayı sevmem
en fazla 10 dk
Evet 7-8 dakika bence de ideal
1 saat kankimle konuşmuştum
2-3 saat konuştuğum olmuştu eskiden
30 dakika iş görüşmesi
biz Türkleri incelememişler herhalde :)
Telefon görüşmelerimi kısa tutarım.
15 saat ⏰
3 saatti sanırım
2dakika bence
70 dk üzeri olmuştu
6 saat var
1 saat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?