Kardeşimle bu sorunu aşamıyorum ne önerirsiniz?

Arkadaşlar 1 kız kardeşim var ben 27 o 24 yaşında. Konuşurken bazen ters cevap veriyor. Bugün kahve yaptık içiyoruz. Bu kahve acı biraz her zaman kullandığımiz kahve daha yumuşakti dedim. İçme o zaman diye omuz kaldırıp tersledi. Sonra ben dişimi yaptircam su kadar fiyat verdiler dedim. Kafana takacak şeyleri çok düşünüyor musun böyle diye alaycı yaklaştı. Ben de senin burnunu taktiğin kadar takıyorum işte dedim. Burun ameliyatı olacaktı. Diyor ki senin dediğin daha ağır çirkin bişey :)

Seviyorum onu birbirimizden başka kimimiz var ki. Ama hep ters böyle önemsemiyor geçiştiriyor. Sanki o abla ben küçüğüm 😔 Ben samimi cana yakın biriyim onun bu davranışlari zoruma gidiyor ama konuşsamda hiç değişmiyor. Yalnız hissediyorum kendimi 😔

Kardeşimle bu sorunu aşamıyorum ne önerirsiniz?
Cevapla