Arkadaşlar 1 kız kardeşim var ben 27 o 24 yaşında. Konuşurken bazen ters cevap veriyor. Bugün kahve yaptık içiyoruz. Bu kahve acı biraz her zaman kullandığımiz kahve daha yumuşakti dedim. İçme o zaman diye omuz kaldırıp tersledi. Sonra ben dişimi yaptircam su kadar fiyat verdiler dedim. Kafana takacak şeyleri çok düşünüyor musun böyle diye alaycı yaklaştı. Ben de senin burnunu taktiğin kadar takıyorum işte dedim. Burun ameliyatı olacaktı. Diyor ki senin dediğin daha ağır çirkin bişey :)
Seviyorum onu birbirimizden başka kimimiz var ki. Ama hep ters böyle önemsemiyor geçiştiriyor. Sanki o abla ben küçüğüm 😔 Ben samimi cana yakın biriyim onun bu davranışlari zoruma gidiyor ama konuşsamda hiç değişmiyor. Yalnız hissediyorum kendimi 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer